המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

מחיר הובלת דירה 5 חדרים

הובלת דירה 5 חדרים – עוברים בשלום

יום מעבר הדירה הוא יום מרגש ומעייף באותה מידה. מצד אחד אתם במרחק פסיעה לקראת התחלה חדשה, ומצד שני – יש כל כך הרבה דברים לעשות! הובלת דירה 5 חדרים, איך אפשר לעבור בשלום, אלו פריטים אפשר להעביר בשלום וכמה זה יעלה לכם?

 

מחפשים מובילים להעברת דירת 5 חדרים?
מצאתם! הובלה של דירה גדולה מחיר הוגן לכל לקוח
אפשרות להובלה מהיום להיום או מהיום למחר
מגוון שירותים נלווים: אריזה, סידור, פירוק והרכבת רהיטים

שירות בפריסה ארצית רחבה

לפרטים נוספים והצעת מחיר מיוחדת חייגו:
053-793-4097

הובלת דירת 5 חדרים

 

הובלת דירות 5 חדרים – שירותי ההובלה שלנו    

שירותי הובלה מתי זה מתאים
שירותי אריזה אם אתם עסוקים, יש לכם יותר מדיי חפצים, או שאתם פשוט לא מעוניינים להתחיל לארוז את כל הבית. אנו מציעים שירותי אריזה מקצועיים, עם דגש על אחריות, סדר ואריזה אפקטיבית ללא מאמץ.
הובלות קטנות צריכים להעביר מקרר שמגיע ממקום אחר? יש לכם חפץ מסוים להעביר? אנו מבצעים גם הובלות קטנות, מהיום להיום או בתיאום מראש, שאינם נכללים ביום המעבר.
שירות עם מנוף להעביר את הפסנתר של סבתא, להעמיס את המקרר לקומה גבוהה במיוחד או כל רהיט כבד שתרצו להעביר, אנו מספקים שירותי הובלה עם מנוף לכל צורך.
קרטונים חושבים לארוז את הבגדים בתוך שקיות אשפה? כדאי לכם לחשוב שנית. רק קרטונים עמידים שאנו מספקים, יכולים להבטיח שכל החפצים שלכם יישארו במקומם, בצורה בטוחה.
פירוק והרכבה אנו מספקים שירות של פירוק והרכבה לכל סוגי הרהיטים, כולל פירוק זהיר ומהיר, העברת כל החלקים בצורה בטוחה והרכבתם במיומנות ובצורה מושלמת.

 

הובלת דירות 5 חדרים – כך תדעו שאתם צריכים שירותי מנוף

הובלה עם מנוף הרמה אינה חלק לגיטימי מהצעת המחיר הסטנדרטית שתקבלו מחברת ההובלה.

כך תדעו אם אתם צריכים שירות הובלות דירות 5 חדרים עם מנוף:

√ אין גישה למובילים – אם אתם גרים בקומה גבוהה (החל מקומה שנייה ומעלה) ואין לכם מעלית בבניין, ייתכן שחברת ההובלה לא תוכל להתאמץ ולהוביל את כל תכולת הבית ללא שימוש במנוף. כך גם במקרה שחדר המדרגות שלכם צר מדיי, או פתח הכניסה לא מאפשר העברת הרהיטים.

√ יש לכם רהיטים כבדים – הובלת רהיטים כבדים וגדולים כמו פסנתר, מיטה זוגית או ארון זוגי שלא מתפרקים וכד', או במקרה שמדובר בפריט עדין במיוחד, כמו אקווריום. העברה עם מנוף תבטיח את הובלת הציוד בצורה בטוחה ללא גרימת נזק.

√ כמות גדולה של חפצים וריהוט – אם ההעברה שלכם גדולה מדיי, הבית עמוס ברהיטים גדולים וכבדים, כנראה שתצטרכו להוסיף שירותי הובלה עם מנוף, לשיפור והקלה על תהליך ההובלה.

 

הצעת מחיר להובלת דירה 5 חדרים – איך נקבע המחיר?

בדיוק כפי שתכננתם את בחירת הדירה החדשה, חשבתם על הקריטריונים ועל הציפיות שלכם ממנה, כך גם כדאי לכם להיערך מראש להצעת המחיר להובלת הדירה.

מה צריך לקחת בחשבון כדי שתשלמו מחיר הוגן, ואיך נקבע המחיר?

1. מרחק ההובלה – חברת ההובלה מחשבת את המרחק בין הדירה הנוכחית שלכם לדירה החדשה. אם המרחק הוא סביר, באותו אזור או עיר, זה יפחית את המחיר. אם אתם עוברים לאזור אחר לגמרי, הכולל נסיעה בכבישים מהירים ובפקקים, זה בהחלט עלול לייקר את המחיר.

2. כמה אתם מובילים – רשימת התכולה שיש לכם בבית צריכה להישלח למובילים לפני שסגרתם את המחיר. כך החברה תעריך כמה סבלים היא תצטרך, תדע מה הקשיים, האם יש כמות גדולה של רהיטים כבדים ובמה זה כרו

3. תוספות – כדי לייעל את שירותי ההובלה, יש אפשרות להשתמש בשירותים נוספים כמו: שירותי אריזה ופריקה, פירוק והרכבה, שימוש במנוף, תוספת סבלים ועוד. כל אלו חייבים להיכלל בהצעת המחיר, כדי למנוע הפתעות ואי נעימות מיותרת.

4. טיפ על טיפ – אל תשכחו לקחת בחשבון את הטיפ שאתם צריכים להעניק לסבלים, אשר נע בין 10-15 אחוזים מהמחיר המשוכלל, ואינו נחשב בהצעת המחיר.

 

כמה עולה הובלת דירה 5 חדרים?

הובלת דירה בת 5 חדרים בדרך כלל מתאפיינת בהובלת חפצים וריהוט, למשפחה בת 4 נפשות בממוצע. מחיר הובלת דירה 5 חדרים במקרה כזה, משתנה בהתאם לפריטים ותכולת הבית הקיימת. אם מדובר למשל בהובלת 3 חדרי שינה קומפלט, כולל פירוק והרכבה של ארונות הזזה, מומלץ לעדכן את חברת ההובלות כדי שיוכלו לתמחר בהתאם.

אם יש לכם דרישות הובלה מיוחדות כמו למשל פירוק המטבח או הובלה עם מנוף, גם כאן תצטרכו להודיע מראש. בחברת ההובלות המנוסה מובילים בהובלות מציעים הובלת דירה בת 5 חדרים במחיר של כ-3,500-4,500 ₪ בממוצע, כולל קבלת ארגזי קרטון לאריזה מושלמת.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן