המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת שולחן פינג פונג

הובלת שולחן פינג פונג – במהירות ובמחיר משתלם במיוחד

פינג פונג הוא גם פעילות גופנית נמרצת, גם משחק כיפי וגם אטרקציה חברתית. את השולחן עם הרשת המתוחה באמצע אפשר למצוא בבתים רבים, בצהרונים, בחצרות בתי ספר, במשחקיות ובעוד שלל מקומות – ובהתאם ישנו גם ביקוש נרחב לשירות הובלת שולחן פינג פונג. המידות היחסית גדולות והמנגנונים הרגישים מחייבים תשומת לב רבה בזמן המעבר, ולכן מומלץ לבחור מובילים מקצועיים ומנוסים – עם מובילים בהובלות שולחן הפינג פונג שלכם בידיים טובות ובטוחות, ואתם תוכלו להמשיך ליהנות ממנו במשך שנים רבות גם במיקום החדש שלו.

הובלת שולחן פינג פונג במחיר הזול בישראל – בהתחייבות!
מובילים שולחנות לפינג פונג החל מ-180 ש"ח
ניתן להרים את שולחן הפינג פונג בעזרת מנוף מגובה
מבצעים הובלות קטנות בשעות הלילה, בחגים ובסופי שבוע!
אפשרות להזמין הובלה דחופה + אריזה + פירוק + הרכבה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת שולחן פינג פונג בזול

האם יש מעלית והאם השולחן נכנס אליה?

השאלות הראשונות שתישאלו כשאתם מזמינים שירות הובלה של שולחן פינג פונג הן האם יש מעלית במקום שממנו מועבר הפריט ומהן המידות שלה, ובאופן דומה האם יש מעלית במיקום שאליו מיועד השולחן להגיע ומהן המידות שלה.

מרבית שולחנות הפינג פונג ניתנים לקיפול. המידות התקניות של השולחן כשהוא פתוח הן 9 פיט (2.74 מ') לאורך, 5 פיט (1.53 מ') לרוחב וגובה של 30 אינץ' (76 ס"מ). כשמקפלים אותו, המשטח שעליו משחקים את טניס השולחן יהיה באורך של כחצי מטר בלבד אבל הרוחב נשאר כמובן קצת יותר ממטר וחצי שכן מדובר במשטח קשיח.

ברוב המקרים אם יש מעלית והשולחן מתקפל, לא אמורה להיות בעיה להשתמש בה, אבל בכל מקרה חובה לוודא מראש כדי שלא תהיינה הפתעות בזמן אמת.

 

באילו מקרים יש צורך במנוף?

המשקל של שולחן פינג פונג הוא לא גבוה במיוחד – לרוב כמה עשרות קילוגרמים (בהתאם לעובי המשטח ולחומרים שמהם עשויה השלדה). למרות זאת הובלת שולחן פינג פונג מתבצעת לפעמים עם מנוף וזאת בגלל המידות הגדולות וקשיי נגישות. בפרט נדרש מנוף כשמדובר על הובלת שולחן לא מתקפל, וכן במצבים שבהם אין מעלית וחדר המדרגות צר מאוד.

המנוף מייקר במידה מסוימת את עלות ההובלה. דגש חשוב נוסף הוא הזמנת מובילים בעלי ניסיון בעבודה עם מנופים, כדי שתוכלו להיות רגועים ולדעת בוודאות שלא ייגרם שום נזק לשולחן כך שתוכלו להמשיך להפיק ממנו תועלת.

מי מפרק ומרכיב את השולחן?

במקרים שבהם השולחן מתקפל השירות המתאים הוא למעשה פירוק, הובלה והרכבת שולחן פינג פונג. לא כדאי לנסות לפרק ולהרכיב את השולחן בעצמכם, אלא אם כן אתם בעלי ניסיון בכך – אנשי המקצוע של מובילים בהובלות כבר הובילו שולחנות פינג פונג רבים, ובהתאם גם ביצעו את פעולות הפירוק וההרכבה פעמים רבות, עם מגוון דגמים, והם מיומנים בכך מאוד.

 

איך נקבע מחיר ההובלה?

העלות של הובלת טניס שולחן נקבעת לפי מידת המורכבות של העבודה – האם יש צורך בפירוק והרכבה, האם יש מעליות, וכאמור אם יש צורך במנוף המחיר מתייקר מעט.

עוד גורם שמשפיע על הצעת המחיר הוא המרחק בין נקודת המוצא של ההובלה לנקודת היעד. במרבית המקרים המרחק קצר יחסית, ולכן ניתן להשלים את העברת השולחן בזריזות וגם המחיר יהיה בהתאם. על-מנת להוזיל את העלות של השירות כדאי לנסות לא לתזמן אותו לימים שסביב ה-1 בכל חודש. בימים אלה יש ביקוש שיא להובלות מכל הסוגים, ולעומת זאת במועדים אחרים המחירים אטרקטיביים יותר.

 

למה לא כדאי לנסות להוביל שולחן פינג פונג בכוחות עצמכם?

פירוק והרכבה של שולחן פינג פונג, ועוד יותר מכך ההובלה, מחייבים מקצועיות ובלי ניסיון עלול להיגרם נזק לשולחן היקר. בנוסף גם אתם עצמכם עלולים להיפגע תוך כדי סחיבת השולחן, גם אם כאמור הוא שוקל "רק" כמה עשרות קילוגרמים, ולגרום לעצמכם נזק לגב. עוד סיבה טובה להיעזר במומחים של מובילים בהובלות הוא ששולחן פינג פונג עלול לפגוע בכלי רכב שלא מיועד להובלות – מה גם שמדובר בשירות שניתן לקבל במחיר של החל מ-180 ₪.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן