המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר בחיפה

הובלת מקרר בחיפה – באחריות ובמחיר ללא תחרות

החלטתם לקנות מקרר יד שנייה ואתם מחפשים הובלה מקצועית ולא יקרה? מעבירים מקרר מבית ההורים לדירה שכורה? בכל מצב שבו נדרשת הובלת מקררים בחיפה, המחיר הוא השיקול המרכזי – אם השירות יהיה יקר מדי כבר עדיף לקנות מקרר חדש. מצד שני, גם כשמדובר על הובלה של פריט בודד עדיין חשוב מאוד שהיא תתבצע בזהירות ועם הקפדה שלא ייגרם נזק למכשיר החשמלי. עם מובילים בהובלות אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו גם מחיר אטרקטיבי וגם תמורה מלאה לכסף שלכם.

 הובלות מקרר בחיפה וסביבתה במחיר הכי זול בארץ!
הובלת מקרר לכל אזור החל מ-200 ש"ח
ניתן להזמין הובלה של מקרר מהיום להיום לבית קפה, מסעדה, קיוסק ועוד
מרימים מקרר עם מנוף בחיפה במידת הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר בחיפה בזול

הובלה של מקרר בחיפה – איך נקבע המחיר?

התשובה לשאלה כמה עולה להוביל מקרר בחיפה נקבעת בהתאם לפרמטרים הבאים:

1. גודל המקרר – באופן טבעי הובלה של מקרר משרדי קטן היא זולה יותר מהעברת מקרר גדול במיוחד בנפח של 800 ליטר.

2. המרחק בין נקודת המוצא ליעד – מן הסתם הצורך להוביל מקררים מסוגים שונים הוא תמיד בתוך חיפה או בישובים שסביבה כמו נשר, טירת הכרמל והקריות, ולכן אין הבדלים גדולים – אבל בכל זאת יש פער מסוים בעלויות של הובלת מקרר ממרכז הכרמל לאחוזה והובלת מקרר מהכרמל המערבי לקריית חיים.

3. האם יש צורך במנוף – הובלת מקרר בחיפה עם מנוף היא כבר שירות יקר יותר. הצורך במנוף נוצר כשאי אפשר להעביר את המקרר בדרך אחרת.

4. תזמון – בחורף המחירים לכל סוגי ההובלות נמוכים יותר מאשר בקיץ. בנוסף בכל חודש בימים הראשונים והאחרונים מובילים עמוסים יותר מאשר בימים אחרים בגלל מעברי דירות, ולכן כדאי לתזמן בהתאם את הובלת המקרר.

 

מה חשוב לדעת על הובלת מקררים תעשייתיים בחיפה?

ברוב המקרים העלות של העברת המקרר בתוך חיפה תהיה בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח. עבור עסקים כמו בתי קפה, קיוסקים ומסעדות, מחיר הובלת מקרר בחיפה יהיה קצת יותר יקר – עד 500 ש"ח.

במקרים אלה בא לידי ביטוי עוד יתרון של מובילים בהובלות – זמינות מרבית. בזכות עובדה זו, תוכלו לקבל את המקרר החיוני לתפקוד התקין של העסק בדיוק בזמן הרצוי מבחינתכם, בלי שתצטרכו להתפשר. כמובן שגם אם אתם זקוקים להובלה של מקרר למשל לדירת סטודנטים בחיפה בכל שעה, כולל סופי שבוע, תוכלו להיעזר באנשי המקצוע המנוסים שלנו.

 

איך מובילים מקרר בלי שייגרם לו נזק?

גם כשמדובר על מיני מקרר, גם כשמעבירים מקרר ביתי בגודל בינוני וגם במסגרת הובלת מקררים לעסקים, תמיד חשוב לשמור היטב על המכשיר החשמלי הרגיש כדי שלא יינזק בדרך מנקודת המוצא אל היעד.

דגש חשוב אחד הוא הובלה בעמידה, כדי שהמנוע לא ייפגע. הדגש השני של הובלת מקרר בחיפה הוא ניסיון שמבטיח העמסה נכונה ופריקה מקצועית, במידה וההעברה מתבצעת בחורף חשוב לוודא שהטנדר מכוסה בברזנט ולמעשה גם בקיץ כדאי לספק כיסוי למקרר בזמן שהוא מובל. אם יש צורך לפרק דלת או דלתות כדי לאפשר מעבר בטוח בפתחים מומלץ להפקיד את ביצוע המלאכה הזו בידיים המנוסות של המובילים, שכמובן גם ירכיבו את המקרר בחזרה כך שתוכלו להפיק ממנו מקסימום תועלת.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן