המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מייבש כביסה

הובלת מייבש כביסה במהירות ובמחיר אטרקטיבי

כולנו אוהבים חיים נוחים ופשוטים, עם מינימום מאמץ, ולכן גם אם ברוב ימות השנה אפשר לתלות את הבגדים הרטובים אחרי הכביסה על חבל לייבוש בשמש, עדיין נפוץ השימוש במייבשים. כשיש צורך להוביל את המייבש מנקודה אחת לשנייה מומלץ לעשות זאת בעזרת מובילים מקצועיים ומומלצים ועוד המלצה היא למצוא אותם דרכנו, וכך ליהנות גם משירות איכותי וגם ממחיר תחרותי.

שירות מייבש כביסה במחיר הכי זול שתמצאו – בהתחייבות!
הזמנת מובילים מומלצים להובלת מייבש החל מ-200 ש”ח
אפשרות להזמין הובלת מייבש כביסה מהיום להיום
מובילים מייבש כביסה לכל מקום בארץ – שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מייבש כביסה בזול

למה לא כדאי לנסות להוביל מייבש כביסה לבד?

בחלק מהמקרים שבהם נדרשת הובלה של מייבש כביסה יש תחושה שבגלל שמדובר בפריט בודד אפשר לעשות זאת גם בלי מובילים, עם מקסימום מעט עזרה מחברים או מכרים. למרות זאת ההמלצה היא כן להעדיף הובלה מקצועית, מ-3 סיבות:

1. למנוע נזק למייבש – מי שלא מיומן בהובלת מכשירי חשמל עלול לגרום למייבש נזק, כולל פגיעה בלתי הפיכה שלמעשה תשבית אותו, כך שהחיסכון במחיר ההובלה יעלה לו ביוקר. הפגיעה עלולה להתרחש גם כשמוציאים את המייבש מהמקום שבו הוא נמצא, גם תוך כדי נסיעה וגם כשמעלים אותו לדירה שאליה הוא מיועד.

2. למנוע פגיעה פיזית בכם – כשאין ניסיון מתאים, הובלת חפצים שאולי נראים קלים אבל הם לא באמת כאלה, ובמיוחד לא כשמדובר על הובלת מייבש כביסה כבד, עלולה לגרום לפגיעה פיזית. יש לא מעט מקרים שבהם התוצאה של הובלה לא מקצועית הייתה כאבי גב לתקופה ממושכת ואפילו מגבלות בתנועה – וחבל להסתכן סתם.

3. חיסכון בזמן – כשאתם מפקידים את מלאכת הובלת המייבש בידיים מקצועיות אתם חוסכים לעצמכם זמן רב, וזמן הוא המשאב היקר ביותר בימינו.

כמה עולה להוביל מייבש כביסה?

התשובה לשאלה כמה עולה הובלת מייבש כביסה נקבעת לפי מספר פרמטרים.

מרכיב אחד בהצעות המחיר שתקבלו הוא המרחק בין המקום שבו נמצא כרגע המייבש לבין היעד שלו. כשמדובר על שירותי של הובלה קטנה באותה עיר, המחיר יהיה נמוך למדי, אבל גם אם המרחק גדול יותר יש דרכים להוזיל את העלות.

המרכיב המשמעותי השני במחיר העברת מייבש כביסה ממקום אחד לשני הוא אם יש מעליות בשניהם. כשאין מעלית, וההובלה היא מקומה גבוהה או לקומה גבוהה, העלות תהיה מעט גבוהה יותר. בדרך כלל מייבשי כביסה עוברים בפתחים השונים בלי בעיה, אבל במקרים הנדירים יחסית שבהם חובה לבצע הובלת מייבש כביסה עם מנוף המחיר יתייקר.

גם מועד קבלת השירות עשוי להשפיע על המחיר. בדרך כלל בקיץ המובילים עמוסים יותר מאשר בחורף, וגם הימים הראשונים והאחרונים בכל חודש הם טיימינג מבוקש יותר. מן הסתם אין טעם לדחות הובלת מייבש מהעונה החמה לעונה הגשומה, אבל אם אתם יכולים לבחור בימי אמצע החודש – כדאי לעשות זאת כדי למצוא הובלה זולה. באופן כללי ניתן למצוא מובילים למייבש כביסה במחיר של החל מ-200 ש"ח.

העברת מייבשי כביסה – דגשים חשובים

√ באופן עקרוני חשוב להעביר מכשירי חשמל בעמידה. למעשה ישנם מכשירים שעלול להיגרם להם נזק אם ההובלה שלהם מתבצעת בשכיבה. גם הובלת מייבש כביסה בשכיבה לא מומלצת, ורצוי גם לוודא שאנשי המקצוע שבחרתם מקבעים את המכשיר כך שהוא יהיה יציב לחלוטין במשך כל הנסיעה.

√ מייבש כביסה הוא מכשיר פשוט לתפעול, אבל אם תצטרכו שירות משולב של הובלה והתקנת מייבש כביסה תוכלו כמובן לקבל אותו.

√ בגלל שמדובר בהעברה של פריט בודד, תוכלו לצרף את מייבש הכביסה להובלת רהיטים שהמובילים מבצעים למשל וכך לחסוך במחיר. במיוחד כדאי לנצל את האופציה הזו אם מדובר בהובלה למרחק גדול יחסית ואם אתם יכולים להתגמש לגבי מועד קבלת השירות.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן