המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת דירת 4 חדרים

לעבור את זה בקלות – הובלת דירה 4 חדרים

בואו נודה באמת, לעבור דירה זו משימה דיי כבדה. מעבר ליום המעבר יש לא מעט הכנות לקראת וביום שאחרי. כמו אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים, סידור החפצים, הובלת חפצים כבדים ועדינים ועוד. איך הופכים הובלת דירה 4 חדרים למשימה קלה יותר? מה כוללים שירותי ההובלה וכמה זה צפוי לעלות?

 

צריכים הובלה של דירת 4 חדרים?
הזמינו דרכנו מובילים מנוסים מחיר מציאה
שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים
הגעה מהירה לכל מקום בארץ

שירותי מנוף מקצועיים

לבירורים והצעת מחיר מיוחדת חייגו:
053-793-4097

הובלת דירת 4 חדרים

 

הובלת דירת 3-4 חדרים – מה אנחנו מובילים?

מה אנחנו מובילים איך זה מתבצע
רהיטים ומכשירי חשמל כבדים כמו מקרר, מכונת כביסה, מייבש, חדרי שינה, שידות, ארונות ועוד הובלת דירת 3-4 חדרים כוללת פירוק והרכבה של רהיטים כבדים וגדולים שיש בכל בית. פירוק ארונות, הובלת מכונת כביסה בעזרת מנוף, פירוק דלת של מקרר ומדפים, פירוק ארונות חדר השינה.
רהיטים וחפצים קלים כמו שולחנות, כיסאות, חפצים אישיים, ספרים, חפצי נוי ועוד השירות כולל גם הובלת ארגזים ואם יש צורך אנו מגיעים לפני המעבר כדי לארוז את כל הבגדים, החפצים, המשחקים וכלי המטבח בארגזים בצורה מסודרת.
מוצרי חשמל, תאורה וחפצים שבירים כמו מנורות ושנדליר, מסכי טלוויזיה, מסכי מחשב, מראות ועוד. אנו דואגים להוביל בצורה הבטוחה ביותר מוצרים יקרי ערך ע"י אריזה מאובטחת ושימוש בפצפצים ועטיפות עמידות לאריזת מוצרים שבירים, כולל מוצרי המטבח, אריזת בקבוקי וכוסות יין וכד'.  

 

עוברים את זה – איך חברת ההובלה יכולה להקל עליכם?

1. אריזה וסידור – חברות הובלה מציעות כיום שירות מעולה ויעיל, שבו הן מגיעות אליכם הביתה מספר ימים לפני המעבר ואורזות עבורכם את כל החפצים בקרטונים. לא רוצים להתעסק בזה גם אחרי המעבר? אין בעיה, כי הם יכולים גם לפרוק עבורכם את החפצים ואפילו לסדר אותם במקום.

2. פירוק והרכבה – בדירות 4 חדרים יש לא מעט רהיטים שדורשים פירוק והרכבה. כמו ארונות, שידות, ויטרינות, המשרד הביתי ועוד. במקום לשבור את הראש במשחקי הרכבה, חברת מובילים בהובלות מציעה לכם שירות פירוק והרכבה מקצועי, מהיר ויעיל.

3. אחסון החפצים – אתם עוזבים דירה בת 4 חדרים אבל עוברים לדירת חדר לתקופה קצרה? חברות הובלה מציעות שירות לאחסון תכולת הדירה, כך שתוכלו להיות רגועים שהחפצים שלכם נשמרים במקום טוב, וגם לחסוך בהוצאות ההובלה.

 

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברת הובלה להובלת דירת 4 חדרים?

הובלת דירה 4 חדרים לא מסתכמת רק בלקיחת החפצים שלכם מנקודה אחת לאחרת. חברת הובלה מומלצת ומועדפת תהיה כזו המציעה לכם שירותים נלווים, שיכולים להקל עליכם בצורה משמעותית ביום המעבר.

בדרך כלל בדירה בגודל כזה יש לא מעט חפצים שבירים להעביר, ולכן כדאי לבחור בחברה המציעה הובלת חפצים עדינים בצורה בטוחה ואחראית.

ומה לגבי הגמישות? בחרו בחברה שמסוגלת להתאים את עצמה לימים ולשעות שנוחים לכם, שזמינה עבורכם מהיום להיום במקרה של הובלה ספונטנית, או שיש לכם איזה שינוי בתוכנית.

 

הובלת דירה 4 חדרים מחיר – איך מחשבים?

אמנם הובלת דירה זו משימה מורכבת, אבל אין צורך להתפרק. אז איך מחשבים עלות הובלת דירה 4 חדרים? המחירים מתעדכנים בהתאם למספר פרמטרים שונים, שאחד מהם יהיה האם לדירת 4 חדרים יש מעלית?

אם הדירה ממוקמת בקומה שנייה ומעלה, מחיר הובלת דירה 4 חדרים תהיה מאתגרת וקשה יותר, ולכן תיתכן תוספת תשלום. גם כמות הרהיטים והחפצים שיש להעביר משפיעה על המחיר, והאם יש צורך בשימוש בסבלים נוספים, בהובלה עם מנוף, בפירוק והרכבת רהיטים, בשימוש בשירותי אריזה ועוד.

 

כמה עולה הובלת דירה 4 חדרים – עלות ממוצעת

הובלת דירה 4 חדרים טווח מחירים ממוצע
הובלת פסנתר ע"י שירותי מנוף לקומה גבוהה 600-1,000 ₪
הובלת מערכת ישיבה מכל הסוגים, כולל פירוק והרכבת שזלונג 200-400 ₪
הובלת מייבש כביסה לדירת 4 חדרים עם מעלית 250-400 ₪
הובלת חדר שינה קומפלט כולל שידה, מיטה, ארון בגדים 250-600 ₪ 
הובלת מטבח שלם, כולל ארונות, שולחן וכיסאות בר, כולל פירוק והרכבה, כולל תנור. 250-1,000 ₪
הובלת דירה ללא גישה ועם שימוש במנוף החל מ-600 ₪
הובלת דירה 4 חדרים קומפלט לבניין ללא מעלית 2,000-3,500 ₪

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן