המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר במרכז

הובלת מקרר במרכז עם מובילים אמינים ומנוסים

מקרר הוא מוצר חיוני מאוד, כזה שקיים בכל דירה. למעשה יש גם בתים שיש בהם יותר ממקרר אחד, וכמובן שלצד המקררים לשימוש פרטי יש גם מקררים תעשייתיים בקיוסקים, חנויות, מסעדות ועוד בתי עסק בתחום המזון. בהתאם יש גם ביקוש רב לשירותי הובלת מקרר במרכז, ואם גם אתם זקוקים לשירות זה – אנחנו הכתובת עבורכם.

 

הזמינו הובלת מקררים באזור המרכז 
הובלת מקרר גם ישירות מהחנות מחיר מ-200 ש"ח
אפשרות להזמנת הובלה מעכשיו לעכשיו
פירוק של דלתות המקרר במקרה הצורך

אפשרות להרים את המקרר עם מנוף

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-793-4097

הובלת מקרר במרכז

מוביל מקררים במרכז – אמינות, מקצועיות ומחויבות לשירות איכותי

הובלה של מקרר מחייבת קודם כל כוח פיזי משום שמדובר בפריט כבד שמשקלו מגיע לכמה עשרות קילוגרמים ולפעמים גם יותר מ-100 ק"ג (לדוגמה, מקרר בנפח 650 ליטר, שנחשב היום סטנדרטי לדירת מגורים של משפחה, שוקל בין 90 ק"ג ל-120 ק"ג).

יחד עם זאת מוביל מקררים במרכז הוא לא רק אדם חסון מאוד, אלא גם איש מקצוע מיומן שיודע לתכנן את ההובלה היעילה ביותר, מכל הבחינות. לצורך הובלת מקררים במרכז בבטחה כדאי למצוא דרך נכונה להעמסת המכשיר החשמלי הגדול על הטנדר או המשאית, לוודא שהמקרר מעוגן היטב ולא יסבול מטלטלות מיותרות לאורך הנסיעה וגם לבחור את הנתיב האופטימלי לנסיעה כדי לא להיתקע בפקקים (שהופכים לארוכים יותר ויותר בעוד ועוד מקומות, גם בשעות שבהן בעבר הכבישים היו פתוחים).

 

מתי ואיך מבצעים הובלת מקרר עם מנוף במרכז?

יש מקרים שבהם גם המובילים החסונים ביותר לא יצליחו להעביר את המקרר מהמיקום הנוכחי שלו אל רכב ההובלות, או לחילופין מהטנדר או המשאית אל היעד. מצב אחד כזה הוא הובלת מקרר תעשייתי גדול במיוחד, ומצב נוסף הוא חדר מדרגות צר שלא מאפשר מעבר פריטים גדולים.

במקרים אלה הפתרון הוא באופן טבעי מנוף. פרט שחשוב לציין מראש לגבי הובלה עם מנוף הוא שהתשלום למנוף הוא בנפרד מהתשלום על ההובלה עצמה. עוד כדאי לדעת שהעלות של המנוף היא בהתאם למשך השימוש בו. אמנם הובלה של מקרר בלבד היא בסופו של דבר הובלה של פריט אחד, אבל גם כך חשוב מאוד להפקיד את המלאכה בידי אנשי מקצוע מנוסים כדי שלא ייגרמו עיכובים מיותרים שיגרמו להתייקרות מחיר המנוף.

 

הובלת מקרר במרכז בזמינות גבוהה – כולל מהיום להיום

לפעמים הלקוח או הלקוחה יודעים מראש מתי יזדקקו לשירות הובלת מקרר במרכז. יש גם מצבים שבהם נוצר צורך פתאומי: למשל, כשמחפשים בלוח יד 2 מקררים משומשים ונתקלים בהזדמנות אטרקטיבית שכדאי לנצל – ומהר, לפני שאחרים יחטפו אותה. דוגמה נוספת לדחיפות היא תקלה במקרר שאין טעם לתקן, ולכן מבקשים להעביר מהר מקרר חדש (או מקרר מדירת ההורים). עם חברת מובילים בהובלות תוכלו לקבל מענה מידי לכל צורך, כולל שירות מהיום להיום ואפילו תוך שעתיים.

 

איך נקבע מחיר הובלת מקרר במרכז?

כשמוצאים מקרר יד 2, יש באופן טבעי חשיבות רבה גם לתשובה לשאלה כמה עולה להוביל מקרר במרכז, כדי להבין האם העסקה עדיין משתלמת או שכדאי להעדיף קניית מקרר חדש. למעשה, לקראת כל הובלה של מקרר יש רצון מובן לדעת מהי העלות. המחיר ההתחלתי הוא 200 ש"ח, ובין הפרמטרים שמשפיעים על הצעת המחיר שתקבלו מאיתנו: גודל המקרר, המרחק בין נקודת המוצא ליעד והצורף במנוף. ניתן לשלב הובלה של פריטים נוספים במידת הצורך בתוספת קטנה למחיר.

 

תשובות לשאלות נפוצות

icon

כן, אנחנו ערוכים לספק את השירות בזמנים גמישים מאוד, כדי להתאים ללו"ז שלכם.

icon

אם יש צורך בפירוק הדלתות, ואם תרצו שאנחנו נעשה זאת – נשמח לעזור לכם בתוספת צנועה למחיר.

icon

מומלץ בחום לדאוג שהמקרר יהיה ריק לפני הובלתו.

icon

הובלת מקררים תתבצע ברוב המקרים בעמידה על מנת לא לסכן את המנוע.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן