המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר באשקלון

הובלת מקרר באשקלון – כולל מהיום להיום!

הובלת מקרר באשקלון היא אמנם לא הובלה של תכולת דירה שלמה, אבל גם לקראתה יש לא מעט חששות. אף אחד לא רוצה לגלות ששילם מחיר גבוה מדי עבור הובלה של פריט בודד, או שלפריט היקר נגרם נזק בגלל חוסר מקצועיות, וגם לא לחכות עם המקרר ולהבין שהמובילים שקבעתם איתם לא מתכוונים להגיע. עם מובילים בהובלות אתם בידיים טובות ובטוחות.

שירותי הובלות מקרר באשקלון במחיר הכי אטרקטיבי שיש!
הובלת מקרר בעיר ובסביבה החל מ-200 ש"ח
אפשרות להזמין הובלת מקררים מעכשיו לעכשיו לכל אזור בארץ
מרימים מקרר באשקלון עם מנוף במידת הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מקרר באשקלון בזול

איך לשלם מעט בלי להסתכן בשירות גרוע?

מחיר הובלת מקרר באשקלון לא חייב להיות גבוה: הובלה קטנה מתבצעת בטנדר, שעלויות התחזוקה שלו נמוכות במידה משמעותית מאלה של משאית. גם פרק הזמן הנדרש לצורך העברת המקרר קצר למדי ומפחית את העלות של השירות. איש מקצוע מיומן או שני סבלים יכולים להשלים את הובלת הפריט ביעילות ובמהירות גם כשהוא גדול יחסית. למעשה, גם אם תזדקקו לשירות מהיום להיום (למשל אם מצאתם מקרר יד שנייה במחיר אטרקטיבי ואתם לא רוצים שמישהו אחר יחטוף אותו), העלות תהיה משתלמת.

 

איך לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם להובלת מקרר נכונה?

בדרך כלל הדבר הראשון שאנחנו רוצים לדעת זה כמה עולה להוביל מקרר באשקלון. על-מנת לקבל הצעת מחיר אמיתית, מחברת הובלות רצינית, תצטרכו קודם כל לספק לנו מידע חיוני.

הפרט הראשון הוא מידות המקרר. חשוב להדגיש שאמנם ככל שהמקרר גדול יותר, המחיר עולה, אבל ההפרשים לא מאוד גדולים. הפרט השני הוא המרחק מהמקום שבו נמצא המקרר עד ליעד. בתוך אשקלון עצמה המרחקים מן הסתם לא משמעותיים, על כן הזמנת שירותי הובלות באשקלון דרכנו היא בחירה משתלמת מאוד – גם כשמדובר על הובלה משכונת אגמים שבדרום העיר לברנע ג' שבשפיץ הצפוני שלה למשל. עם זאת, יש גם הובלות מאשקלון לישובים בסביבה ובפרט קיבוצים ומושבים, וגם להפך, ובמקרים אלה המחיר קצת יותר גבוה.

עוד מידע חשוב לצורך קביעת המחיר הוא המורכבות של השירות, ובפרט השאלה האם יש צורך לפרק ולהרכיב את הדלתות כדי שהמקרר יעבור בכל הפתחים, או אפילו צורך במנוף. באופן כללי המחיר של הובלת מקררים באשקלון מתחיל ב-200 ש"ח ובמקרה של מכשירי החשמל הביתיים מגיע לעד 400 ש"ח. אם אתם צריכים להעביר מקרר תעשייתי לבית קפה או מסעדה, או כשמדובר במקרר זכוכית, המחיר יגיע לעד 550 ש"ח – שגם הוא כמובן הופך את ההובלה למשתלמת מאוד.

 

איך להבטיח אפס נזקים למקרר בזמן ההובלה?

ברוב המוחלט של המקרים ההובלה של המקרר צריכה להתבצע כשהמכשיר בעמידה, בדיוק כפי שהוא נמצא תוך כדי השימוש השוטף בו. רק במקרים שבהם אין שום ברירה אחרת, ומדובר במרחק קצר, אפשר להעביר את המקרר כשהוא שוכב, אבל בזהירות מרבית.

דגש חשוב אחר הוא עיטוף הדלתות כדי שהן לא ייפתחו תוך כדי העברת המקרר לטנדר וממנו אל המיקום החדש שלו. אם נדרשת הובלת מקרר באשקלון עם מנוף כמובן שאסור להתפשר על מובילים שאין להם ניסיון בעבודה עם ציוד זה – עם מובילים בהובלות תוכלו להיות בטוחים שכל הובלה של מקרר באשקלון תסתיים בהצלחה וכאמור גם במחיר אטרקטיבי.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן