המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בכפר סבא

הובלות בכפר סבא בזול – הובלות קטנות וגדולות

העיר כפר סבא – שיושבת במיקום מנצח בלב אזור השרון, הולכת ומתפתחת, ויותר ויותר משפחות וצעירים עוברים אל השכונות החדשות והצומחות שלה כמו השכונה הירוקה, סביוני הכפר, כפר סבא הצעירה וגבעת אשכול. זה כמובן מוביל לעלייה בביקוש למובילים בכפר סבא, וכולם רוצים ומחפשים מוביל בכפר סבא אמין וזול שיעשה עבורם עבודה טובה. אבל אתם – תושבי כפר סבא והסביבה, וגם הזוגות הצעירים והמשפחות שמתכננים לעבור אליה – תדעו שחברת הובלות מומלצת בכפר סבא, כזו שתספק לכם הובלות בכפר סבא בזול, אבל גם באמינות, בטיחות ויעילות, תוכלו למצוא רק אחת: "המובילים בהובלות".

שירות הובלות קטנות וגדולות בכפר סבא
החל מ-180 ש"ח לפריט בודד
העברת דירות בתוך כפר סבא במחיר מוזל
הנחות מיוחדות לפונים דרך האתר

לקבלת הצעת מחיר חייגו: 053-7934097

שירות הובלות בכפר סבא

אנחנו מציעים לכם הובלות בכפר סבא 24 שעות, מתי שנוח ומתאים לכם, וגם שירותי הובלה בכפר סבא כולל אריזה – ככה שלא תצטרכו קשה מדי כשאתם עוברים דירה, כי אנחנו נעשה את הדברים בשבילכם ונחסוך מכם הרבה כאב ראש. אז איך בדיוק אנחנו עובדים, מה המחירים להובלה בכפר סבא של כל סוג דירה, וכיצד אנחנו יודעים לעשות גם הובלת פריטים בודדים בכפר סבא – הכל בכתבה הבאה שלפניכם.

 

איך המובילים שלנו מבצעים העברת דירות בכפר סבא

בכפר סבא יש הרבה מאוד סוגים של דירות – מדירות קטנות של חדר או שניים במרכז העיר, דרך דירות גדולות ופנטהאוזים בבניינים הגבוהים שבשכונות החדשות, ועד ווילות ובתים פרטיים צמודי קרקע באזורים השקטים והנחשבים של העיר. זה לא משנה באיזה דירה אתם גרים ומה גודלה – כשאתם מתכננים מעבר דירה בכפר סבא, אתם מחפשים שירות הובלות בתים בכפר סבא שיש לו ניסיון ומיומנות בהעברה של כל סוגי הדירות – ממש כמו שאנחנו יכולים ויודעים לספק לכם. בטבלה הבאה נסביר לכם כיצד מתייחסים המובילים המקצועיים שלנו לכל סוג דירה, ואיך הם מבצעים את ההעברה ככה שאתם תהיו הכי שבעי רצון ממנה:

סוג השירות אופן ההעברה מחירון הובלות דירה בכפר סבא
העברת דירת 1-2 חדרים בכפר סבא דירות קטנות של 1-2 חדרים דורשות העברה זהירה מאוד – כי גם אם אין בהן הרבה מאוד חפצים, עדיין החלל בהן קטן וצריך מקצועיות כדי לדעת לבצע בהן העברת דירה שהיא גם בטוחה וגם זריזה ויעילה. המובילים המנוסים שלנו יודעים ומתמחים בהתנהלות נכונה ובטוחה גם בדירה בעלת שטח קטן, והם יעשו עבורכם את ההעברה לקלה וללא דאגות מיותרות.  

 

 

 

 

700-1400 ש"ח

העברת דירות 3-5 חדרים בכפר סבא בדירות הרחבות והחדשות בנות ה- 3-5 חדרים בכפר סבא, חיות בדרך כלל משפחות  עם ילדים, ולכן יש בהן חפצים רבים, פריטים של כל בני המשפחה ורהיטים גדולים. המובילים שלנו מנוסים בהעברות בטוחות, מהירות ויעילות של דירות מהסוג הזה, בפירוק החפצים והרהיטים השונים לצורך העברתם והרכבתם מחדש ביעד. אם הדירה ממוקמת בקומה גבוהה או שיש בה הרבה מאוד פריטים להעברה, יש לנו את הניסיון והיכולת לבצע את התהליך בעזרת מנוף, שייקל את ההעברה.  

 

 

 

 

 

 

1500-3000 ש"ח

העברת דירות פנטהאוז בכ"ס דירות פנטהאוז ממוקמות בקומות הגבוהות ביותר של הבניין, והן בדרך כללל רחבות מאוד וכוללות הרבה מאוד חפצים ורהיטים יוקרתיים להעברה. לכן אנחנו נמליץ להשתמש לשם העברתן בשירותי מנוף, שהמובילים המקצועיים שלנו יודעים לתפעל בבטיחות וביעילות. כך ההעברה תוכל לההתבצע ביתר מהירות, כשהמובילים שלנו ידאגו לארוז את הכל, להעמיס את הפריטים על המנוף כדי להורידם למטה בביטחה, ומשם להובילם באופן הנכון ביותר אל יעדם החדש.  

 

 

 

 

 

 

2000-3000 ש"ח

העברת וילות ובתים פרטיים בכפר סבא לרוב וילות ובתים פרטיים מתפרשים על שטח גדול של בין 2 ל-3 קומות, יחד עם חצר וגינה חיצוניים, ובהתאם גם יש בהם הרבה פריטים שצריך לדאוג להעביר. למובילים המקצועיים שלנו ניסיון רב בהעברת בתים פרטיים והם יודעים כיצד להתפרש על כל השטח, לארוז את הפריטים השונים בזמן לא ארוך מדי, לבצע פירוק והרכבה מדוייקים ונכונים של רהיטים ומוצרים שונים, ולהעביר את כל מה שצריך כמו שצריך. אם הבית גבוה, ניתן להגיע אל הפריטים שבקומות העליונות באמצעות שירותי מנוף, שהמובילים שלנו יידאגו להעברתם הבטוחה למטה באמצעות הכלי.  

 

 

 

 

 

 

 

1200-5000 ש"ח

 

כמו שאתם רואים, המובילים שלנו יודעים לבצע בדייקנות העברת של תכולת דירה מכל סוג שהיא, וזה כולל גם פריטים מיוחדים ונדירים שלא קיימים בכל בית. אם למשל אתם מחפשים הובלת פסנתר בכפר סבא, כחלק מהעברת דירה או כפריט בודד, תדעו שגם פה אנחנו יכולים לסייע לכם ולעמוד לרשותכם, עם מומחיות בהעברה בטוחה ונוחה של כלי הנגינה הכבד והאהוב הזה.

 

הובלות קטנות בכפר סבא גם של פריטים בודדים

בנוסף להיותנו שירות מוביל דירות בכפר סבא, אנחנו מציעים לכם את השירות שלנו גם עבור הובלות קטנות בכפר סבא. אם אתם מחפשים הובלת פריטים בודדים בכפר סבא – אנחנו הכתובת בשבילכם; המובילים שלנו יכולים לספק לכם במקצועיות, בזריזות וביעילות שמאפיינת אותם, כל סוג של הובלה קטנה בכפר סבא שאתם צריכים, לכל פריט או רהיט שיש בביתכם. כדי שתבינו איך הם עושים את זה ומצליחים בזה, הכנו לכם את הטבלה הבאה שמפרטת את סוגי ההובלות הקטנות הכי נפוצים שאנחנו מעבירים ואיך בדיוק ההעברה מתבצעת:

הובלות קטנות בכפר סבא אופן ההעברה
הובלת מקרר בכפר סבא המקרר הוא פריט גדול ורחב שאפשר למצוא בכל מטבח, וכדי להעביר אותו המובילים שלנו יבדקו קודם כל שהוא מנותק מהחשמל כמובן, ולאחר מכן יסחבו אותו בצורה ידנית, בזהירות ובבטיחות הנדרשת, אל רכב ההובלות, שם יקשרו אותו ויובילו אותו בזריזות ויעילות אל היעד החדש. אם המקרר בביתכם גדול מאוד או כבד במיוחד , ניתן לבצע הובלת מקרר באמצעות שירותי מנוף.
הובלת ארון בכפר סבא המובילים שלנו יודעים ומנוסים בהעברה של כל סוג של ארון, בין אם קטן ופשוט, שיכול להיסחב על ידם אל רכב ההובלות בצורה ידנית, ובין אם גדול ומורכב שדורש מהם פירוק מקצועי והרכבה מחדש ביעד ההעברה. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהארון שלכם יובל במקצועיות ויוצב עומד ותקין במקום שבו הוא מיועד להיות.
הובלת ספה בכפר סבא אנחנו נוביל כל סוג של ספה ומערכת ישיבה שיש בביתכם – מספות 2 מושבים קומפקטיות ועד םינות ישיבה רחבות וארוכות. המובילים שלנו יודעים איך לארוז ולהעביר את הספה באופן הכי בטוח, כך שבשום שלב לא יגרם נזק לריפוד או למעטפת העור אן הבד שלה, ולהציב אותה במקום החדש שלה ביעילות המירבית.
הובלת שידה אם השידה שלכם גדולה ומורכבת – אתם יכולים לסמוך על המובילים שלנו שיידעו כיצד לפרק ולהפריד בין החלקים השונים שלה, להעביר אותם אחד אחד אל רכב ההובלות ולהרכיב אותם מחדש לשידה שלמה ותקינה ממש כמו שהייתה לפני ההובלה.
הובלת מכונת כביסה בכפר סבא המובילים שלנו יודעים שבכל מה שקשור להובלה של מכונת כביסה צריכים לשמור על מקסימום זהירות, כי מדובר בפריט נחוץ מאוד בבית, בעיקר למשפחות. לכן לפני ההעברה הם יוודאו טוב שהמכונה מנותקת מהחשמל ומהמים כדי שלא יגרם שום נזק בהזזתה מהמקום, ואז יעבירו אותה באופן בטוח אל רכב ההובלות ומשם אל היעד החדש, שם תוצב במקומה.
הובלת תנור תנורים מתאפיינים בגודל ובכובד, בין אם מדובר בתנורים חיצוניים עם כיריים ובין אן מדובר בתנורים בנויים (בילט-אין) פנימיים. למובילים שלנו יש ניסיון בהעברת כל סוגי התנורים, והם יודעים כיצד להסתדר עם הכובד של פריט המטבח החשוב הזה ולהוביל אותו בבטיחות אל היעד החדש. אם התנור שלכם גדול במיוחד, אנחנו ממליצים על העברתו באמצעות מנוף.
הובלת הליכון תושבי כפר סבא אוהבים לשמור על כושר גם בבית, ולכן רבים מחזיקים בביתם הליכון. למובילים שלנו הידע כיצד לארוז, לפרק והעביר את הפריט הזה דירה באופן הנכון ביותר, כך שלא ייפגע בכלל במהלך הדרך ותוכלו להמשיך לעשות עליו ספורט והתעמלות גם במקום החדש שלו.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן