המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מקרר בכפר סבא

הובלת מקרר בכפר סבא – באמינות, באחריות ובזריזות

הובלה של מקרר, כולל למרחק קצר, מחייבת ניסיון, מקצועיות ואחריות. בחלק גדול מהמקרים נדרשת גם זמינות גבוהה, ועוד ציפייה היא למחיר משתלם מאחר שמדובר בפריט בודד. עם מובילים בהובלות אתם יכולים לסמן V על כל הסעיפים הנ"ל ולזכות בשירות הובלת מקרר בכפר סבא ברמה גבוהה במיוחד.

 

הובלת מקרר בכפר סבא במחיר שובר שוק!
הובלת מקרר (גם ישירות מהחנות) בכפר סבא החל מ-200 ש"ח
ניתן להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו 
אפשרות להרים את המקרר עם מנוף
מפרקים את דלתות המקרר לפני ההובלה במקרה הצורך

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-7934-097

הובלת מקרר בכפר סבא


הובלות מקררים בכפ"ס במחירים משתלמים מאוד

השאלה כמה עולה להוביל מקרר בכפר סבא עולה באופן טבעי בכל שיחה עם לקוח או לקוחה. התשובה משתנה בהתאם למספר פרמטרים, אבל ככלל הצעות המחיר שלנו הן הנמוכות ביותר בתחום – באחריות!

הפרמטר הראשון והמשמעותי ביותר הוא גודל המקרר שאותו תרצו שנוביל עבורכם. טווח המידות והמשקלים של המקררים כיום נרחב מאוד – ממיני מקררים בנפח של 12-90 ליטר דרך מקררים סטנדרטיים של 300-500 ליטר ועד מקררים ביתיים גדולים מאוד בנפח של 700-800 ליטר ואפילו יותר. חשוב להדגיש שההבדלים במחיר ההובלה לא מאוד גדולים וכך למשל עבור הובלה של מקרר של 600 ליטר לא תשלמו כפליים בהשוואה להובלת מקרר 300 ליטר אלא רק מעט יותר.

כשמדובר על הובלות מקררים בתוך כפר סבא, המרחקים מן הסתם מצומצמים. אם ההובלה היא לעיר אחרת בשרון או במרכז, או ממנה לאחת השכונות של כפר סבא, תיתכן תוספת מסוימת למחיר. אלמנטים נוספים שעשויים לייקר במידת מה את עלות ההובלה של המקרר הם צורך במנוף או פירוק והרכבה של דלתות המקרר והמקפיא. אנחנו מיומנים מאוד גם בפירוק והרכבת דלתות וגם בעבודה עם מנוף, כך שההובלה תושלם תוך זמן קצר.

 

הובלת מקררים – גם לעסקים בכפר סבא

בנוסף למקררים הביתיים, ישנם גם לא מעט עסקים בכפר סבא שמותקן בהם מקרר – קיוסקים, בתי קפה, מכולות, חברות קייטרינג, מיני מרקטים, מסעדות ועוד. במקרים אלה הדגש העיקרי הוא על איכות ההובלה מפני שמדובר במוצר יקר וכן כזה שהוא קריטי לתפעול העסק ולכן כל תקלה עקב הובלה רשלנית גורמת לנזק של ממש.

בהתאם מחיר הובלת מקרר בכפר סבא לעסקים יהיה מעט גבוה יותר בגלל הגודל שמחייב עבודה רבה יותר ולפעמים גם שימוש במשאית במקום בטנדר – אבל גם כך אנחנו מתמחרים את השירות כך שהוא משתלם במיוחד עבורכם.

 

תכנון מדויק של הובלת מקרר בכפר סבא ומקסימום תשומת לב לכל פרט

הניסיון הרב שצברנו בהובלת מקררים בכל רחבי הארץ, ובאופן כללי בביצוע הובלות מכל הסוגים, מאפשר לנו להבטיח תכנון מדויק ויישום מוקפד עבור כל הובלת מקררים בכפר סבא – להבטיח וגם לקיים את ההבטחה החשובה.

בזכות התכנון הנכון ומתן תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט המקרר יגיע אליכם בלי שום פגע. בנוסף תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאף משקוף בדרך לא יינזק, אף קיר לא יישרט ובאופן כללי לא ייגרם שום נזק לרכוש. במהלך ההובלה עצמה אנחנו מקפידים שהמקרר יעמוד כדי להגן על המנוע יקר הערך ועל עיגון אופטימלי למניעת טלטלות מיותרות.

 

מקסימום זמינות להובלת מקררים, כולל במקרים שבהם נדרש מנוף

אחת הסיבות הנפוצות ביותר להזמנת שירות הובלת מקרר בכפ"ס היא קניית מקרר יד 2 מאדם פרטי. המודעות הרבה לחשיבות צמצום הפגיעה בסביבה מייצרת חשיבה אקולוגית ולכן העדפת מקררים משומשים, במצב תקין כמובן. גם המציאות הכלכלית מובילה רבים וטובים לקנות מקרר יד 2 ובמקרים אלה נדרשת כמעט תמיד זמינות גבוהה כדי לנצל את ההזדמנות לפני שמישהו אחר יחטוף אותה. מובילים בהובלות מציעה את השירותים השונים שלה בזמינות גבוהה, כולל במקרים שבהם יש צורך לבצע הובלת מקרר בכפר סבא עם מנוף – כך שתוכלו להיות רגועים לגמרי.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן