המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר ברמת גן

הובלת מקרר ברמת גן – זמינות גבוהה, מחיר נמוך

מקרר הוא מכשיר הכרחי בעידן המודרני, ואין כמעט בית שאין בו מקרר. העלייה ברמת החיים והגידול בשטח הבתים גרמו לכך שיש בתים רבים עם שני מקררים – למשל מקרר גדול במטבח המשפחתי ועוד אחד צנוע יותר ביחידת ההורים או ביחידה הנפרדת של בן/בת הנוער. גם במשרדים רבים תמצאו היום מקרר כחלק בלתי נפרד מיצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה. בהתאם גדל גם הביקוש לשירות הובלת מקרר ברמת גן. עם מובילים בהובלות אתם יכולים להיות בטוחים שכל מקרר יגיע ליעד בשלום, שההובלה תתבצע בזמן נוח מבחינתכם (כולל מהיום להיום!) – ושהמחיר יהיה אטרקטיבי.

 

 הובלות מקרר ברמת גן במחיר הכי זול בארץ!
הובלת מקרר לכל אזור החל מ-200 ש"ח
ניתן להזמין הובלה של מקרר מהיום להיום לבית קפה, מסעדה, קיוסק ועוד
מרימים מקרר עם מנוף בר"ג במידת הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-7934-097

הובלת מקרר ברמת גן

דגשים חשובים של הובלת מקרר ברמת גן

מקרר הוא מכשיר חשמלי רגיש מאוד ובפרט הדגמים המתקדמים והמשוכללים. מקררים הם גם מוצר יקר – בין אם מדובר על מקרר גדול לסופרמרקט ובין אם מדובר על מיני מקרר למשרד. בהתאם חשוב להקפיד כל הובלה של כל מקרר ברמת גן אך ורק בידיים מקצועיות ומנוסות.

הדגש הראשון הוא הובלת מקרר בעמידה. הסיבה לכך פשוטה: כשהמקרר שוכב, עלול להיגרם נזק למנוע. תופעה לא רצויה נוספת היא התנדפות של הגז שבמדחס. דגש שני הוא עיטוף הדוק של המקרר מכל הצדדים שלו – גם כדי שהדלתות לא ייפתחו תוך כדי נסיעה וגם כדי שתוך כדי ההעמסה, הנסיעה והפריקה לא ייגרם שום פגם, כולל לא פגם אסתטי ואפילו לא המינימלי ביותר. דגש שלישי הוא עיגון מוקפד כדי שלא תהיינה טלטלות לא הכרחיות תוך כדי הובלת מקררים ברמת גן.

 

איך נקבעת העלות של הובלת מקרר בר"ג?

הפרמטר הראשון לחישוב מחיר הובלת מקרר ברמת גן הוא הגודל שלו. באופן טבעי ייתכן הבדל מסוים במחיר של הובלת מקרר בנפח 300 ליטר לבין הובלה של מקרר בנפח של 700 ליטר, אם כי ההבדל לא מאוד משמעותי. למעשה גם אם אתם זקוקים להובלה של מקרר תעשייתי גדול מאוד, העלות תהיה משתלמת.

הפרמטר השני הוא המרחק. כשמדובר על הובלת מקררים בתוך רמת גן, לרוב מדובר בנסיעה קצרה. אם מדובר בנסיעה ארוכה יחסית, למשל מאזור קניון איילון אל שכונת רמת חן, וההובלה מתוזמנת לשעת עומס בכבישים, תיתכן תוספת מסוימת למחיר.

הפרמטר השלישי הוא נוחות הגישה. במקרים שבהם נדרשת הובלת מנוף כדי להוציא את המקרר מהמיקום הנוכחי שלו או לחילופין להציב אותו במקום שאליו הוא מיועד, שירות זה יתומחר בנפרד. כשיש צורך בפירוק והרכבה של הדלתות המחיר יהיה מעט גבוה יותר. אם תרצו, תוכלו כמובן לבצע את הפעולות האלה בעצמכם, אם כי חשוב לציין שהמובילים שלנו מיומנים בכך מאוד ויחסכו לכם גם זמן וגם דאגות.

באופן כללי במרבית המקרים טווח המחירים של הובלת מקרר בר"ג הוא 200 עד 400 ש"ח עבור לקוחות פרטיים, ועבור מקררים גדולים לעסק – עד 500-600 ש"ח.

 

הובלת מקרר בכל מקום ברמת גן – כולל מהרגע להרגע!

במקרים רבים במקביל לשאלה כמה עולה להוביל מקרר ברמת גן יש חשיבות רבה גם לזמינות. מי שלמשל מצא מקרר משומש במצב כמו חדש ובמחיר אטרקטיבי בקבוצה רלוונטית בפייסבוק או בלוח יד 2 רוצה לנצל מיד את ההזדמנות כדי שאף אחד אחר לא יקדים אותו.

מובילים בהובלות מתנהלים ביעילות גבוהה ולכן יכולים להבטיח זמינות מרבית של מובילים מומלצים, כולל מהיום להיום ואפילו מעכשיו לעכשיו. הזמינות הגבוהה רלוונטית גם למקרים שבהם נדרשת הובלת מקרר ברמת גן עם מנוף, כך שתוכלו ליהנות מהמכשיר הנחוץ לכם תוך זמן קצר מאוד.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן