המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר בראשון לציון

הובלת מקרר בראשון לציון – שירות מעולה כולל מהיום להיום

מקרר הוא מוצר חובה בכל בית, ולפעמים נדרשים גם שניים ממנו. גם בעסקים רבים בראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל מבחינת מספר התושבים, יש מקררים, ובסך הכל מתבצעות מדי יום הובלות רבות של מקררים ברחבי עיר זו. כשמחפשים אנשי מקצוע שמספקים את השירות הזה, השאלה הראשונה היא כמעט תמיד כמה עולה להוביל מקרר בראשון לציון – אבל למרות שמדובר בהובלה של פריט בודד, לא כדאי להתפשר על האיכות. בכל מקרה, עם מובילים בהובלות אתם לא צריכים לוותר על שום דבר – איתנו אתם נהנים גם משקט נפשי מלא וגם ממחיר משתלם.

הובלת מקרר בראשון לציון מהיום להיום במחיר מטורף!
הובלת מקרר (גם ישירות מהחנות) בראשון לציון החל מ-200 ש"ח
ניתן להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו עם מובילים מומלצים בעיר
מפרקים את דלתות המקרר לפני ההובלה במקרה הצורך

אפשרות להרים את המקרר שלכם עם מנוף

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר בראשון לציון בזול

הובלה של מקרר בראשון לציון – כל האפשרויות

√ הובלת מקרר יד 2 – שירות שמאפשר לכם לקנות מכשיר משומש במצב טוב ולחסוך סכום כסף משמעותי. עלות ההובלה היא בין 250 ל-400 ש"ח.

√ הובלת מקרר תעשייתי – כזה שמוצב בבתי קפה, מסעדות, גלידריות ועוד בתי עסק בתחום המזון. בדרך כלל מדובר בפריט כבד יותר מהמקררים הביתיים, ובחלק מהמקרים יש גם זכוכית שחשוב להקדיש לה תשומת לב רבה. העלות תהיה עד 550 ש"ח.

√ הובלת מקררים בראשון לציון מהיום להיום – גם אם אתם זקוקים לשירות בדחיפות מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם ליהנות מהמקרר שלכם, במיקום החדש שלו, תוך זמן קצר מאוד.

√ הובלה בסופי שבוע – שירות שמתאים לסטודנטים שבמשך השבוע גם עובדים וגם לומדים ובעצם לכל מי שימי החול שלו עמוסים מאוד.

√ הובלה עם מנוף – גם כשאין דרך להעביר את המכשיר החשמלי הגדול והכבד דרך מעלית או מדרגות, יש לנו פתרון עבורכם: הובלת מקרר בראשון לציון עם מנוף.

 

האם המרחק בין המקום שבו נמצא המקרר לבין היעד משפיע על המחיר?

כן, מחיר הובלת מקרר בראשון לציון נקבע בין השאר לפי מרחק הנסיעה. יחד עם זאת חשוב לזכור שגם אם למשל ההובלה היא משיכוני המזרח לנווה חוף שבקצה השני של העיר, ליד הים, ואפילו אם אין מעלית במקום שבו נמצא כרגע המקרר, העלות היא עד 400 ש"ח – אתם יכולים לבצע הובלה בראשון לציון בזול ולחסוך לעצמכם את הצורך לקנות מקרר חדש.

למעשה גם הובלות קטנות מראשון לציון לבאר יעקב או לנס ציונה, ובאופן דומה הובלות מבת ים או חולון לראשון לציון, אפשריות בטווח המחירים הנ"ל. כדאי לתזמן את ההובלה לשעות שבהן אין עומס בכבישים כדי שאפשר יהיה להשלים אותה במינימום זמן.

 

למה אתם יכולים להיות רגועים כשהמקרר בידיים שלנו?

הובלת מקרר בראשון לציון בצורה לא מקצועית עלולה להזיק לו, גם מבחינה חיצונית וגם מבחינת התפקוד שלו – גם המנוע על חלקיו השונים וגם הדלתות עלולים להיפגם. עם מובילים בהובלות המקרר שלכם בידיים טובות, מנוסות ואמינות. אנחנו נעביר את המקרר בעמידה כשהוא מעוגן ויציב לחלוטין, במידת הצורך נפרק עבורכם את הדלתות ואז נרכיב אותן בחזרה, ובזכות הניסיון גם כשאין מעלית אתם יכולים להיות בטוחים שהמקרר לא ייתקע בקירות, מעקות וכו'.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן