המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר בחולון

הובלת מקרר בחולון – המחיר הכי משתלם בגוש דן

כל בית צריך מקרר, ויש הרבה מצבים שבהם כדאי יותר להעביר אותו ממקום אחד לשני מאשר לקנות מקרר חדש. מובילים בהובלות מבטיחה – ומקיימת – הובלת מקרר בחולון במחיר אטרקטיבי, במהירות ובמקצועיות. השירות מתאים לכל סוגי המקררים כולל אלה הגדולים שמותקנים בבתי עסק בתחום המזון, ומתבצע בזהירות מרבית כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא ייגרם שום נזק למכשיר החשמלי היקר.

הובלת מקרר בחולון במחיר שובר שוק!
הובלת מקרר (גם ישירות מהחנות) בחולון החל מ-200 ש"ח
ניתן להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו עם מובילים מומלצים בעיר
אפשרות להרים את המקרר שלכם עם מנוף
מפרקים את דלתות המקרר לפני ההובלה במקרה הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר בחולון בזול

כמה עולה הובלה של מקרר בחולון?

כדי לדעת בדיוק כמה עולה להוביל מקרר בחולון, תצטרכו לענות למובילים על כמה שאלות חשובות. באופן עקרוני המחיר של הובלת פריט זה נע בין 200 ל-400 ש"ח במקרה של מקררים ביתיים ועד 550 ש"ח עבור המקררים התעשייתיים הגדולים.

סוגים נוספים של מקררים שאפשר להעביר דרכנו הם אלה שמשמשים לאחסון יין, ומקררי זכוכית.

 

על מה חשוב להקפיד כשמובילים מקרר בחולון?

√ הובלה בעמידה – גם בגלל שהגז שיש במדחס עלול להתנדף וכשהמקרר יגיע ליעד תגלו שהוא לא מקרר באופן יעיל, וגם בגלל שבשכיבה המנוע עלול להיפגע.

√ פירוק דלתות – אם המקרר לא עובר בפתחים, בנקודת המוצא או ביעד, ייתכן שהפתרון הוא פירוק הדלתות. פעולה זו חייבת להתבצע בזהירות ובמקצועיות, ואם אין לכם את המיומנות הנדרשת כדאי שהמובילים המנוסים יעשו זאת (בתוספת קטנה למחיר). אם אין צורך לפרק את הדלתות חשוב לעטוף את המקרר בדרך שתבטיח שהדלתות לא ייפתחו במהלך הנסיעה.

√ מנוףמובילים מנוסים ואחראיים יודעים מתי חובה לבצע הובלת מקרר בחולון עם מנוף, כדי שלא ייגרם לו נזק תוך כדי ניסיון כושל להוביל אותו במדרגות.

√ כיסוי – בדרך כלל העברה של פריט אחד בלבד תתבצע בטנדר. חשוב להקפיד שהמקרר יהיה מכוסה היטב בברזנט, וכך יהיה מוגן מפני מזג האוויר ובכלל.

 

איך אפשר להוזיל את העלות של הובלת המקרר?

מחיר הובלת מקרר בחולון הוא כאמור נמוך מאוד. בזכות עובדה זו תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף על ההובלה ולמשל לקנות מקרר יד שנייה במקום חדש – בחירה נכונה גם מבחינת הקיימות, שמהווה שיקול משמעותי בכל החלטה בימינו. אם תוכלו להתגמש מבחינת מועד ההובלה, ובמיוחד לא לתזמן אותו לימים הראשונים בכל חודש, לא בימים האחרונים וגם לא סביב ה-15 בחודש – בכל התאריכים הנ"ל מתבצעות הובלות דירות רבות ולכן קשה יותר למצוא מובילים פנויים – יש סיכוי גבוה שתקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

 

הזמינות הגבוהה שלנו

גם אם אתם זקוקים לשירות הובלת מקררים בחולון מעכשיו לעכשיו תוכלו לקבל אותו ממובילים בהובלות. בנוסף אנחנו מבצעים הובלות קטנות בחולון בשעות הערב ובסופי שבוע, כדי שגם מי שעובד או לומד ואלה הם הזמנים הפנויים היחידים שלו יוכל לקבל את המקרר באחריות ובמהירות. הובלת המקרר מתבצעת בכל השכונות של חולון, וגם מעיר זו לכל הישובים בגוש דן ומהם לחולון.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן