המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

מחיר הובלת דירה 3 חדרים

הובלת דירת 3 חדרים עם מקצוענים אמיתיים

דירות 3 חדרים הן דירות בשטח של 60-80 מ"ר. הן אידיאליות לזוגות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן, ומהוות פתרון דיור חסכוני ויעיל. בשנים האחרונות נרשם זינוק של מאות אחוזים בבניית דירות כאלה ובהתאם גם הביקוש לשירות הובלת דירה 3 חדרים נמצא במגמת עלייה. עם מובילים בהובלות תקבלו את השירות הטוב ביותר לדירות בגודל הזה, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת האיכות.

 

הובלות דירת 3 חדרים בכל הארץ
מחיר מציאה על כל ההובלות דרכנו

העברת דירות בהתראה קצרה
שירות מקצועי עם אחריות מלאה
מפרקים את הציוד ומרכיבים אותו בדירה
שירותי מנוף במידת הצורך

להצעת מחיר משתלמת לכל כיס חייגו:
053-793-4097

הובלת דירת 3 חדרים

 

המידע שצריך להכין כשמזמינים הובלת דירת 3 חדרים

פירוט התכולה בדירת 3 חדרים יכולה להיות תכולה בהיקף נרחב למדי. הכינו לעצמכם רשימה מפורטת של כל מכשירי החשמל שעוברים אתכם, של כל הרהיטים בכל החדרים, של חפצים גדולים אחרים (תמונות, מאוורר תקרה, אקווריום וכו'), וגם הערכה של כמות הקרטונים. רק כשהמובילים יודעים בדיוק כמה עבודה צפויה, הם יכולים לתת לכם הצעת מחיר מדויקת להובלה
מועד מבוקש שימו לב: בקיץ מומלץ להזמין הובלת דירה 3 חדרים חודש וחצי לפני המועד המתאים. במקרים אחרים ייתכן שתצטרכו להתגמש (למשל לבצע את ההובלה אחה"צ במקום בבוקר)
אילוצים קושי למצוא חנייה צמוד לבית, קומה גבוהה בבניין בלי מעלית, חדר מדרגות צר, שכנים כעסנים, פריטים גדולים שאי אפשר לפרק. כל המידע הזה נחוץ לצורך תכנון ההובלה כדי לא להתעכב ביום עצמו
יעד ההובלה כדי שאפשר יהיה לתכנן את ההובלה גם מבחינת הנסיעה

 

כמה עולה הובלת דירה 3 חדרים בהתאם למרכיבים שלה?

* הובלת דירות 3 חדרים בתוך העיר – מחיר הובלת דירה 3 חדרים כשנשארים באותה עיר או בעיר סמוכה (למשל הובלה מרמת גן לגבעתיים או מחיפה לקריות) הוא 1,500-2,000 ש"ח.

* הובלה מחוץ לעיר – כשההובלה של דירת 3 חדרים כוללת נסיעה משמעותית (לדוגמה מירושלים לתל אביב או מקרית שמונה לכרמיאל) המחיר הוא 1,800-2,500 ש"ח.

* תוספת למנוף – כשנדרש שימוש במנוף במסגרת הובלת תכולת דירה, התשלום עבור שירות זה הוא בנפרד. העלות היא כ-400 ש"ח לכל שעת עבודה, ולכן חשוב למצוא מוביל מיומן שיקצר למינימום את משך השימוש במנוף.

* פירוק והרכבה – אם יש בדירה רהיטים שצריך לפרק לפני ההובלה, המובילים יכולים לחסוך לכם זמן יקר ולבצע זאת עבורכם. התוספת למחיר היא בדרך כלל 100-150 ש"ח בהתאם לכמות העבודה.

* אריזה – תוכלו להפקיד בידי חברת ההובלות גם את מלאכת האריזה וכך להיות בטוחים שכל הפריטים יגיעו ליעד בבטחה. אריזת תכולת דירת 3 חדרים מוסיפה למחיר ההובלה 1,000-1,500 ש"ח.

 

איך להוזיל את המחיר של הובלת דירה בת 3 חדרים?

1. מיון יסודי של התכולה – אם תקחו אתכם רק מה שאתם באמת צריכים, תזדקקו לפחות קרטונים ומחיר ההובלה ירד.

2. לעבור אחרי שיא העונה – מחיר הובלת דירה 3 חדרים צונח משמעותית אחרי חגי תשרי ונשאר נמוך לאורך כל החורף וגם תחילת האביב.

3. לא לעבור בתחילת חודש או סוף חודש – בשאר הימים העלות נמוכה יותר.

 

מה חשוב לבדוק כשמובילים דירה של 3 חדרים?

* ביטוח תכולה – שווי התכולה של דירה בת 3 חדרים יכול להגיע לאלפי שקלים ואפילו יותר, ולכן חובה לוודא שהיא מבוטחת לכל נזק שהוא.

* הצעת מחיר בכתב – כולל פירוט של כל התכולה שתועבר, של מועד ההעברה ושל שעת ההתחלה.

* גודל הצוות – בדרך כלל לצורך הובלת דירה 3 חדרים מספיקים 3 סבלים, אבל אם תרצו להזמין דרך חברת הובלות שירותים נוספים כמו אריזה או פירוק והרכבה כדאי לדאוג שיהיה צוות גדול יותר.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן