המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת פינת אוכל

הובלת פינת אוכל – במחיר שאסור לפספס

פינת האוכל היא אחת הפינות האהובות ביותר בכל בית בישראל. הובלה של פינת אוכל היא שירות יחסית פשוט, אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים שהשולחן והכיסאות יגיעו ליעד בלי שום נזק, חשוב לוודא שהמובילים הם אנשי מקצוע מנוסים ואמינים. אם בנוסף אתם מבקשים לשלם מחיר נמוך במיוחד על ההובלה – הגעתם למקום הנכון: דרך "מובילים בהובלות" תקבלו הצעות אטרקטיביות, כולן ממובילים מומלצים שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות ובמחיר שאסור לפספס, וכך תוכלו למצוא מוביל זמין ומתאים לכם.

הובלת פינות אוכל במחירים הכי זולים!
שירות מעכשיו לעכשיו – תוך שעה אצלכם
פירוק והרכבת פינת האוכל במידת הצורך
שירות בפריסה ארצית!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלה והרכבת פינת אוכל

איך נקבע המחיר של הובלת פינת אוכל?

כדי לענות על השאלה כמה עולה הובלת פינת אוכל איש מקצוע רציני ואמין קודם כל ישאל אתכם כמה שאלות: מהו גודל פינת האוכל, מאיזה חומר עשוי השולחן (זכוכית, עץ וכו'), מהו רוחב המשקופים בדירה, האם יש בבניין שלכם מעלית ומהן המידות שלה, אם אין מעלית באיזה קומה אתם גרים והאם מדובר בחדר מדרגות צר או רחב, האם יש חנייה ליד הכניסה לבניין או שיש מגבלה כלשהי, לאן אתם רוצים להעביר את פינת האוכל והאם ביעד יש מעלית וכו'.

רק לאחר בירור מעמיק אפשר לספק הצעת מחיר אמיתית להובלת רהיטים. באופן כללי עלות הובלה והרכבת פינת אוכל עם כיסאות אינה גבוהה – דרך האתר שלנו תוכלו למצוא הובלות במחיר של החל מ-180 ש"ח!

הובלת פינת אוכל מחיר הזול ביותר -טבלה לפי הסוג – דגשים עיקריים

באופן טבעי כשמחפשים הובלת פינת אוכל מחיר השירות הוא פקטור מרכזי בהחלטה. במקביל כדאי לוודא שהמובילים שבחרתם מבצעים את העבודה בהתאם לסוג פינת האוכל, בצורה המקצועית ביותר. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות את הדגשים העיקריים של כל אחת מסוגי ההובלות של פינות האוכל:

סוג ההובלה דגשים חשובים
הובלה והרכבת פינת אוכל קטנה הובלת פינת אוכל עם כיסאות לא רבים – עד 6 – נחשבת להובלה קטנה. זוהי הובלה פשוטה ואפילו אם אין מעלית היא תהיה זולה.
הובלת פינת אוכל של איקאה אם קניתם פינת אוכל באיקאה, מן הסתם תרצו שהמובילים גם ירכיבו אותה אצלכם. הדגש העיקרי הוא לאו דווקא ההעברה של פינת האוכל, אלא ההרכבה שלה שחייבת להתבצע באופן מושלם.
הובלה של פינת אוכל נפתחת בדרך כלל מדובר על פינות אוכל גדולות וגם יחסית כבדות. אפשרות אחת היא לפרק את פינת האוכל (וכמובן להרכיב אותה מחדש ביעד) ועוד אפשרות היא לבצע את ההעברה עם מנוף.
פינת אוכל עגולה פינת אוכל שקל יחסית להעביר, אלא אם כן היא גדולה מאוד.
הובלה של פינת אוכל עם ספסל ספסלים, ובמיוחד אם הם ארוכים, בדרך כלל לא נכנסים למעלית ועלולים ליצור בעיה גם בחדר מדרגות צר. חשוב להזמין מובילים מנוסים במיוחד, שיוכלו לחסוך לכם את הצורך במנוף.
פינת אוכל מזכוכית הובלת שולחן פינת אוכל מזכוכית מחייבת זהירות מרבית. בשלב ראשון מפרקים את פלטת הזכוכית, בשלב שני עוטפים אותה היטב בניילון קשיח או בשמיכות עבות, מקפידים במיוחד למנוע מגע בין הפלטה לקירות ומשקופים וגם במהלך הנסיעה חובה לוודא שהזכוכית לא עלולה להינזק בגלל מהמורות בכביש וכו'.

 

הקפדה על הדגשים הנ"ל מבטיחה גם הובלת פינת אוכל בזול וגם שהפריט החיוני יגיע ליעד בלי שום שריטה או חבטה.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן