המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר ברעננה

תהליך הובלת מקרר ברעננה לפי שלבים

מקרר הוא אחד ממכשירי החשמל הגדולים ביותר בבית וכאשר יש להוביל אותו ממקום למקום, לעיתים קיים חשש מהתהליך ולא יודעים איך מבצעים את ההובלה בצורה נכונה ומבלי לפגוע במקרר שהינו מוצר יקר וגדול שנרכש לשימוש בטווח הארוך. תהליך הובלת מקרר ברעננה הוא דיי פשוט אם מבצעים את השלבים בצורה נכונה. יחד עם חברת מובילים בהובלות מובטחת לכם הובלת מקרר בטוחה אל היעד החדש.

 

 הובלות מקרר ברעננה וסביבתה במחיר הכי משתלם בארץ
הובלת מקרר ביתי או תעשייתי בזול החל מ-250 ש"ח
אפשרות להזמין הובלה של מקרר מהיום להיום מרעננה לכל אזור
שירותי הרמת מקרר עם מנוף במידת הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-7934097

הובלת מקרר ברעננה

מהן ההכנות הדרושות לפני שעושים הובלה של מקרר ברעננה?

הובלת מקררים ברעננה מצריכה מספר פעולות הכנה שעליכם לבצע טרם ההובלה. פעולות אלו חשובות מאוד על מנת שהמוביל יוכל להעמיס את המקרר למשאית:

√ פינוי תכולת המקרר – אחד הדברים החשובים ביותר לפני ביצוע הובלה זה פינוי תכולת המקרר. פעולה זו חשובה כי המקרר יהיה מחוץ לחשמל מספר שעות והדברים שבתוכו עשויים להתקלקל. כמו כן, המוביל לא יוכל לבצע את ההובלה כאשר המקרר מלא.

√ הפשרה וניקוי המקרר – יום לפני ההובלה ולאחר שפיניתם את תכולת המקרר, יש לבצע הפשרה שלו וניקוי. בצורה כזו המקרר יגיע ליום ההובלה כאשר הוא יבש וגם נקי. זה יעזור למוביל בעת ההובלה וזה יהיה גם נעים יותר לכם, כאשר תכניסו אותו לבית החדש ותמלאו אותו מחדש במצרכים.

 

ההכנות של המוביל לקראת ההובלה

לפני ביצוע הובלה של מקרר, המוביל המקצועי יגיע, יפרק את הדלתות במידה וניתן. לאחר מכן ידאג המוביל לעטוף את המקרר בעזרת ניילון פצפצים שתפקידו להגן עליו מפני פגיעות. בגלל שהמקרר הוא פריט גדול, קיימת נטייה להיתקע איתו בפינות ובקירות. ניילון הפצפצים ימנע מכות מיותרות וישמור על המקרר שלכם מכל הכיוונים. בעת ההכנה יש לשים לב שגם האזור האחורי שבו נמצא המדחס, עטוף בצורה טובה כדי למנוע פגיעה.

 

הדרך הנכונה להובלה של מקררים ברעננה

איך מובילים מקרר בצורה נכונה מקרר? כאשר מובילים מקרר, המובילים ירצו להגיע איתו אל משאית ההובלה ללא פגיעות ובצורה היעילה ביותר. הדרך הנכונה לביצוע היא הובלה בשכיבה, כאשר בכל צד יש מוביל או שניים שמרימים אותו. בדרך זו, חלוקת העומס היא נכונה וקיימת אפשרות ניווט במדרגות או אל המעלית. צורות הובלה אחרות שאינן בשכיבה, עשויות לגרום להפלת המקרר ופגיעה בו.

 

מתי צריך הובלת מקרר ברעננה עם מנוף?

הובלה בעזרת מנוף מתרחשת בדרך כלל כאשר לא ניתן להוריד את המקרר בסחיבה דרך המדרגות. דבר זה עשוי להתרחש כאשר מדובר במקרר גדול מאוד שקיים קושי בסחיבתו או כאשר פתחי הדלת או המעלית צרים מידי ולא מאפשרים יציאה של המקרר. במצב כזה, המוביל יציע לכם הזמנת מנוף.

העלות של המנוף אינה קשורה לעלות של הובלת מקררים והיא משולמת לפי שעת עבודה. כאשר מדובר רק במקרר, שעה אחת של עבודת מנוף מספיקה. טווח המחירים של הזמנת מנוף נע בין 250-300 ₪.

 

כמה עולה להוביל מקרר ברעננה בגדלים שונים?

מחיר הובלת מקרר ברעננה תלוי בגודל המקרר והמקום שאליו יש להגיע. ככל שהמקרר גדול יותר וניתן להעביר אותו דרך המדרגות או המעלית, יש צורך ביותר ידיים עובדות ולכן התשלום יהיה גבוה יותר. כאשר המקרר קטן, העבודה פשוטה יותר ויש פחות אנשי עבודה.

כמו כן, המובילים לוקחים בחשבון את עלות הדלק של המשאית בהגעה למקום החדש. ככל שהיעד רחוק יותר, העלות תהיה גבוהה יותר. טווח המחירים של הובלת מקרר ללא שימוש בשירותי מנוף, נע בין 200-400 ₪. עלות זו עשויה להשתנות כאשר מדובר במקום מאוד מרוחק.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן