המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בבני ברק

הובלות בבני ברק – מעבר לכל הציפיות

אנחנו עוברים דירות מספר פעמים בחיים, בין אם מדובר בדירת סטודנטים זמנית, דירה שכורה קטנה, או לבית חדש וגדול עם כל המשפחה. יום המעבר הוא אמנם יום מרגש, אך ההכנות לקראת היום הזה יכולים להתיש ולהלחיץ כל אחד.

מחפשים הובלות בבני ברק אבל לא יודעים איך להתכונן להובלה? כך תעברו את זה בקלות.

 

הזמינו מובילים בבני ברק בזמינות מידית
כל סוגי ההובלות במחיר מדהים
העברת דירות, משרדים, עסקים ופריטים בודדים
אפשרות להזמין מנוף כשאין גישה נוחה
שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ומוצרי חשמל
הובלות דחופות מעכשיו לעכשיו או הגעה בזמן שנקבע

להזמנת מוביל בבני ברק להיום חייגו:
053-793-4097

הובלות בבני ברק

 

פתרונות ענקיים להובלות קטנות בבני ברק מהיום להיום

חלק מחברות ההובלה מציעות כיום מגוון שירותים נרחב ובהתאמה אישית, כך שאם אתם צריכים הובלות קטנות בבני ברק מהיום להיום, יש לנו פתרון ענק בשבילכם. מה נחשב להובלה קטנה?

הובלת רהיטים בודדים – קיבלתם במתנה מכונת כביסה משומשת? החלטתם לתרום את פינת האוכל שלכם למשפחה אחרת? כל הובלה של רהיט בודד בעזרת חברת הובלות תחסוך לכם כאבי ראש והתעסקות.

הובלת פריטים כבדים – למה לשבור גם את הראש וגם את הגב? חברות הובלה מציעות כיום שירותי הובלה גם לפריטים כבדים במיוחד, גם כשאין לכם דרכי גישה נוחים או מעלית, אפילו תקבלו שירות הובלה עם מנוף.

הובלת מוצר חדש שקניתם – קניתם מדיח כלים במחיר מבצע אך מעיר רחוקה? החנות לא מציעה לכם שירותי הובלה במחירים אטרקטיביים? גם כאן משתלם יותר להזמין מובילים בבני ברק להובלות קטנות מכל מקום.

 

הובלת דירות בבני ברק – אילו דירות אנחנו מעבירים?

סוגי דירות איך אנחנו מובילים
יחידות דיור, דירת חדר, דירת סטודיו כשמדובר בדירות קטנות אנו מעבירים את תכולת הבית במשאית או טנדר, תלוי בתכולה. אם מדובר בדירת קרקע עם גישה נוחה, ההובלה מתבצעת בזריזות וביעילות על ידי מספר סבלים מיומנים.
דירת 2-3 חדרים אנו מובילים את הציוד עם משאית, והשירות כולל בדרך כלל הבאת קרטונים, פירוק והרכבה של רהיטים כמו ארונות בחדרים ופירוק של מערכת הישיבה שלא עוברת דרך הדלת.
דירת 4-5 חדרים בהובלות של דירות גדולות יותר אנו דואגים לספק קרטונים מראש, לתאם פירוק והרכבה של רהיטים ובדיקת המצב בשטח, האם יש דרכי גישה נוחים, האם צריך לספק גם שירות של הובלה עם מנוף.

 

העברת דירה בבני ברק – איך עוברים את זה ללא מעלית?

העברת דירה בבני ברק בבניין ללא מעלית יכולה להיות משימה מאתגרת, אלא אם פניתם לחברת הובלה מקצועית ומתקדמת. יש לא מעט בניינים ישנים ודירות בקומה רביעית ללא מעלית, כך שאתם לא לבד. מה עושים במקרה כזה?

פונים לחברת הובלות בבני ברק המציעה שירותי מנוף. יש לקחת בחשבון שהשירות אינו כלול במחיר הרגיל ותצרכו לשלם יותר, אך זמן ההובלה יתקצר והרהיטים שלכם יעברו בשלום.

חברת ההובלות תדאג להתאים את המנוף לקומה בבניין ולסוג הרהיטים שיש לכם, כך שגם אם מדובר ברהיטים כבדים במיוחד, או שיש לכם כמות גדולה של חפצים להעביר, המנוף יהיה פתרון אידאלי עבורכם.

 

מהם השלבים של הובלת דירה? 4 השלבים החשובים

1. תיאום ותכנון – מתאימים מראש את יום מעבר הדירה, בודקים שיש חברת הובלות בבני ברק פנויה ונערכים לאיסוף קרטונים / בחירת שיטת ההובלה.

2. אריזה – אורזים מראש את כל החפצים בבית בהתאם לסדר העדיפות שלכם, ואורזים ביום אחרון את החפצים שאתם עדיין צריכים.

3. פירוק – מפרקים רהיטים שניתן לפרק באופן עצמאי או חפצים שניתן לסדר לבד בקרטונים. ניתן להשאיר את שלב הפירוק המסובך יותר ליום ההובלה.

4. יום המעבר – חברת ההובלות תגיע להובלת הדירה בהתאם למה שסוכם, ותתחיל להעמיס את הציוד על המשאית. בשלב זה המובילים יספקו כל שירות שסוכם מראש כמו פירוק והרכבה, עטיפת רהיטים או שירותי מנוף.

 

איך להתכונן להובלה? 3 טיפים שיעזרו לכם לעבור את זה

1. הכינו רשימה מסודרת – אל תסתמכו על הזיכרון שלכם במקרה של הובלת דירה. יש לכם אינספור משימות לבצע או להעביר הלאה, וחבל שדברים יתפספסו או יישכחו.

2. תשקיעו באריזות – מוביל בבני ברק יעשה כל שביכולתו להעביר את החפצים בשלמות, אך אם לא תארזו בצורה חכמה ונכונה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חפצים שבורים או שניזוקו.

3. סמנו את הקרטונים – סימון על כל קרטון יסייע לכם גם במעבר הדירה וגם בשלב של אחרי המעבר. כתבו מה יש בקרטון, למי מבני המשפחה זה שייך או לאיזה חדר זה מיועד.

 

כמה קרטונים תצטרכו להובלה בהתאם לסוג הדירה?

כדי להבין כמה קרטונים תצטרכו להובלה, עליכם למפות את כמות הקרטונים בהתאם למספר החדרים בבית, כמות הנפשות והאם הדירה עמוסה בחפצים או ממוצעת. לפניכם טבלה עם דוגמה למספר מצבים משתנים:

סוג הובלה כמה קרטונים תצטרכו
הובלת דירת חדר או שני חדרים של דייר יחיד עם כמות חפצים סטנדרטית 10-20 קרטונים
הובלת דירת 2-3 חדרים של זוג אנשים, עם כמות עמוסה יחסית של חפצים 30-60 קרטונים
הובלת דירת 4 חדרים כולל ארון ספרים, ציוד ללימודים של הילדים 60-80 קרטונים
הובלת דירת 5 חדרים למשפחה, עם כמות ממוצעת של חפצים 70-80 קרטונים
הובלת דירה גדולה של 6 חדרים ויותר, משפחה עם 4 ילדים 85-120 קרטונים

 

הובלה עם מנוף בבני ברק – מתי צריך להשתמש במנוף?

הובלה לדירה בלי מעלית – גם אם אתם גרים רק בקומה השנייה או השלישית, אל תצפו שחברת הובלה בבני ברק תרצה לעלות ולרדת מדרגות עם חפצים כבדים במשך שעות, במקום לבצע את זה בקלות עם מנוף.

הובלה לקומות הגבוהות – מנוף יכול להגיע לקומות הגבוהות בקלות ולחסוך את זמני ההובלה, להימנע מתפיסת המעלית לשאר דיירי הבניין למשך שעות ארוכות ולייעל את תהליך ההובלה כולו.

הובלה כשאין דרכי גישה נוחים – גם אם אתם גרים בקומה ראשונה או בדירת קרקע, לא תמיד המעברים נוחים לסבלים. מנוף יכול לגשר על הפער הזה, בעיקר אם פתח הדלת צרה, המסדרון צר או שכמות הציוד ומשקלם גבוהים באופן חריג.

 

איך להגן על החפצים בעת ההובלה?

1. השתמשו בשירות האריזה של חברת ההובלה. חלק מחברות ההובלה מציעות שירות מקצועי של אריזת החפצים בנוסף להובלה.

2. הזמינו קרטונים מחברת ההובלה. גם אם אתם אורזים לבד, עדיף שתעשו זאת נכון. תוכלו להזמין מראש קרטונים איכותיים ולא להתפשר על קרטונים מהרחוב.

3. השתמשו בציוד משלים להגן על החפצים, כמו דבק מסקנטייפ חזק, ניירות עטיפה, פצפצים וכד'. גם כאן תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת ההובלה.

 

מחירון הובלות בבני ברק – כמה זה עולה?

הובלות בבני ברק טווח מחירים ממוצע
הובלת דירת חדר, לופט, סטודיו, יחידת דיור 600-1,200 ₪
הובלת דירה 2 חדרים בבניין עם מעלית 800-2,000 ₪
הובלת דירה 3 חדרים בקומה שנייה 1,500-2,800 ₪
הובלת דירה 4 חדרים ללא מעלית בבניין 2,000-3,500 ₪
הובלת דירה 5 חדרים כולל פירוק והרכבה 3,500-4,500 ₪

 

עוברים את זה דחוף – האם אפשר להזמין הובלה דחופה בבני ברק?

לא תמיד קל למצוא חברת הובלה שפנויה מעכשיו לעכשיו, ומצד שני החיים מלאים בהפתעות ודברים לא צפויים. האם אפשר לעשות הובלת דירה בבני ברק בהתראה קצרה? אם מדובר בהעברה של תכולת בית שלם, תוכלו לנסות את מזלכם מול חברת ההובלה ולבדוק האם היא במקרה פנויה.

אפשר להתפשר על השעות הנוחות והרגילות ולבדוק האם היא מבצעת הובלות גם בשעות הערב והלילה. חברת מובילים בהובלות מציעה שירותי הובלות בכל יום ובכל שעה בבני ברק, כך שבטוח יתמזל מזלכם.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן