המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות יד 2

הכי משתלם – הובלת ציוד יד 2

המושג 'קנייה חכמה' בהחלט קיבל תפנית מפתיעה, כשאנשים התחילו לקנות מוצרים מיד שנייה. כך אפשר לקנות פריטים שאנחנו רוצים וצריכים ולשלם עליהם פחות. אך מה לגבי הובלת ציוד יד 2? מה כדאי לבדוק לפני ההובלה, האם זה כולל פירוק והרכבה, ועד כמה זה באמת משתלם? מיד תגלו.

 

הובלה של מוצרי יד 2 בכל הארץ
מחיר משתלם על כל הובלה דרכנו
ניתן להזמין מובילים מעכשיו לעכשיו
שירותי מנוף, פירוק והרכבת רהיטים ומוצרי חשמל
הגעה לכל עיר בישראל

להצעת מחיר מיוחדת חייגו:
053-793-4097

הובלות יד 2

 

יד 2 הובלות בכל הארץ – מה כדאי לבדוק לפני?

עלות מול תועלת – אם מצאתם שידה שנראית כחדשה ובמחיר משתלם במיוחד, בדקו מה שווי ההובלה והאם זה משתלם לכם מבחינת המחיר, או שעדיף לכם לקנות מוצר חדש.

שירותי החברה – לא כל חברת הובלות 'תטריח' את עצמה לבצע הובלה קטנה של פריט אחד, כך שכדאי לברר מראש אם החברה מציעה שירותי הובלה קטנים, עם רכב קטן או טנדר.

מרחק – המוצר שאתם רוצים לרכוש נמצא בעיר מרוחקת? בדקו עם חברת ההובלות האם הם מבצעים הובלה יד 2 בכל הארץ, וכמה זה צפוי לעלות.

מקצועיות – המוצר שבחרתם להוביל הוא לא מוצר חדש, כך שסביר להניח שהוא לא ארוז ועטוף. בחרו בחברת הובלות המציעה שירותי הובלה ואריזה, ואפילו אם יש צורך – בשירותי פירוק והרכבה.

 

מחיר הובלת ריהוט ומוצרי חשמל יד 2 – איך מחשבים את המחיר?

טווח המחירים עבור הובלת ריהוט ומוצרי חשמל יד 2 משתנה ונקבע בהתאם למספר גורמים. מה גודל המוצר, האם יש צורך לפרק ולהרכיב אותו, באיזה מרחק מדובר, האם יש מעלית בבניין או שהדרך לא נגישה ונוחה למובילים. יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים, ולעדכן את חברת ההובלה מראש.

ככל שהמוצר כבד יותר או רמת המורכבות של ההובלה עולה, כך גם תשלמו יותר. לדוגמה, אם יש צורך בהובלת מדיח כלים מקומה שנייה בבניין ללא מעלית, טווח המחירים צפוי לנוע בין 250-450 ₪.

 

הובלות יד 2 בתוך העיר – למה זה משתלם לכם?

חסכון בכסף – הובלות יד 2 בתוך העיר יכולות לחסוך לכם עשרות ועד מאות שקלים, בעיקר אם רכשתם מוצר במצב טוב שנראה ומתפקד כמו חדש, ועלות ההובלה מתקזזת מהמחיר שהייתם צפויים לשלם על המוצר החדש.

פתרון מהיר וזמין – הזמנת ספה חדשה עם הובלה והרכבה יכולה לקחת גם חודשים, לעומת רכישה של ספה והובלה יד 2 שיכולה לקרות מהיום להיום.

שירותים נרחבים – מערכת הישיבה לא נכנסת דרך הדלת? אין לכם מעלית בבניין? חברות הובלה יד 2 מציעות פתרונות ושירותים נרחבים, בין היתר שירותים של פירוק והרכבת רהיטים, הזמנת מנוף ועוד.

חושבים ירוק – רכישת מוצרי יד 2 ידידותיים לסביבה, מפחיתים את הסיכוי לזיהומים, פגיעה בכדור הארץ ובחברה. כך שאם הזמנתם הובלה עבור מוצר שקניתם ביד 2, תרמתם לעולם כולו, וזה בהחלט משתלם.

 

כמה עולה הובלת מוצרים יד 2?

הובלת מוצרים יד 2 טווח מחירים ממוצע
הובלת מערכת ישיבה בצורת ר' הכוללת פירוק השזלונג והרכבתו 300-550 ₪
הובלה של מכונת כביסה יד 2 מבית עם מעלית לדירת קרקע 250-450 ₪
הובלת תנור משולב עם טנדר בתוך העיר 250-400 ₪
הובלת ארון בגדים יד 2 כולל פירוק והרכבה 350-550 ₪
הובלה של מחשב נייח ומסך מחשב יד שנייה 250-400 ₪

 

הובלה מורכבת? השירות כולל פירוק והרכבה

אין ספק שבקניית מוצרים יד 2 יש יתרונות רבים, אך מה עושים אם המוצר דורש גם פירוק והרכבה? חברת ההובלות המנוסה מובילים בהובלות מציעה לא רק שירותי הובלה, אלא גם פירוק והרכבה באופן יסודי ומקצועי. כך שאם מצאתם ארון בגדים משתלם במיוחד, או מערכת ישיבה שלא עוברת בדלת, אין כל סיבה שתוותרו עליהם בגלל מורכבות העניין. חברת ההובלות תשמח להציע שירות של פירוק והרכבה, ולהעביר את הרהיטים בבטחה.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן