המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת פריטים בודדים

הובלת פריטים בודדים – שירות ברמה גבוהה במיוחד

כשיש צורך להוביל פריט בודד – ספה, מקרר, שולחן פינג פונג, ויטרינה וכו' – ישנה תמיד התלבטות ובעיקר חשש: אם המחיר יהיה גבוה מדי, ההובלה בכלל לא תהיה כדאית, ומצד שני אף אחד לא רוצה להתפשר על האיכות של השירות, גם כשזה "רק" פריט אחד. עם "מובילים בהובלות" אתם בידיים טובות ואמינות גם לטובת הובלות קטנות שמבוצעות באמצעות טנדר ומושלמות תוך זמן קצר מאוד. אנחנו מבצעים הובלת פרטים בודדים בכל רחבי הארץ, באחריות מלאה ועל בסיס ניסיון נרחב, ותמיד במחיר משתלם.

הובלה של פריט בודד לכל מקום בארץ במחיר נוח לכל כיס!
מובילים פריט אחד או כמה פריטים החל מ-250 ש"ח!
אפשרות להזמין הובלה דחופה מעכשיו לעכשיו
מעבירים רהיטים כולל שירותי אריזה והרכבה
מספקים ביטוח על כל ההובלות!
שירותי בפריסה כלל ארצית

לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-7934-097

הובלת פריטים בודדים בזול

האם אפשר להזמין מובילים בשביל פריט אחד?

מסיבה מסוימת, אנשים לעיתים מתביישים להתקשר למובילים ולבקש מהם סיוע בהובלת פריט אחד. יתכן שנראה להם שאותו פריט לא דורש עד כדי כך הרבה סבלות, או שאולי מרחק ההובלה הוא קטן מאוד, אך אין כל סיבה לחשוש להתקשר אלינו – אנחנו נשמח לעזור לכם, גם אם מדובר רק בכיסא אחד קטן. המחיר יהיה בהתאם לפריט ולמרחק ההובלה, ולא עולה לכם כסף לקבל מאיתנו הצעת מחיר, אז שווה לברר.

 

מתי צריך להזמין הובלת פריט בודד?

כמו שיש בעיות בצנרת הביתית שאתם יכולים לפתור בעצמכם, יש גם פריטים שאתם יכולים להעביר בעצמכם ממקום למקום, עדיף עם עזרה של חבר. אך יש פריטים שכדאי מאוד להשאיר למובילים מקצועיים, כמו במקרים הבאים:

הפריט גדול מדי ואינכם יכולים להרים אותו בעצמכם או להכניס אותו לרכב פרטי.

הפריט כבד מדי ואין כל אפשרות להרים אותו, אלא בעזרת מנוף.

הפריט מורכב מדי ואינכם בטוחים שאתם יכולים לפרק ולהרכיב אותו בעצמכם.

הפריט עדין מאוד ודורש מיגון מיוחד והעמסה קפדנית וזהירה לטנדר.

 

למה כדאי להזמין חברת הובלות להובלת פריט אחד?

בטח ראיתם על הכביש אנשים שמובילים פריטים שלא ממש מתאימים לתא המטען שלהם, ורק קיוויתם שאותה מכונת כביסה שקשורה לתא המטען (מקרה אמיתי שראינו, ויותר מפעם אחת) לא תשתחרר בטעות על הרכב שלכם. באותה מידה לא תיקחו את הסיכון הזה בעצמכם, ויש עוד סיבות רבות לכך שכדאי לכם להזמין מוביל מקצועי עם טנדר:

שמירה על הבריאות: אם תצטרכו להרים לבד חפץ כבד וגופכם לא מורגל לכך, יש סיכוי גדול שתפצעו את עצמכם ואף תפגעו לעצמכם בגב.

שמירה על הפריט: גם הפגיעה הקטנה ביותר יכולה לפגוע בפריט בצורה קשה, לדוגמה רגל שבורה של תנור תגרום לו לעמוד עקום, וזה יכול לקרות בקלות בעת מעבר במסדרונות צרים או בכניסה למעלית.

הובלה בטוחה ברכב: אם הפריט לא נכנס לרכב שלכם, זה אומר שלא אמורים להוביל אותו כך. הדרך היחידה להוביל פריטים בצורה בטוחה היא בעזרת טנדר או משאית.

 

איך נקבעת עלות הובלת פריט אחד בלבד?

הובלת רהיט בודד היא שירות זול למדי ובמידה רבה בזכותו משגשג גם שוק הריהוט המשומש – כשאפשר למשל לקנות ספה במצב טוב תמורת כמה מאות שקלים בלבד, ולהוסיף עוד כ-200-250 ש"ח על ההובלה, פתאום יש אלטרנטיבה משתלמת מאוד לספה חדשה ויקרה.

באופן עקרוני על מנת לדעת בדיוק כמה עולה הובלה של פריט בודד, תתבקשו לספק את המידע הבא: מידות הפריט, המשקל שלו, המיקום שבו הוא נמצא, האם ישנה מעלית באותו מקום וכן במקום שאליו מיועדת ההובלה להגיע והמועד שבו אתם זקוקים לשירות של הובלה קטנה. למרחק בין הנקודות יש כמובן השפעה על העלות, וכך גם לתאריך – סביב ה-1 לכל חודש וגם סביב ה-15 לכל חודש ישנו תמיד ביקוש רב יותר להובלות, כולל של פריטים בודדים, ולכן כדאי לתזמן הובלה קטנה למועדים אחרים.

 

הובלת פריטים בודדים מחירים מומלצים

הובלת שולחן מתומחרת במרבית המקרים ב-200 עד 250 ש"ח. הכוונה היא לשולחן מחשב או שולחן בסלון, כולל כאלה עם פלטת זכוכית, ואילו על שולחן של פינת אוכל תשלמו בין 250 ל-400 ש"ח (כולל הכיסאות, במידת הצורך).

המחיר של הובלת מקרר הוא 250-400 ש"ח וזהו גם טווח המחירים כאשר מזמינים הובלת מיטות – פרט למיטות קומותיים או מיטות מתכווננות שעבורן תשלמו עד 500 ש"ח. כשהשירות המבוקש הוא הובלה של ארון המחיר נקבע לפי הגודל או בהתאם למספר הדלתות, והטווח הוא 200 עד 500 ש"ח. דוגמה נוספת שבה לגודל יש חשיבות קריטית היא פסנתר, ובמקרים אלה העלות היא בין 500 ל- 1000 ש"ח.

חשוב להדגיש שאם תרצו להוביל 2 או 3 פריטים מן הסתם תקבלו הצעת מחיר נמוכה יותר בהשוואה לסכום של כל הובלת פריט בודד בפני עצמה. אם לדוגמה עלות הובלה של מכונת כביסה היא 200-250 ש"ח וזוהי גם העלות של מייבש כביסה, עבור הובלה משולבת של שניהם תתבקשו לשלם 300-350 ש"ח.

 

הובלות של פריטים בודדים עם מנוף

גם כשהשירות הוא הובלת פריט בודד, ייתכן צורך במנוף. כך למשל מי שרוצה להעביר פסנתר כבד מאוד ממקום אחד לשני יזדקק בדרך כלל לשירותי מנוף וזאת על-מנת להגן על כלי הנגינה היקר והרגיש. עוד דוגמאות הן ג'קוזי רחב ידיים, ארון גדול מאוד שאי אפשר לפרק אותו, שולחן סנוקר ובעצם כל פריט שהמידות שלו חורגות מהממוצע.

במקרים אלה חשוב לוודא שהמובילים שהזמנתם מנוסים בעבודה עם מנוף. שירות בינוני עלול לגרום נזק לרכוש שלכם, וחבל. הובלת רהיטים בודדים שאינם כבדים במיוחד אפשרית עם סבל אחד בלבד או לכל היותר שניים, כך שהעלות תהיה זולה מאוד.

 

על מה חשוב להקפיד כשמבצעים הובלה של פריטים בודדים?

גם הובלות פריטים בודדים מחייבות אחריות גדולה. מקרר למשל, ובעצם את כל מכשירי החשמל, חשוב מאוד להעביר בעמידה כדי שלא ייגרם נזק למנוע שלהם. במידת הצורך תפורק הדלת כך שאפשר יהיה לעבור בכל המפתחים בנוחות – ולאחר השלמת ההובלה היא תורכב מחדש. אם אתם צריכים להוביל מקרר, תנור האפייה וכו' עם הדלת, חשוב לעטוף אותה היטב עם ניילון נצמד כדי שהיא לא תיפתח בדרך.

הובלת ויטרינות או שידות עם מראה תבוצע רק לאחר שמשטח הזכוכית פורק ונעטף בזהירות. אם אי אפשר לפרק חשוב אפילו יותר מהרגיל לעטוף את החלק השביר באופן מוקפד במיוחד. הובלת רהיטים בודדים ובפרט כאלה שהם יוקרתיים מחייבת עיטוף ושמירה על הפינות כדי שהן לא ייפגעו ועל-מנת לשמר את המראה המרשים.

עוד המלצה היא לבחור בחברת הובלות שיש לה ביטוח על התכולה, כך שתוכלו להעביר כל פריט שתרצו בראש שקט לגמרי.

 

כמה זמן אמורה לקחת הובלה של פריט אחד?

היופי זה שההובלה הזו בכלל לא צריכה לגזול זמן יקר מיומכם, כי אנחנו עובדים מהר וללא שום עיכובים. מגיעים, מפרקים אם הפריט אם זה נדרש, עוטפים אותו ומגנים על חלקיו מכל הצדדים, מעמיסים ישר לטנדר ונוסעים. כל התהליך הזה לוקח פחות מחצי שעה, וברוב המקרים אפילו לא יותר מ-10 דקות.

 

מספקים גם שירותי סבלות להזזת פריט בודד בבית

לפעמים ההובלה היא קצרה מאוד, ואפילו לא דורשת העמסה לטנדר – פשוט להזיז את הפריט מנקודה אחת בבית לנקודה אחרת, או אולי לבית של השכנים או למקלט. אתם לא צריכים לשבור את הגב, כי אנחנו יכולים להיות גם הסבלים שלכם. תשלמו מחיר זול במיוחד על שירותי סבלות, ומומלץ מאוד לברר כמה זה יעלה לכם.

 

עוד סוגי הובלות באותו נושא: 
הובלות יד 2

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן