המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

מנוף להרמת רהיטים

מנוף להרמת רהיטים במחיר משתלם – שירות בפריסה ארצית רחבה

מתי מובילים עם מנוף, לאיזו קומה הוא יכול להגיע, איך מתבצעת הובלה עם מנוף להרמת רהיטים, האם היא יקרה יותר וכמה זה עולה? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

יש פריטים שלא ניתן להוציא מהבית או להכניס אליו בשום דרך. יתכן שכשהגיעו אליהם הם היו מפורקים והצריכו הרכבה, אך כעת אתם מעדיפים שלא להתעסק בבלגן הזה ביום המעבר. הפתרון הוא מנוף להרמת רהיטים, שבעזרתו ניתן להעביר כל פריט למשאית ההובלה או ממנה לבית בלי שום בעיה וללא צורך בפירוק והרכבה. הרימו טלפון אלינו – לחברת מובילים בהובלות – ותקבלו כבר עכשיו הצעת מחיר להובלות עם מנופים ללא שום התחייבות.

 

הובלות בעזרת מנוף להרמת רהיטים במחיר זול!
מחיר לשעה של שימוש במנוף החל מ-300 ש"ח

הרמת רהיטים לקומות גבוהות
שירות מקצועי עם אחריות מלאה
הרמת רהיטים עם מנוף בפריסה ארצית רחבה

להצעת מחיר ללא כל התחייבות חייגו לטלפון:
053-7934097

מנוף להרמת רהיטים

היתרונות של הובלה עם מנוף לרהיטים

מנופים יכולים לסייע למובילים מנוסים להרים כל חפץ שעלול להיות כבד מדי לסחיבה ללא עזרת כלי מכני שכזה, והם מאפשרים גם להוציא מהדירה רהיטים שלא עוברים דרך מפתן הדלת או שאינם נכנסים למעלית. אלו הם יתרונות שברורים לכל מי שמתכונן להזמין מנוף, אך יש עוד 2 יתרונות שאולי לא חשבתם עליהם ושיראו לכם למה רבים בוחרים לבצע את ההובלה שלהם איתו גם אם אין בה צורך הכרחי.

1. הובלה מהירה

בעזרת מנוף להרמת ספה אפשר להוביל את הרהיט מביתכם ישירות לתוך המשאית, מבלי שצריך יהיה לנווט במדרגות או לחכות למעלית של הבניין שבו אתם גרים. כשמדובר בהובלה בסדר גודל ענק, המנוף מסייע לזרז את התהליכים ומשחרר את הסבלים לביצוע עבודות אחרות, כמו אריזת תכולת הבית, פירוק רהיטים או מיגון מכשירי חשמל ופריטים אחרים שמצריכים זאת.

2. מניעת נזק לרהיטים

על אף שאנחנו לרוב מספקים לכם ביטוח על ההובלה (בהתאם לסוג ההובלה), אתם עדיין מעוניינים שהרהיטים ומוצרי החשמל שלכם יגיעו בשלום ליעדם ללא כל נזק. המנוף מאפשר לנו לוודא שזה יהיה המצב, כשבמנופים שאיתם אנו עובדים יש מנגנונים שמוודאים שהחפצים שמועמסים עליהם מאובטחים ב-100%.

 

מתי לא צריך מנוף להרמת תכולת בית?

על אף שאנחנו ממליצים לבצע את רוב ההובלות עם מנוף, יש מקרים שבהם דווקא נמליץ לכם שלא להזמין שירות שכזה. מקרה נפוץ מאוד שאנחנו נתקלים בו למשל הוא הובלות מדירות בקומה ראשונה או שנייה בבניינים ללא מעלית. על הובלות דירה שכאלה איננו גובים תוספת תשלום להובלה בחדר המדרגות. לעומת זאת, כשמדובר בהובלה לקומה גבוהה יותר בבניין בלי מעלית, תהיה תוספת של 10-30% בעלות ההובלה. גם בבניין גבוה לא תמיד תצטרכו להזמין מנוף לקומה 17 או יותר – זה יהיה תלוי מאוד באופי הרהיטים שצריך להעביר והאם תסכימו שנפרק אותם.

 

לאיזו קומה מגיע מנוף רהיטים?

מנוף הרמה איכותי יכול להגיע עד לקומה 25, כשזה מכסה את הרוב המוחלט של ההובלות שאנחנו מבצעים, למעט הובלות במרכז ממגדלי משרדים שבהם יש יותר מ-25 קומות. עם זאת, חשוב לציין שמנוף שכזה מוגבל למשקל של עד 400 ק"ג, אולם נציין כי בתחום המנופים קיימים שלל סוגים של כלים כאלה ואחרים בעלי יכולות שונות, כמו מנוף הרמה ידני קטן, מנוף טלסקופי או עגורן נייד. במידה ונדרש מנוף עוצמתי יותר להובלה, נעשה שימוש במנוף זרוע, שמסוגל להרים משקל של עד 4,000 ק"ג – פי 10 יותר ממנוף ההרמה. עם זאת, מנוף שכזה מוגבל עד לקומה 5, כך שיש יתרונות וחסרונות לכל סוג של מנוף, והבחירה בו צריכה להיעשות בחכמה לפי אופי ההובלה.

 

איך מתבצעת הרמת רהיט מהמשאית לבית?

מאחר שיש כמה סוגים של מנופים, אופן העבודה עם כל אחד הוא שונה, אולם רוב העבודות מתבצעות עם מנופי הרמה. אלו הם למעשה מעין סולמות או מעליות ניידות עם פלטפורמה שעליה שני סבלים מציבים את הרהיט שמעלים, והיא עולה איתו עד למעלה. כאשר מגיע מנוף למרפסת שני סבלים נוספים שמחכים למעלה מעבירים ממנו את הרהיט אל תוך הבית, וזה הכול. אם אין מרפסת, נכניס את הרהיט לבית דרך החלון הגדול ביותר שדרכו אפשר להכניס את הרהיטים. כשמדובר במנוף זרוע נאבטח אליו את הרהיט בעזרת רצועות חזקות, ונעלה אותו כך למעלה כשהוא תלוי באוויר. הזרוע תוריד את הרהיט ישירות לרצפת המרפסת, ומשם הסבלים יכניסו את הרהיט לבית ויציבו אותו במקומו המיועד.

 

האם הרמת רהיטים עם מנוף משפיעה על המחיר?

לא כל מוביל מוסמך להפעיל מנוף, ולכן אם אתם מעוניינים לבצע הובלת מנופים, עליכם להזמין חברת הובלה מומלצת ולא מוביל קטן עם טנדר. אצל כל חברת הובלה שמכבדת את עצמה יהיה מפעיל מנוף עם רישיון להפעלתו, והוא מקבל תשלום בנפרד משאר הסבלים. לכן ישנה תוספת תשלום סמלית על הרמת רהיטים לגובה עם מנוף, שמסתכמת בסביבות 300-400 ₪ לשעה, בהתאם לסוג המנוף, היום בשבוע שבו מובילים והאזור בארץ שבו מתבצעת העבודה. תוכלו לפנות אלינו ולברר כמה יעלה לכם להשכיר מנוף שכזה לכל שעת הובלה.

 

כמה עולה הובלה עם מנוף להרמת רהיטים?

אמנם ההובלה עם המנוף עולה מעט יותר מהובלה בלעדיו, אך היא חוסכת לכם בזמן וכאבי ראש שקשורים לפירוק והרכבת הרהיטים, כשהיא מסייעת במיוחד במקרה שבו אינכם יודעים איך להוציא את הרהיט מהבית. במקום שתצטרכו להיכנס למחירון שלנו, לבדוק כמה עולה להוביל כל רהיט ולחשב את המחיר שיצא לכם ביחד עם התוספת למנוף, עשינו לכם כבר את החשבון. אתם תגלו שאצלנו תשלמו על מנוף להרמת רהיטים מחיר זול ומשתלם שלא יגרום לכם לרצות לחסוך על השירות היעיל והנדרש הזה.

מה מובילים עם מנוף? למה צריך מנוף להובלה? כמה עולה ההובלה עם המנוף?
מה מחיר הובלת מקרר עם מנוף? מדובר במקרר בנפח גדול במיוחד או מקרר תעשייתי. 600 – 350 ₪
כמה עולה מנוף לספה? אם אין אפשרות להוציא את הספה מהדירה, יהיה צריך להוציא אותה דרך המרפסת. 600 – 350 ₪
מה עלות הובלת פינת אוכל בעזרת מנוף? נעדיף להימנע משימוש במנוף, אך זה תלוי בסוג השולחן שמעבירים. לעיתים לא ניתן לפרק ולהוציא אותו מהדירה בדרך אחרת. 600 – 350 ₪
כמה עולה הובלת פסנתר עם מנוף? אם מדובר בפסנתר כנף יוקרתי, יש להתייחס אליו בשיא הזהירות. תידרשו לשלם על מנוף הרמה מחיר נוסף כדי לוודא שיגיע בשלום ליעד. 1,000 – 500 ₪
מה עלות הובלת צימר עם מנוף? משתמשים בעגורן נייד שמאפשר להרים את יחידת הדיור במלואה וכפי שהיא. 1,000 – 500 ₪
מה מחיר מנוף להרמת מזגנים? בעזרת המנוף ניתן להעביר ולהתקין את המזגן ללא שום בעיה. 600 – 350 ₪
כמה עולה הובלת חומרי בניין עם מנוף? חומרי בניין רבים וכבדים מעבירים לקומות גבוהות במבנים שבזמן בנייה, כלומר אין בהם מעלית. 600 – 350 ₪
כמה עולה הובלת משרד עם מנוף? בעזרת מנוף ניתן לזרז את זמן ההובלה ולא לתקוע את המעלית ולהפריע לאנשים שעובדים בבניין המשרדים. 1,500 – 350 ₪
מה מחיר הובלת כספת עם מנוף? הובלה שכזו נעשית עם מנוף זרוע שיכול להרים משקלים כבדים במיוחד. אצלנו תשלמו על מנוף זרוע מחיר משתלם שאסור לפספס. 600 – 350 ₪
מה עלות הובלת לוחות גבס עם מנוף? אם מדובר במבנה שנמצא תחת בנייה, יתכן שיהיה צורך להשתמש במנוף זרוע. 500 – 350 ₪

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן