המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות דירה במרכז

הובלות דירה במרכז – פשוט לעבור איתנו

בשעה טובה החלטתם לעבור לדירה חדשה, אך ההכנות וההתרגשות לקראת יום המעבר עצמו, לא נותנים לכם מנוח. מתי צריך להתחיל להתכונן למעבר, איך החפצים יעברו בבטחה למקום החדש, ומתי הכי טוב להזמין חברת הובלה?

ארזנו לכם את כל המידע הדרוש על הובלות דירה במרכז, שזו כבר סיבה טובה למה כדאי לכם לעבור את זה איתנו.

 

הובלת דירות באזור המרכז עם מובילים אמינים
מחיר הוגן ומשתלם לכל כיס
העברת תכולת של דירת חדר או 2, 3, 4, 5 חדרים
שירותים נלווים: מנוף, אריזת החפצים, פירוק והרכבת ריהוט

הובלה בשעות היום או בלילה

לפרטים נוספים והצעת מחיר מיוחדת חייגו:
053-793-4097

הובלות דירה במרכז

 

שלבי מעבר דירה במרכז הארץ – כך עוברים את זה נכון

יום לפני המעבר – דאגו שיהיה לכם כסף מזומן עבור טיפ לסבלים, הכינו תיק עם חפצים שתצטרכו עבורכם, עבור בני המשפחה וחיות המחמד. בדקו את שעת הגעת המשאית ביום המעבר, והאם יש מקום חנייה פנוי עבורם.

אריזת חפצים בנפרד – חפצים כמו מחשב אישי, מסכי טלוויזיה, תכשיטים, תיקים עם כסף ופנסי צ'קים כדאי לארוז בנפרד או אפילו להוביל את החפצים ברכב הפרטי שלכם, ולא לארוז אותם עם שאר החפצים.

יום המעבר – וודאו שהמובילים לא שוכחים אף פריט מאחור, דאגו לסרוק את הבית גם במהלך הפריקה בדירה החדשה, וודאו שהם מניחים את הארגזים במקום המיועד להם כפי שתכננתם מראש.

 

הכנות לפני ההובלה – איך כדאי להתכונן מראש?

תכנון מראש – כדי לעבור את היום הזה בצורה אופטימלית לא כדאי לדחות דברים לרגע האחרון. הכינו רשימה של הסידורים והמשימות שאתם צריכים לבצע, כמו הזמנת בעלי מקצוע, שינוי כתובת, ומועד לאריזת והובלת החפצים.

התייעצו עם חברת ההובלה – חברות הובלה עוברות את התהליך הזה בכל יום. כדאי להתייעץ איתם ולעדכן אותם בפריטים שאתם מתכננים להעביר, כמה קרטונים תצטרכו, האם יש צורך בהזמנת מנוף והאם יש אתגרים ובעיות שצריך לפתור מראש.

ארגון החפצים – מיינו את החפצים שיש לכם בבית, זה הזמן להיפטר ממוצרים שאין לכם בהם שימוש. השתדלו להימנע מקניות גדולות ומיותרות בתקופה הקרובה, והתחילו לארוז את החפצים שאתם מתכננים להעביר אתכם.

 

מה עושים אחרי העברת דירה במרכז?

הרגל המיוחל לו חיכיתם הגיע, וסיימתם עם מעבר הדירה. מה כדאי לעשות רגע לפני שפורקים את כל הארגזים?

נכנסים ברגל ימין – בין אם הדירה חדשה לגמרי או לא, כדאי לבצע שטיפה וניקיון יסודי בכל חללי הבית, כולל חיטוי והברקת כל הפינות.

בדיקה מקיפה – עברו בין כל חדרי הבית ובדקו האם יש פגמים שלא ראיתם קודם, האם משהו השתנה מהיום שבו חתמתם על חוזה. מומלץ לבדוק בהקדם שכל המכשירים שהעברתם עם חברת ההובלה עובדים כראוי, כדי למנוע אי נעימויות בהמשך.

סגרו את הפרטים מול חברת ההובלה – זה הזמן לדאוג לסגור את הפינה מול חברת ההובלה והמובילים שביצעו את ההעברה. אם השאלתם מהם קרטונים לאריזה, תאמו איתם מועד לאיסוף לאחר שתסיימו לפרוק, ואל תשכחו להשאיר טיפ לצוות כפי שנהוג.

 

אריזה והובלת דירה במרכז כולל פירוק והרכבה – השירותים שלנו

אריזה והובלת דירה במרכז סוגי שירותים דוגמאות
הובלת חדר שינה שלם השירות כולל פירוק והרכבת המיטה, השידה, חדר הארונות ואריזת החפצים.
הובלת חדר ילדים אריזת כל מוצרי וחפצי הילדים החל מהבגדים בארון, נעליים, משחקים, ספרים, חומרי לימוד. כולל פירוק והרכבת הרהיטים בחדר.
הובלת מטבח השירות כולל פירוק ארונות המטבח, אריזה והובלת המטבח והרכבתו מחדש בדירה, כולל חיבורים לתשתיות
הובלת סלון פירוק והרכבת מערכת ישיבה, אריזת כל החפצים בסלון כולל פריטי נוי, תמונות ותאורה, הרכבת תאורה בדירה החדשה.

 

מתכננים מראש – מתי מומלץ להזמין את ההובלה?

כדאי לתאם את מועד ההובלה כחודש-חודשיים מראש, בעיקר אם אתם מתכננים לעבור בחודשי הקיץ. מומלץ להזמין את ההובלה כשאתם יודעים בוודאות שהתאריך הזה פנוי עבורכם, כך שתוכלו לשריין אותו בראש שקט ובטוח. אם ההובלה המתוכננת שלכם הולכת להיות מורכבת, עדכנו כחודשיים מראש את חברת ההובלה, כדי שהם יוכלו לדאוג לשירותים נוספים כמו: שירותי מנוף, אריזה, פירוק והרכבה.

 

הובלה ביום או בלילה? בעד ונגד

הובלה ביום הובלה בלילה
בעד אלו שעות עבודה נורמטיביות בהן העובדים רעננים יותר, ובעיקר אם העבודה מתבצעת בשעות הבוקר המוקדמות שבהן יש להם יותר כוח ואנרגיות. שעות הלילה פחות מבוקשות לכן קל יותר לתאם עם חברת ההובלות הובלה לשעות אלה, וברוב המקרים הכבישים פנויים יותר והמעבר מהיר יותר.
נגד ככל שהביקוש עולה, כך אתם צפויים גם לשלם ליותר, או שתאצלו להתפשר על מועד שפחות נוח לכם. בשעות הערב והלילה העובדים יהיו פחות מרוכזים, צפויים להיות פחות יעילים ומשך ההובלה עלול להתארך.

 

מחיר הובלת דירות במרכז – איך מחשבים את המחיר?

תכולת הדירה – המחיר ייקבע בהתאם לכמות החפצים שיש לכם להעביר, באלו רהיטים מדובר ומה משקלם המוערך. כך שאם אתם צריכים להעביר תכולה של דירת סטודיו קטנה לזוג, אתם צפויים לשלם בין 600-1,200 ₪ כולל פירוק והרכבה.

מורכבות ההובלה – אם מדובר בהובלה מורכבת, כך גם המחיר צפוי לעלות. למשל הובלה מדירת קרקע בת 6 חדרים לדירה בקומה הגבוהה, המחיר יהיה בין 3,000-6,000 ₪, כולל שימוש במנוף.

שירותים נוספים – חברת מובילים בהובלות מציעה מגוון שירותים מקצועיים מעבר להובלת דירה עצמה, כך שאם אתם צריכים שירותים של אריזה ופירוק הפריטים, הובלה והרכבה, או אחסון הפריטים, אלו גם פרמטרים שיש להתחשב בהם בתמחור.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן