המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר במודיעין

הובלת מקרר במודיעין עם חברת הובלות מספר 1

עוברים למודיעין כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר? נשארים במודיעין אבל משדרגים את הבית? כנראה שתצטרכו להעביר גם את המקרר. למזלכם, חברת מובילים בהובלות זמינה עבורכם כבר עכשיו עם שירות של הובלת מקרר במודיעין באופן מקצועי ובהתחייבות למחיר משתלם. נשמח לעמוד לרשותכם!

 

הובלת מקרר במודיעין במחיר שובר שוק
הובלת מקרר (גם ישירות מהחנות) החל מ-250 ש"ח
ניתן להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו עם מובילים מומלצים בעיר
אפשרות להרים את המקרר עם מנוף
מפרקים את דלתות המקרר לפני ההובלה במקרה הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-7934097

הובלת מקרר במודיעין

מתי כדאי לתושבי מודיעין להוציא את האוכל מהמקרר?

מודיעין ממוקמת בין ירושלים לתל אביב והגובה הממוצע שלה הוא 209 מטר. המשמעות היא שמבחינת אקלים, מזג האוויר במודיעין יחסית ממוזג ויכול להשפיע על האופן שבו נערכים לקראת הובלת מקרר.

ראשית, תושבי מודיעין שמתכננים להוביל מקרר בחורף מרוויחים לפחות 2-3 שעות שבהן הם יכולים להניח את האוכל והשתייה על השיש – לפני שהם מעבירים אותם למקרר אחר אצל השכנים. אם מובילים את המקרר בקיץ, יהיה צורך למצוא פתרון קירור אלטרנטיבי מהר יותר.

פינוי של התכולה חשוב כי הוא מאפשר לנתק את המקרר מהחשמל ולהפשיר אותו. סביר להניח שבחורף ייקח למקרר מעט יותר זמן להפשיר מאשר בקיץ, אבל זה לא משמעותי. אם גרים במודיעין ורוצים לקצר את משך זמן ההפשרה באחד החודשים הקרים של השנה, ניתן לפתוח את הדלתות.

 

דגשים חשובים לתושבי מודיעין לגבי הובלת מקררים

מלבד המיקום הגיאוגרפי, כדאי לתושבי מודיעין להביא בחשבון את השפעת האופי של העיר על התזוזות של המקרר במהלך ההובלה. מצד אחד, מודיעין היא עיר יחסית חדשה שבה התשתיות חדשות והכבישים שטוחים וישרים.

מצד שני, במהלך ההובלה ישנן תזוזות שעלולות לגרום לחלקים הקטנים או לגוף המקרר להישרט. אז גם אם גרים בשכונות החדשות של מודיעין, כדאי להוציא מהמקרר את כל החלקים הקטנים – כולל מדפים ומגירות – ולא רק את האוכל. הטעות הנפוצה היא לסמוך על התשתיות החדשות בעיר גם בהובלות קטנות של מכשירי חשמל ספציפיים, אבל מקרר הוא פריט יקר ולא כדאי להסתכן.

 

איך המיקום של מודיעין משפיע על הפעלת המקרר אחרי ההובלה?

חלק מהשכונות במודיעין בנויות על הר וסביר שבמהלך ההובלה או הנסיעה יהיו ירידות ועליות. בנוסף, את המקרר מובילים בשכיבה. לכן מיד עם סיום ההובלה, משאירים את המקרר במצב מאונך וממתינים 3 שעות (או לפי הנחיות היצרן) לפני שמחברים אותו חזרה לחשמל. אם מעבירים את המקרר בין משרדים באזורי התעשייה והמסחר, צריך להזהיר גם את העובדים.

המתנה לפני חיבור המקרר לחשמל חשובה, כי במהלך ההובלה השמן של המדחס זורם לכיוון הצינורות ולמעשה נותר מרוקן. אם לא ממתינים לפי הוראות היצרן, המדחס עלול להיפגע – בלי קשר לשאלה מה הטמפרטורה עכשיו בחוץ.

 

כך תדעו האם אתם צריכים לתאם הובלת מקרר במודיעין עם מנוף

מודיעין מתאפיינת בבניה מרקמית ורוויה שצמודה לקו הרחוב. אלו חדשות טובות לתושבי העיר שצריכים להוביל מקרר, כי זה אומר שלרוב ניתן יהיה להגיע עם משאית עד פתח הבית או הבניין. עם זאת, יש כמה מקרים שבהם גם תושבי העיר יצטרכו לתאם הובלת מקררים במודיעין עם מנוף:

√ כשגרים בדירה בקומה גבוהה ואין מעלית, יש צורך לבצע הובלת מנוף

√ כשחדר המדרגות צר ולא ניתן לעבור בו עם המקרר

√ כשהמקרר גדול מדי בשביל לעבור בדלת ואי אפשר לפרק את הדלתות שלו

מבחינת אופי ההובלה עצמה, יש לציין שהשכונות בעיר מחוברות ביניהן על ידי שדרות רחבות. כמו כן, ברוב שעות היום אין פקקים. זה מקל משמעותית על ההובלה ומקצר את משך הזמן שעובר מהרגע שבו המובילים מעמיסים את המקרר על המשאית ועד שהם מגיעים אל היעד.

 

כמה עולה להוביל מקרר במודיעין?

עלות ההובלה של המקרר מושפעת מהמרחק וממורכבות הפרויקט. בנוסף, יש משמעות למרחק ולשאלה האם מובילים את המקרר בתוך מודיעין למרחק של עד 30 ק"מ או לערים שכנות ובמרחק של מעל 100 ק"מ. בכל מקרה, מבחינת מחיר הובלת מקרר במודיעין יש כמה שירותים נפוצים המסופקים על ידי חברת הובלות מקצועית שניתן להתרשם מהעלות שלהם כדי להיערך כלכלית:

סוג השירות עלות משוערת
הובלת מקרר משכונת מורשת במערב העיר לשכונת נופים שנמצאת גם היא במערב העיר 200 ש"ח
הובלת מקרר משכונת הכרמים בצפון לשכונת מוריה בדרום 300 ש"ח
הובלת מקרר ממודיעין לשכונת גילה בירושלים 250-450 ש"ח
הובלת מקרר בתוך אזור התעסוקה – בין משרדים 200 ש"ח

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן