המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

טיפים להובלה קלה ובטוחה של תכולת הבית

מעבר דירה הוא תהליך מאוד לא פשוט וכולל מספר גורמים רבים שיש להתחשב בהם. פינוי הדירה הישנה, צביעת הדירה הישנה לפי הצורך, ניקיון הדירה החדשה לקראת האכלוס, אריזת החפצים, הובלת הרהיטים ועוד. מתכננים מעבר דירה? לפניכם כמה טיפים להובלה נוחה של תכולת הבית.

מתי נכנסים?

ודאו שיש לכם כמה ימי חפיפה, כלומר כמה ימים שבהם אתם עדיין ישנים בדירה הישנה ויכולים להעביר בהדרגה חפצים לדירה החדשה. ראשית עליכם יהיה לנקות ואולי אף לרסס את הדירה החדשה ולוודא שהיא מוכנה לקליטתכם. יש אנשים שמעוניינים אף לקחת תקופה יותר ארוכה ולעשות שיפוצים במידת הצורך.

אריזה מוקדמת

אם יש לכם זמן לתכנן את המעבר לדירה החדשה בצורה מסודרת, אנחנו מציעים להיערך כמה שיותר מוקדם ולהתחיל לארוז את תכולת הדירה הישנה. אנחנו מציעים לעשות "סבבים" עם ציוד שאפשר כבר להעביר ולסדר בדירה החדשה כמו כלים, בגדים, חפצים קטנים וכדומה. זה יחסוך לכם הרבה בלבול בהמשך לאחר הכניסה לדירה החדשה.

סימון היטב של הקרטונים

אחת הבעיות המוכרות במעבר דירה והתאקלמות בדירה החדשה היא העובדה שאנחנו לא מוצאים אף פעם את מה שאנחנו צריכים בימים הראשונים בבית החדש. אל תתעצלו – הקפידו לסמן היטב ולרשום בצורה ברורה על גבי הקרטונים והשקיות מה יש בכל דבר. הדגישו אם מדובר בחפצים שבירים ונסו לחלק לפי קטגוריות – מה שייך לילדים, לחדר האמבטיה, למטבח (במיוחד, למטבח…) וכדומה.

שומרים על הבריאות

עוברים דירה? שומרים על הבריאות. זה הטיפ הכי טוב שאפשר לתת לכם. לא מרימים חפצים כבדים, בשביל זה לוקחים שירותי הובלת דירה מהמקצוענים בתחום. הרהיטים הכבדים ביותר בכל בית הם המקרר, מזרונים אורטופדיים, מדיח, מכונת כביסה, מייבש, מערכות ישיבה ועוד. אין בעיה להעביר בגדים לבד, אבל את הרהיטים הכבדים והגדולים יש להשאיר למקצוענים, שעושים זאת מדי יום.

בנוסף, הקפידו להיזהר בכל דבר שסוחבים. זהירות מנפילות בחדר המדרגות (הקפידו שאין מגבות או סמרטוטים פזורים על המדרגות שיכולים לגרום לנפילות והחלקות), הקפידו לראות תמיד מה היכן המדרגה הבאה ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי. זה נשמע בנאלי ומובן מאליו – אבל בעת מעבר דירה, שזה דבר שתמיד רוצים לסיים איתו כמה שיותר מהר, אנחנו לעיתים מסתכנים שלא לצורך.

היזהרו מחפצים חדים, היזהרו מחומרים רעילים שיכולים להיפתח בעת המעבר ובאופן כללי – נסו לגלות עירנות.

לא מהירות – יעילות

יש לתכנן את המעבר בצורה היעילה ביותר, על מנת שתסיימו איתו בצורה הטובה ביותר. מהירות יכולה להיות לעיתים מיותרת בנושא הזה, בעיקר בגלל חשש מסכנות בטיחותיות, אבל אל תהפכו את זה לחסרון. העברתם קרטונים לבית החדש? נסו לפרוק אותם בהקדם ולפנות אותם מהדירה. ממש כמו סרט נע. רצוי גם לבקש מכמה חברים או בני משפחה שיצטרפו במטרה לסייע. עליכם לתאם את ההעברה עם המובילים בצורה הטובה והמדויקת ביותר. מסרו כמה שיותר פרטים – מאיזו קומה יוצאים ולאיזו קומה נכנסים, איפה אפשר להחנות את המשאית בשני היעדים, האם צריך מנוף, איך מפרקים חלונות ועוד.

עוברים דירה? היכונו לכמה ימים של כאב ראש ועצבים, אבל בסוף – נכנסים לנחלה ולשקט. זה באמת תלוי בכם – הובלה חכמה, בטיחות ומחשבה קדימה. זה כל מה שצריך.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן