המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת דירת 6 חדרים

הובלת דירת 6 חדרים – עוברים את זה ללא כאב ראש

מעבר דירה זו חוויה מרגשת, אך יש לא מעט רגעי לחץ וחרדה בכל הנוגע ליום המעבר. הובלת דירה 6 חדרים יכולה להיות מאתגרת, עם לא מעט חפצים, ריהוט וסידורים שצריך להכין לפני המעבר.

מה כדאי להכין לפני יום המעבר, איך ניתן לחסוך בהובלה של דירה גדולה וכמה אתם צפויים לשלם על כך? ריכזנו את כל מה שצריך כדי שתעברו את זה בגדול.

 

צריכים להעביר דירה בת 6 חדרים?
הזמינו מובילים מומלצים במחיר הוגן לכל לקוח
אריזת תכולת דירה כולל קרטונים ושירותי מנוף
זמינות גבוהה של מובילים בכל אזור בארץ
פירוק והרכבת רהיטים מכל הסוגים
אפשרות להובלה בשעות הלילה

לבירורים והזמנות חייגו:
053-793-4097

הובלת דירת 6 חדרים

 

איך מתכוננים לפני מעבר הדירה?

1. תכנון ראשוני – עליכם לקחת בחשבון שמעבר של דירה בת 6 חדרים כוללת תכולה רבה מאוד. הכינו תכנית מסודרת כמו מי חברת ההובלה שפנויה להוביל דירה גדולה, כמה קרטונים תצטרכו, מתי מתחילים באריזות, האם צריך מנוף ועוד.

2. אריזות – התחילו באריזות החפצים כמה חודשים לפני המעבר, כאשר אתם אורזים קודם את החפצים שאין לכם שימוש בהם, כמו בגדי חורף בעונת הקיץ וכד'.

3. מיון – מיינו את החפצים לפני שאתם אורזים, כדי לחסוך בעלויות ובמאמץ בעת ההובלה. כך שבמקום לארוז את כל תכולת הארון הקיימת, הקדישו מחשבה ובדקו האם אתם באמת צריכים את כל החפצים הללו או שאפשר לוותר עליהם.

 

איך לחסוך בעלויות של הובלת דירה גדולה?

√ השוו מחירים – אל תמהרו לסגור הובלת דירה עם חברת ההובלה הראשונה שאתם נתקלים בה, אלא הקדישו זמן להשוואת מחירים בין החברות השונות. בדקו מה יותר משתלם עבורכם, איזו חברה מציעה שירותים נוספים כמו קרטונים בחינם ושירותי אריזה והאם היא דורשת תשלום נוסף עבור הובלה באזור מגורכם.

√ עונת המעבר – עונת המעבר הנפוצה והעמוסה ביותר היא הקיץ, בה גם המחירים נוטים לעלות לצד הביקוש הרב. בחרו לעבור דירה דווקא בעונות המעבר המקוריות הלוא הן הסתיו והאביב, או אפילו בחורף.

 

מה כדאי להעביר בעצמכם ולא עם המוביל?

* כסף וחפצים אישיים – כל הציוד האישי כמו ארנק עם כסף, שיקים, כרטיסי אשראי, תעודות זהות, דרכונים, תכשיטי זהב ועוד. עדיף להעביר אותם בתיקים האישיים שלכם ולא לצרף למשאית.

* חפצים קטנים ושבירים – מחשבים ניידים, מסכים קטנים, טאבלטים, מכשירים ניידים ומכשירים אלקטרוניים ששוקלים מעט יחסית, וניתן להעביר אותם ברכב הפרטי. אל תשכחו גם את המטענים שלהם.

* מסכי טלוויזיה – כיום נוהגים להשתמש במסכים גדולים יותר אך דקים יותר, כך שמסכי הטלוויזיה הופכים לפגיעים יותר. אם יש לכם אפשרות, ארזו את מסכי הטלוויזיה העדינים והעבירו אותם ברכב הפרטי.

 

מה משפיע על המחיר של הובלת דירת 6 חדרים?

מרחק בין הדירות – ככל שהמרחק בין הדירות גדול יותר, כך גם המחיר יעלה בהתאם.

קומה – אם אתם גרים בקומה גבוהה יחסית, אך אין לכם מעלית בבניין, אתם בהחלט צפויים לשלם על כך יותר.

שירותים נוספים – חברות הובלה מציעות פתרונות כמו שירותי מנוף להובלה כאשר דרכי הגישה אינם נוחים או זמינים, וזה כמובן צפוי לייקר את המחיר בהתאם

תכולה – ככל שהדירה גדולה יותר ויש ברשותכם חפצים ותכולה רבה, כך גם המחיר צפוי לעלות בהתאם.

 

מחירים עבור הובלת דירה בת 6 חדרים

איזו הובלה מבצעים טווח מחירים ממוצע
הובלת דירה 6 חדרים קומת קרקע ללא צורך במנוף 3,500-5,000 ₪
הובלת דירה 6 חדרים מקומה שנייה לקומה ראשונה בבניין ללא מעלית תוספת של 10 עד 30%
הובלת דירה 6 חדרים עם תכולה רבה וכבדה, כולל שימוש בשירותי מנוף 4,000-6,000 ₪
הובלת דירה 6 חדרים כולל שירותי אריזה מטעם חברת ההובלה 4,500-7,000 ₪

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן