המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות במעלות תרשיחא

הובלות במעלות תרשיחא – לעבור בראש שקט באמת

כל מי שזקוק להובלה במעלות תרשיחא רוצה למצוא חברה שגם מספקת שירות מקצועי, גם מתאפיינת באמינות ללא פשרות וגם גובה מחירים אטרקטיביים. עם מובילים בהובלות אתם יכולים לסמן V גם על האיכות וגם על העלות, ולעבור את המעבר בראש שקט באמת – גם כשמדובר על דירה, גם על הובלה קטנה וגם על הובלת משרדים במעלות תרשיחא.

שירותי הובלות במעלות תרשיחא במחיר הזול בישראל – בהתחייבות!
הובלות קטנות במעלות תרשיחא החל מ-180 ש"ח
אפשרות להזמין מובילים מהיום להיום – גם בשעות הלילה!
מבצעים את כל סוגי ההובלות: מהובלת מזרן ועד להובלת בית עסק
שירות בפריסה ארצית – מובילים את התכולה שלכם לכל יעד
מעבר דירה במעלות תרשיחא החל מ-300 ש"ח לדירה קטנה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלות במעלות תרשיחא בזול

צוות אמין, מיומן ובעל ניסיון רב

הבסיס של מעבר דירה במעלות תרשיחא בלי לדאוג הוא האיכות של צוות המובילים. כאשר אתם בוחרים להפקיד את העברת תכולת הדירה בידיים מקצועיות, העבודה מתקתקת ביעילות ובמהירות, וכך המעבר מושלם תוך זמן קצר – תופתעו לגלות שגם כשיש כמות גדולה של קרטונים ועוד שלל רהיטים ומכשירים חשמליים אפשר להעמיס את המשאית ואז לפרוק אותה בלי עיכובים ובלי שהתהליך יהיה מתיש יתר על המידה.

איך לארוז נכון את הבית?

הובלת דירה במעלות תרשיחא היא הזדמנות מצוינת למיין את כל הרכוש שצברתם. המיון יעזור לכם ליהנות מהתחלה חדשה באמת, כשרק מה שאתם באמת צריכים עובר אתכם. את מה שכבר לא משרת אתכם, אם הוא עדיין תקין, תוכלו לתרום לעמותות ונזקקים כך שהתועלת תהיה כפולה. בנוסף ככל שיש פחות קרטונים קל יותר לפרוק אותם וההתאקלמות בדירה שאליה אתם עוברים תהיה מהירה יותר. עוד סיבה טובה לבצע מיון יסודי היא שכשיש פחות תכולה להעביר, המחיר של ההובלה פוחת.

דגש חשוב נוסף במסגרת האריזה הוא לכתוב בבירור על כל קרטון את התכולה שלו, ולא רק מצד אחד – כדי שגם כשכל הקרטונים יהיו מונחים זה על זה תוכלו מיד להבין מה יש בכל אחד מהם ולהתארגן ביעילות. כדאי גם לערוך רשימה של כל הקרטונים וכל הציוד שמובילים – כדי שלפני שאתם משלמים על השירות תוכלו לוודא שהכל הגיע.

מתי כדאי להזמין הובלות במעלות תרשיחא?

כשמדובר על הובלה קטנה במעלות תרשיחא, תוכלו להזמין העברת פריט או כמה פריטים מהיום למחר ואפילו מהרגע להרגע. הובלה של משרדים כדאי להזמין חודש מראש ובעונות העמוסות – קיץ ותקופת החגים – אפילו חודשיים. הסיבה לכך היא שהובלות עסקיות הן מורכבות מטבען, וכוללות בדרך כלל ציוד רגיש, מכונות כבדות ועוד פריטים שמחייבים תשומת לב מיוחדת. על-מנת להשלים אותן ביעילות כך שתוכלו לחזור לעבודה שגרתית תוך זמן קצר, חשוב לתכנן את ההובלה היטב ולהתארגן בהתאם. גם הובלה של דירה מומלץ להזמין מספר שבועות מראש בימות הקיץ, אם כי תוכלו לקבל מאיתנו שירות גם אם נוצר צורך בדקה ה-90.

באופן כללי כדאי לדעת שימי תחילת החודש, סוף החודש וה-15 בכל חודש הם ימים שבהם הביקוש גדול יותר, ובמיוחד כשמדובר על מוביל מומלץ במעלות תרשיחא. אם אתם חייבים לעבור דווקא באחד המועדים האלה – גם כן כדאי להתארגן מראש, וכך גם תוכלו לארוז בלי לחץ.

מחירון הובלות מעודכן במעלות תרשיחא

העלות של הובלות במעלות תרשיחא נקבעת לפי היקף העבודה הדרושה, המרחק בין 2 הנקודות, מורכבות ההעמסה והפריקה – ביישוב יש גם בניינים ישנים רבים ללא מעלית ועם חדרי מדרגות צרים, ובהם קשה יותר להוביל תכולת דירות – וגם עונת השנה משפיעה על המחיר כי בחורף המחירים צונחים. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות את העלויות המקובלות לשירותים השונים של מובילים בהובלות:

הובלה טווח המחירים הערות
ספות, שולחנות, סלונים, פינות אוכל, ארונות, 200-500 ש"ח הובלת רהיטים במעלות תרשיחא כוללת פירוק והרכבה במידת הצורך, ללא מנוף
מקרר 250-400 ש"ח בתוך מעלות תרשיחא ובאזור הגליל
דירת 2 חדרים 800-1,400 ש"ח ניתן להזמין גם שירותי אחסון במחיר משתלם!
דירת 3 חדרים כולל אריזה 1,200-2,800 ש"ח בהתאם למספר הקרטונים
העברת דירה גדולה או בית פרטי החל מ-2,000 ש"ח ניתן לבצע את ההובלה גם בשעות אחה"צ והערב
העברת תכולת משרד או חנות בהתאם למאפייני העסק כולל העברת מכונות כבדות באופן מקצועי ובמינימום זמן כדי שתוכלו לחזור לפעילות מלאה בהקדם האפשרי

 

למה לא כדאי לנסות לבצע הובלות קטנות בכוחות עצמכם?

רוב בני האדם מן הסתם לא חושבים לנסות להעביר דירה בכוחות עצמם, אבל כשמדובר על הובלות קטנות במעלות תרשיחא יש לפעמים תחושה שאין צורך באנשי מקצוע.

זוהי טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר: קודם כל, כל ניסיון לסחוב פריטים כבדים בלי הידע והניסיון של הסבלים עלול להוביל לפגיעה פיזית חמורה, בעיקר בגב – וחבל. שנית, גם אם השגתם רכב גדול יחסית, אם הוא לא מיועד ספציפית להובלות עלול להיגרם גם לו נזק. ושלישית, הובלה לא מקצועית גורמת במקרים רבים נזקים למכשיר החשמלי או לרהיט שאותו מנסים להעביר. לכל פריט ולכל רהיט יש דרך נכונה להעביר ודרך לא נכונה – למשל כשמובילים מקרר הוא חייב להיות כל הזמן בעמידה כדי שהמנוע שלו לא ייפגע. כאשר מובילים מייבש כביסה או מכונת כביסה חשוב לוודא שהדלת תהיה סגורה הרמטית והמכשיר יהיה עטוף היטב כך שהדלת לא תיפתח תוך כדי נסיעה. הובלה של מזרן תתבצע כשהוא ישר – קיפול עלול לפגוע בו ובאיכות השינה שלכם.

עבור פסנתר כנף, שידת וינטג' שאי אפשר לפרק אותה וגם ארון בעל מידות גדולות תתבצע הובלה עם מנוף במעלות תרשיחא. אם הפסנתר לא גדול מדי אפשר להעביר אותו גם עם סבלים, אבל חשוב לוודא שמגיע צוות של לפחות 3 בני אדם כדי להחזיק את כלי הנגינה מכל הצדדים כך שהוא לא ייתקע בקירות ומשקופים.

באילו מקרים מזמינים מנוף?

הובלות מנוף במעלות תרשיחא מתבצעות כשיש פריטים כבדים מאוד או גדולים במידה חריגה. גם כשיש קושי להגיע לדירה – למשל בניין ישן בלי מעלית ועם חדר מדרגות צר – כדאי לשקול שימוש במנוף. בכל מקרה אנחנו מגיעים אליכם כדי לבחון את השטח, לתכנן את ההעמסה והפריקה ולספק לכם הצעת מחיר מדויקת – והוגנת מאוד.

הובלות לכל הארץ – במהירות וביעילות

מובילים במעלות תרשיחא מספקים שירות לכל רחבי הארץ. בטבלה שלפניכם תמצאו את המרחק לערים מרכזיות בישראל ואת הזמן המשוער לנסיעה בשעות העומס ובשעות שבהן הכבישים פנויים.

הובלה מרחק זמן בשעות העומס זמן כשהכבישים פנויים
ממעלות תרשיחא לתל אביב 150 ק"מ שעתיים וחצי עד שלוש שעה ו-40 דקות עד שעתיים
ממעלות תרשיחא לחיפה 50 ק"מ שעה וחצי עד שעתיים 50 דקות עד שעה ו-20 דקות
ממעלות תרשיחא לאשדוד 180 ק"מ שעתיים ורבע עד שלוש שעות שעה ו-45 דקות עד שעתיים ורבע
ממעלות תרשיחא לבאר שבע 230 ק"מ שלוש שעות עד שלוש שעות ו-40 דקות שעתיים ורבע עד שלוש שעות
ממעלות תרשיחא לראשל"צ 150 ק"מ שעתיים עד שעתיים ו-45 דקות שעה וחצי עד שעתיים
ממעלות תרשיחא לחולון 140 ק"מ שעתיים עד שעתיים וחצי שעה ועשרים דקות עד שעתיים
ממעלות תרשיחא לפתח תקווה 135 ק"מ שעה ו-45 דקות עד שעתיים ורבע שעה ורבע עד שעה ו-40 דקות
ממעלות תרשיחא לרמת גן 140 ק"מ שעה ו-45 דקות עד שעתיים וחצי שעה וחצי עד שעתיים
ממעלות תרשיחא לגבעתיים 140 ק"מ שעה ו-45 דקות עד שעתיים וחצי שעה וחצי עד שעתיים
ממעלות תרשיחא לכפר סבא 130 ק"מ שעה ו-40 דקות עד שעתיים ו-20 דקות שעה ו-20 דקות עד שעה ו-45 דקות
ממעלות תרשיחא להרצליה 135 ק"מ שעה ו-45 דקות עד שעתיים וחצי שעה ו-25 דקות עד שעה ו-45 דקות
ממעלות תרשיחא ליבנה 165 ק"מ שעתיים ורבע עד שעתיים ו-50 דקות שעה ו-40 דקות עד שעתיים ו-20 דקות
ממעלות תרשיחא לרמלה/לוד 150 ק"מ שעתיים עד שעתיים ו-40 דקות שעה וחצי עד שעה ו-50 דקות
ממעלות תרשיחא לנתניה 110 ק"מ שעה ו-40 דקות עד שעתיים ורבע שעה ו-20 דקות עד שעה ו-45 דקות
ממעלות תרשיחא לרעננה 130 ק"מ שעה ו-45 דקות עד שעתיים ו-20 דקות שעה ו-23 דקות עד שעה ו-50 דקות
ממעלות תרשיחא לחדרה 95 ק"מ שעה וחצי עד שעתיים ו-10 דקות שעה ו-10 דקות עד שעה וחצי
ממעלות תרשיחא לראש העין 130 ק"מ שעה ו-40 דקות עד שעתיים ורבע שעה ו-20 דקות עד שעה ו-45 דקות
ממעלות תרשיחא לאשקלון 195 ק"מ שעתיים ו-40 דקות עד שלוש שעות ורבע שעתיים עד שעתיים וחצי

 

עם מובילים בהובלות המעבר מתבצע ביעילות ובדרך המהירה ביותר וכמובן גם הבטוחה ביותר – כך שכבר תוך זמן קצר תוכלו להתחיל להתארגן בדירה החדשה, אחרי שהמעבר עבר בקלות.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן