המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הצעת מחיר להובלה

הצעת מחיר להובלת דירה או פריט בודד – איך נקבע המחיר?

רוב בני האדם מבינים עד כמה חשובה המקצועיות של המובילים, וכמובן גם האמינות שלהם, ובכל זאת הם עדיין מייחסים משקל נכבד במיוחד לעלות השירות. חאפרים – ולמרבה הצער בענף ההובלות לצד החברות הרציניות יש גם לא מעט גורמים כאלה – מנצלים את העובדה הזו כדי לפתות לקוחות עם הצעת מחיר אטרקטיבית מאוד, וכשכבר מאוחר מדי מבחינת הלקוח להתחרט, הם דורשים תוספות (משמעותיות!) על הבסיס ההתחלתי. בהתאם ההמלצה היא לבחון כל הצעת מחיר להובלה בשבע עיניים ובפרט להקפיד על הדגשים שמפורטים בעמוד זה.

מחפשים הצעת מחיר זולה להובלה? הגעתם למקום הנכון!
הצעת מחיר הכי משתלמת להובלות קטנות – החל מ-180 ש"ח
נותנים לכם הצעת מחיר תוך דקות ספורות לכל סוגי ההובלות
הצעת מחיר להובלת דירה שלמה + אריזה, פירוק והרכבה או להובלת פריט אחד
מספקים ביטוח על כל התכולה וגם להובלת פריטים בודדים
שירותי בפריסה כלל ארצית

לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-7934-097

הצעת מחיר להובלה הכי זולה ומשתלמת

בדיקה יסודית של תכולה

באופן טבעי הצעת מחיר להובלת דירה מבוססת על היקף התכולה שיש צורך להעביר. מובילים רציניים ואמינים מגיעים אליכם לבית או לעסק ובודקים בעצמם בדיוק כמה עבודה צפויה להם. לפי מספר החדרים ומספר הפריטים בכל חדר הם יכולים להעריך כמה קרטונים יידרשו, הם מתרשמים ממספר מכשירי החשמל (מקרר, תנור אפייה, מכונת כביסה וכו') ומגודלם, והם גם יודעים אם יש פריטים שמחייבים תשומת לב מיוחדת (מכשיר כושר, פסנתר כנף, ג'קוזי וכו').

בהתאם, הצעת המחיר שתקבלו היא אמינה. כמו כן אתם יכולים לדעת בוודאות שביום ההובלה אף אחד לא יגיד לכם שהצעת המחיר הראשונה הייתה עבור פחות קרטונים, או שהוויטרינה הגדולה לא הייתה כלולה בהסכם.

 

איפה תעמוד המשאית וכמה נוח להעביר אליה את כל הפריטים

כשאתם זקוקים לשירות של חברת הובלות הצעת מחיר מבוססת גם על מידת הקושי של העברת הפריטים מהמיקום הנוכחי שלהם אל המשאית, ומהמשאית אל המיקום המיועד לרכוש שצברתם (או תכולת העסק).

בפרט משפיעים על העלות התשובה לשאלה האם יש מעלית בשתי הנקודות, רק באחת מהן או בכלל לא, רוחב חדר המדרגות במקומות שבהם אין מעלית, המיקום שבו תוכל לחנות המשאית ביום ההעברה, רוחב המפתחים בדירות ויש עוד שיקולים שנלקחים בחשבון כמו למשל הצורך לבצע פירוק והרכבה של פריטים מסוימים על מנת שניתן יהיה להעביר אותם למשאית או שימוש במנוף כדי להעביר את כל הפריטים מקומה גבוהה.

גם מבחינה זו יש חשיבות לכך שלא תסתפקו בקבלה של הצעת מחיר להובלה דרך הטלפון – חאפרים מנצלים זאת כדי "לגלות" ביום ההובלה שבעצם נדרשת כמות גדולה יותר של עבודה ואז הם גם דורשים סכום גבוה יותר עבור השירות. "מובילים בהובלות" בוחנים היטב את השטח, מנצלים זאת כדי לתכנן את ההובלה היעילה ביותר ורק לאחר מכן מספקים לכם הצעת מחיר אמיתית (ומשתלמת!).

 

איך משפיע התאריך על הצעת המחיר?

הצעת מחיר להובלת בית משתנה גם בהתאם לעונות השנה: בקיץ הביקוש גדול יותר ולכן באופן טבעי המחירים של ההובלות בחורף נמוכים יותר. ההפרש עשוי להיות משמעותי, ואם אתם יכולים לתזמן הובלה לעונה הקרה (שבישראל היא בסופו של דבר חמימה למדי), מומלץ לעשות זאת.

גם לתאריך הספציפי יש חשיבות: חלק גדול ממעברי הדירות מתבצע בתחילתו של החודש או בסופו, וגם ה-15 הוא תאריך מבוקש. אם תתזמנו את המעבר שלכם למשל ל-9 בחודש או ל-22, יש סיכוי גבוה שתקבלו הצעת מחיר נמוכה יותר.

 

מה חשוב לבחון לגבי כל הצעת מחיר?

כשמקבלים הצעת מחיר להובלה, חשוב לוודא בדיוק מה היא כוללת. אם למשל נדרש שימוש במנוף, לא תרצו מן הסתם לגלות ביום המעבר שעבור המנוף אתם צריכים לשלם בנפרד. בהתאם מומלץ לחתום על חוזה מסודר שבו מפורטים גם המחיר וגם המרכיבים השונים של השירות.

דגש נוסף הוא ביטוח – בכל מצב, גם כשקיבלתם הצעת מחיר להובלה קטנה, ביטוח התכולה מעניק לכם ראש שקט וידיעה שגם אם עקב אירוע שהוא לא בשליטת המובילים ייגרם נזק לרכוש שלכם, תקבלו מיד פיצוי מתאים.

 

האם אפשר לקבלת הצעת מחיר דרך המחשב?

רק לעיתים רחוקות מאוד מספקת חברת הובלות הצעת מחיר אונליין וזאת מהסיבה הפשוטה שאין שתי דירות זהות, גם אם הן באותו גודל ובאותו ישוב. כאמור הדרך הנכונה היא לבדוק ביסודיות את כל המרכיבים של הובלת הדירה שלכם ורק לאחר מכן להתחייב על מחיר.

באינטרנט כן אפשר למצוא הערכות לגבי סוגים שונים של הובלות וטווחי מחירים. כך למשל הובלת דירה בת 2 חדרים תעלה במרבית המקרים בין 600 ל-2,000 ש"ח, ואילו העברה של דירה בת 4 חדרים – בין 2,000 ל-3,500 ש"ח. עבור הובלה של מכונת כביסה תשלמו בין 180 ל-250 ש"ח והובלה של מקרר עולה עד 400 ש"ח.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן