המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר בנתניה

הובלת מקרר בנתניה – שירות ברמה הגבוהה ביותר

בתקופה שבה שוק המוצרים המשומשים מתרחב במידה משמעותית ויותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות מקרר יד שנייה מאשר אחד חדש ויקר, מתרחב גם הביקוש לשירות של הובלת מקררים בנתניה. גם למי שכבר יש מקרר והוא רוצה להעביר אותו ממקום אחד למקום אחר, למשל מבית ההורים לדירת סטודנטים שכורה בשכונת קריית השרון שליד המכללה האקדמית נתניה, כדאי כמובן להיעזר במובילים בהובלות – כדי לזכות בשירות מוצלח ולשלם עליו סכום נמוך במיוחד.

 הובלות מקרר בנתניה וסביבתה במחיר הכי משתלם בארץ!
הובלת מקרר ביתי או תעשייתי בזול החל מ-200 ש"ח
אפשרות להזמין הובלה של מקרר מהיום להיום מנתניה לכל אזור שנדרש
שירותי הרמת מקרר עם מנוף בנתניה במידת הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר בנתניה בזול

למה חשוב לא להתפשר על איכות השירות?

הובלת מקרר בנתניה באופן לא מקצועי עלולה לגרום לו נזק. הנזקים יכולים להיות חיצוניים ולפגוע באסתטיקה של המכשיר הבולט ביותר בכל מטבח. ובהקשר זה כדאי לזכור שבימינו אחד השיקולים העיקריים בבחירת הדגם בכל מוצר חשמלי, ובפרט המקרר שכאמור מושך אליו תשומת לב, הוא האלמנט הוויזואלי.

נזק חמור אפילו יותר עלול להיגרם למנוע של המקרר, ועוד סוג של פגיעה אפשרית בגלל הובלה רשלנית הוא לדלתות – עד כדי כך שאי אפשר יהיה לסגור את המקרר או המקפיא כמו שצריך ולכן הוא גם לא יוכל למלא את תפקידו. על כן, עליכם להקפיד להזמין את ההובלה דרך חברה עם המלצות וניסיון רב בתחום ההובלות.

 

איך נקבע המחיר של הובלת המקרר בנתניה?

מחיר הובלת מקרר בנתניה נקבע בהתאם לפרמטרים הבאים:

א. גודל המקרר ומספר הדלתות

ב. מורכבות ההעמסה והפריקה – אם יש מעליות בנקודת המוצא וביעד והמקרר נכנס אליהן ללא קושי, ההובלה תהיה זולה יותר. במקרים שבהם נדרשת העלאה של המכשיר הכבד במדרגות או הורדתו במדרגות, או כשאין ברירה אלא להוביל את הפריט במנוף המחיר יהיה מעט גבוה יותר.

ג. המרחק בין נקודת המוצא ליעד – הובלות בתוך נתניה, גם מעין התכלת שבשפיץ הצפוני מערבי של העיר ועד לזבולון המר שבחלק הדרום מזרחי שלה, ניתן להשלים בזריזות ולכן המחיר שלהן נמוך, אבל גם הובלה באזור – למשל לקיבוצים ולמושבים הסמוכים ואפילו מנתניה לכפר יונה או מתל מונד לנתניה ניתן לקבל במחיר משתלם.

באופן כללי העלות עבור מקרר ביתי היא בין 200 ל-400 ש"ח, וכשמדובר על מקררים תעשייתיים גדולים – עד 600 ש"ח.

 

דגשים חשובים לקראת הובלת מקרר 

במקביל לשאלה כמה עולה להוביל מקרר בנתניה, כדאי כמובן לוודא כי מעבירים את המקרר שלכם בצורה הכי מקצועית שיש.

דגש אחד הוא לא להעביר את המקרר בשכיבה, גם כשהוא מובל בתוך טנדר, אלא אם כן מדובר על מרחק קצר מאוד כך שהמקרר יחזור לעמוד תוך זמן קצר. עוד דגש חשוב הוא להקפיד על עיטוף הרמטי של הדלתות, אם הן לא מפורקות, כדי שהן לא ייפתחו במהלך ההעמסה, הנסיעה או הפריקה. אל תשכחו גם לרוקן את המקרר לקראת הובלתו, ואם יש צורך לנתק אותו מחיבור למים (למשל אם הוא כולל בר מים או בר קרח). במקרים שבהם נדרשת הובלת מקרר בנתניה עם מנוף חשוב במיוחד הניסיון של הצוות – עוד סיבה טובה לבחור במובילים בהובלות.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן