המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת שולחן סנוקר

הובלת שולחן סנוקר – באחריות ובמחיר משתלם

העלייה ברמת החיים והרצון ליהנות מבילויים כיפיים גם בלי לצאת מהבית הפכו את שולחן הסנוקר לפריט נפוץ יותר ויותר ולא רק במועדונים. ככל שיש יותר שולחנות משחק כאלה בבתים ובדירות כך גדל באופן טבעי גם הביקוש להובלות שלהם – גם כשמעבירים שולחן סנוקר במסגרת הובלת דירה וגם כשהצורך הוא בהובלת פריט בודד, חשוב מאוד להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות ומנוסות במיוחד. השולחן הירוק הוא פריט כבד משקל ובנוסף רגיש מאוד, ולכן רק מובילים שיודעים בדיוק מה הם עושים יכולים להבטיח לכם, וגם לקיים, הובלת שולחן סנוקר בבטחה מכל מקום לכל מקום.

 

הובלת שולחן סנוקר לכל יעד שתרצו!
מובילים את שולחן הביליארד שלכם + פירוק + הרכבה מ-200 ש"ח
אפשרות להזמין הובלה עם מנוף מהיום להיום
מובילים שולחנות סנוקר בכל שעה ובכל יום – 24/7

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-7934-097

הובלת שולחן סנוקר בזול

איך מובילים שולחן סנוקר מקצועי?

שולחן סנוקר – שנקרא לפעמים גם שולחן ביליארד או שולחן פול בהתאם לסוגי המשחקים הפופולריים שאפשר לשחק על משטח הלבד – מגיע בשלל גדלים. האופציות הנפוצות ביותר הן 8 פיט ו-9 פיט ויש גם שולחנות גדולים יותר של 10 פיט ואפילו 12 פיט (פיט כידוע שווה ל-30.5 ס"מ). כדאי לדעת שהמידה נקבעת לפי האורך, כשלמשל שולחן סנוקר 8 פיט הוא באורך של כ-2.44 מ' ואילו שולחן 12 פיט משתרע לאורך של 3.7 מ'. הרוחב בשולחנות התקניים הוא תמיד בערך חצי מהאורך והגובה הוא כ-80 ס"מ.

משטח איכותי הוא כזה שמיוצר מעץ מלא ועבה, ולמעשה גם בשולחנות הביתיים מהדגמים היותר פשוטים מדובר במשטח עבה וכבד. כמו כן הרגליים מסיביות מאוד כדי להקנות לשולחן את היציבות הנדרשת. בהתאם מדובר בפריט כבד ולכן הובלת שולחן פול היא פרויקט מורכב בכל מצב. על כן, מומלץ להזמין את הובלת השולחן דרך חברה מקצועית בלבד. חשוב לציין שלמובילים בהובלות ניסיון בביצוע הובלה ספציפית זו ובהתאם מיומנות גבוהה!

 

האם חובה לפרק שולחנות סנוקר לפני ההובלה?

ברוב המקרים נדרשים פירוק והרכבת שולחן סנוקר כדי להוביל אותו בדרך הבטוחה ביותר – כלומר יש צורך להפריד את הפלטה מהרגליים. בגלל שכל פגיעה, ולו הקטנה ביותר, עלולה לגרום לשולחן להיות לא מאוזן או לא יציב, ולכן המשחקים עליו לא יהיו באמת מהנים ומעניינים, הפירוק, וכמובן גם ההרכבה, צריכים להתבצע על ידי מובילים מומחים שכבר צברו ניסיון נרחב בביצוע הפעולות האלה – ולא מומלץ לנסות לעשות זאת בכוחות עצמכם.

 

האם יש צורך במנוף כדי להעביר שולחן סנוקר?

בחלק גדול מהמקרים שבהם מתבצעות הובלה והרכבת שולחן סנוקר יש צורך במנוף. בגלל המידות הגדולות מאוד של השולחנות האלה לא תמיד אפשר להכניס אותם למעלית, מה גם שחובה להימנע ממפגשים עם משקופים, דלתות וקירות – היתקלויות שעלולות לגרום נזק גם לשולחן וגם לבניין. בנוסף יש חדרי מדרגות צרים שבהם מעבר שולחן גדול הוא פשוט בלתי אפשרי, ולכן ייתכן השימוש במנוף.

באופן טבעי הבאת מנוף לנקודה שממנה יוצא שולחן הסנוקר ו/או ליעד שאליו הוא מובא מייקרת במידה מסוימת את עלות השירות.

 

כיצד נקבע המחיר של הובלת שולחנות סנוקר?

המרכיב הראשון בהצעת המחיר שתקבלו מ"מובילים בהובלות" הוא היקף השירות: פירוק, הובלה והרכבה של שולחן סנוקר יהיה מעט יקר יותר מ"רק" הובלה. הזמנת שירותי מנוף משפיע כאמור גם הוא על העלות, ועוד שיקול משמעותי הוא המרחק בין המקום שבו נמצא עכשיו השולחן לבין המיקום שאליו תרצו להעביר אותו.

בחלק מהמקרים יש השפעה גם למועד ההעברה. הסיבה לכך היא שיש מועדים – ובמיוחד סביב ה-1 בכל חודש – שבהם יש ביקוש רב מאוד לשירותי הובלות באופן כללי ולכן הם מתייקרים. טווח המחירים עבור הובלת שולחן ביליארד הוא החל מ-200 ש"ח ועד 800 ש"ח לשולחנות כבדים במיוחד כשיש גם צורך במנוף ובנסיעה ממושכת יחסית.

 

שאלות ותשובות על העברת שולחנות סנוקר

icon

במקרה כזה נפעיל את ביטוח התכולה, ותקבלו פיצוי מלא על כל נזק שייגרם לשולחן.

icon

כן. אנחנו מגיעים לכל רחבי הארץ, ובמחירים משתלמים מאוד.

icon

רצוי להזמין מראש הובלת שולחן סנוקר, אבל גם אם נוצר צורך מידי בשירות, נוכל לספק לכם אותו.

icon

כן, אנחנו נתאים את עצמנו אליכם ונבצע את ההובלה במועד הנוח ביותר מבחינתכם.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן