המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר באשדוד

הובלת מקרר באשדוד – בראש שקט ובלי לשלם מחיר מופרז

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית בביקוש לשירות של הובלת מקררים באשדוד. סיבה אחת היא הרצון של רבים מאיתנו לחסוך כסף ולהשתמש במקרר ישן ותקין לחלוטין במקום לקנות אחד חדש, וגם המודעות המתפתחת לחשיבות השמירה על הקיימות, ולכן המשך שימוש גם במקררים יד 2, תורמת לכך. כדי שאפשר יהיה להמשיך וליהנות מהמקרר גם אחרי ההובלה, חשוב להפקיד אותה בידיים אמינות ומיומנות – עם מובילים בהובלות אתם יכולים להיות בטוחים שהמקרר ישרת אתכם לעוד שנים רבות, וגם שהמחיר שתשלמו לא יהיה מופקע.

שירותי הובלות מקרר באשדוד במחיר ללא תחרות!
הובלת מקרר (גם בשכיבה) החל מ-200 ש"ח
ניתן להזמין הובלה דחופה מהיום להיום לכל מקום בארץ
הרמת מקרר עם מנוף באשדוד במידת הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר באשדוד בזול

מאיפה לאיפה מתבצעות הובלות של מקררים באשדוד?

הובלת מקרר באשדוד מתבצעת גם בתוך העיר שלא מפסיקה להתרחב, גם ממנה לישובים בסביבה כמו גן יבנה, באר טוביה וגדרה, וגם מקיבוצים ומושבים באזור לאשדוד – למשל הובלות עבור סטודנטים שמגיעים ללמוד בעיר.

מחיר השירות עשוי להיות מושפע גם מהמרחק שצריך לעבור, כשלמשל העברת פריט בודד בתוך אותו רובע באשדוד היא פעולה שמתבצעת תוך זמן קצר מאוד ולכן העלות שלה נמוכה יותר בהשוואה לשירותי העברה של מקרר מרובע י"ז שבחלק הדרומי לרובע א' שסמוך לנמל בצפון.

באופן עקרוני מחיר הובלת מקרר באשדוד מתחיל ב-200 ש"ח וגם כשמדובר על נסיעה קצת יותר ארוכה הוא מגיע לעד 400 ש"ח.

 

מקצוענות ואחריות

כאשר אתם בוחרים לעבוד איתנו, השירות המקצועי של מובילים בהובלות מבטיח אפס נזקים למקרר גם כשמעלים אותו לטנדר, גם בזמן הנסיעה וגם תוך כדי ההעברה של המכשיר אל המקום שבו הוא אמור להיות מוצב.

גם כשיש צורך בפירוק והרכבה של הדלתות כדי לוודא שהמקרר עובר בדלתות ובחדר המדרגות או במעלית, נבצע את הפעולות הנ"ל במלוא האחריות ועל בסיס ניסיון רב שיש לנו בכך. כשיש צורך לבצע הובלת מקרר באשדוד עם מנוף תבוא לידי ביטוי המיומנות הגבוהה שלנו בשימוש בכלי זה.

ההובלה תתבצע כשהמקרר בעמידה, כדי שלא ייגרם נזק למנוע וכדי שלא ישתחרר גז מהמדחס. עיגון אפקטיבי ימנע טלטלות מיותרות וכמו כן אתם יכולים להיות בטוחים שהמקרר לא ייתקע בקירות או משקופים כך שהוא לא ייפגע ובמקביל לא ייגרם שום נזק, לא בנקודת המוצא ולא בנקודת היעד.

 

זמינות גבוהה

חוץ מהשאלה כמה עולה להוביל מקרר באשדוד ישנה חשיבות רבה גם לטיימינג. במקרים רבים הצורך נוצר מהיום להיום, ובמיוחד כשקונים מקרר יד שנייה. אנחנו ערוכים לספק גם שירות בהתראה קצרה וכך להבטיח לכם ניצול של כל הזדמנות שצצה מבחינתכם.

אם יש בחירה לגבי מועד ההובלה, כדאי לבחור יום שהוא לא בתחילת החודש וגם לא בסופו. הסיבה לכך היא שבפרקי הזמן האלה יש ביקוש רב יחסית להובלות מכל הסוגים באזור הדרום בכלל ובאשדוד בפרט. עוד כדאי לדעת שאפשר לבצע הובלות של מקררים ופריטים בודדים באופן כללי גם בשעות הערב ואפילו בסופי שבוע – אם זהו הזמן המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן