המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר בפתח תקווה

הובלת מקרר בפתח תקווה במחיר המשתלם ביותר

זקוקים לשירות של הובלת מקרר בפתח תקווה, ורוצים לדעת בוודאות שהוא יגיע בבטחה ליעד ושלא תשלמו על כך מחיר מופרז? הגעתם למקום הנכון. מובילים בהובלות מתמחה בין השאר בהעברת מכשירי חשמל מכל הסוגים, במקסימום מקצועיות כך שלא ייגרם נזק למכשיר היקר, ובמינימום עלות.

 הובלות מקרר בפתח תקווה במחיר הזול ביותר במדינה!
הובלת מקרר בשכיבה או בעמידה החל מ-200 ש"ח
אפשרות להזמין הובלה של מקרר לבית קפה, משרד, בית, חברת קייטרינג ומסעדה
מובילים את המקרר שלכם עם מנוף במידת הצורך
העברת מקררים מהיום להיום מכל הסוגים כולל מקרר ביתי, תעשייתי, מקרר יין ועוד

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר בפתח תקווה בזול

למתי כדאי לקבוע הובלה של מקרר בפתח תקווה?

מבחינת התזמון, ההמלצה על הזמנת הובלת מקררים בפתח תקווה מתחלקת ל-2 חלקים:

1. תאריך – הימים הראשונים בכל אחד מחודשי השנה יחסית עמוסים בתחום ההובלות בגלל הובלות דירות בכל הארץ אחרי שמסתיימים חוזי שכירויות. באופן דומה יש עומס רב יחסית גם בימים האחרונים בכל אחד מחודשי השנה וגם ב-15 בחודש ואפילו יום לפני ויום אחרי תאריך זה. בהתאם ההמלצה היא לנסות לתזמן את הובלת המקרר לתאריך אחר.

2. שעה – בחלק משעות היום הכבישים בפתח תקווה ובסביבתה הופכים לעמוסים ופקוקים. כשההובלה מתבצעת בשעות הפחות עמוסות, היא מושלמת תוך זמן קצר. במיוחד כדאי להימנע משעות העומס כשמדובר על הובלה מפתח תקווה לראש העין, מקרית אונו לפתח תקווה או אפילו בתוך פתח תקווה כשמדובר על אזורים מרוחקים זה מזה, למשל הובלה של מקרר ממחנה יהודה לנווה גן.

 

באילו מקרים צריך מנוף והאם ההובלה תהיה יקרה יותר?

ההעדפה היא תמיד להוביל את המקרר בלי מנוף, מה גם שבחלק מהשכונות הוותיקות של פתח תקווה קשה למקם מנוף במקום המתאים. רק כשאין ברירה, ואי אפשר להעביר את המקרר בקלות מהמיקום הנוכחי שלו לטנדר, או מהטנדר לנקודה שאליה הוא אמור להגיע, תתבצע הובלת מקרר בפתח תקווה עם מנוף.

במקרים אלה העלות מעט גבוהה יותר, אבל עדיין משתלמת.

 

מה עוד משפיע על המחיר של ההובלה?

התשובה לשאלה כמה עולה להוביל מקרר בפתח תקווה נקבעת בהתאם למידות המקרר, המרחק בין נקודת המוצא של ההובלה לנקודת היעד, כאמור גם הטיימינג משפיע ועוד שיקול הוא הנגישות אל המקרר בשתי הנקודות.

באופן כללי טווח המחירים הוא בין 200 ל-400 ש"ח עבור הובלה של מקרר ביתי בפתח תקווה, וכשמדובר על מקררי זכוכית או מקררים תעשייתיים למסעדות, בתי קפה, חברות קייטרינג, אולמות אירועים וכו' – עד 550 ש"ח.

 

איך תוכלו לדעת בוודאות שהמקרר יגיע בשלום?

השיקול העיקרי הוא אמנם מחיר הובלת מקרר בפתח תקווה ותמיד ישנו הרצון להזמין הובלה בזול, אבל במקביל כדאי לוודא שלא ייגרם שום נזק למכשיר. עם מובילים בהובלות אתם יכולים לסמן V גם על הסעיף הזה: הניסיון העשיר שלנו בהובלות מכל הסוגים מוביל לכך שאנחנו יודעים בדיוק איך להעביר כל סוג של מקרר, כולל כאלה שיש בהם מרכיבים מזכוכית, או שהם גדולים במיוחד.

תשומת הלב לפרטים החשובים מבטיחה שלא ייגרם נזק חיצוני – שהרי כולנו אוהבים את המקררים שלנו גם אסתטיים – וכמו כן שלא ייגרם נזק למנוע או לדלתות. עוד סיבה טובה לעבוד איתנו היא הביטוח לכל הובלה, כך שגם אם עקב נסיבות חריגות נגרם נזק, אתם לא תצטרכו לשלם על כך.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן