המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מכשירי כושר

הובלת מכשירי כושר – במהירות ובאחריות

מכשירי כושר מאפשרים לכל אחד ולכל אחת לייצר בנוחות מסת שריר מרשימה – אבל כשנדרשת הובלה שלהם, כדאי בכל זאת להיעזר באנשי מקצוע מנוסים. מובילים בהובלות מציעה שירות הובלת מכשירי כושר בכל רחבי הארץ, בזמינות גבוהה מאוד, במחירים אטרקטיביים והכי חשוב, במקצועיות ובאחריות כדי שלא תצטרכו לחשוש למכשירים היקרים לליבכם.

 

שירות הובלת מכשירי ספורט וציוד כושר במחיר נוח לכל כיס!
הובלה + פירוק והרכבה החל מ-200 ש”ח 
שירות בפריסה כלל ארצית
אפשרות להזמין הובלת מנוף במידת הצורך
ניתן להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-7934097

הובלת מכשירי כושר

הובלה של מכשיר כושר – רק עם חברה בעלת ניסיון

מכשירי הכושר הביתיים זוכים לפופולריות רבה בשנים האחרונות. הסיבה לכך פשוטה: המודעות הגבוהה לתרומה של פעילות גופנית קבועה לאיכות החיים בשילוב הלו"ז האינטנסיבי של רובנו שמקשה על הגעה סדירה למכון כושר. כשיש בבית הליכון, אופני כושר, מולטי טריינר, אליפטיקל או כל סוג אחר של מכשיר מהקטגוריה הזו, ניתן לבצע אימונים בתדירות המומלצת וכך לחטב את הגוף ולשמור על הבריאות.

בהתאם גם הובלות מכשירי כושר זוכות לביקוש הולך וגדל, ולכן יש גם יותר חברות שמציעות את השירות. חשוב מאוד לעבוד אך ורק עם מובילים מומלצים שכבר צברו ניסיון רחב היקף בהובלה של מכשירי הכושר השונים. חברת מובילים בהובלות העבירה את כל סוגי מכשירי הכושר ממגוון רחב של מקומות ובהתאם אנחנו יודעים לזהות מראש כל מוקש אפשרי – ולמצוא את הפתרון המיטבי בכל תרחיש.

 

איך נקבע המחיר של הובלת מכשיר כושר?

בדרך כלל כשלקוח מתקשר לצורך הזמנת שירות הובלת מכשיר כושר, השאלה הראשונה היא כמה עולה ההובלה.

על מנת לספק הצעת מחיר רצינית, יש צורך קודם כל לברר מספר פרטים רלוונטיים לגבי ההובלה הספציפית: מהו סוג מכשיר הכושר, מהן המידות שלו, מהו המשקל שלו, מהיכן להיכן ההובלה, האם יש צורך להזמין מנוף להרמת רהיטים כדי להוציא את מכשיר הכושר מהמקום שבו הוא נמצא, האם ניתן למקם אותו ביעד שאליו הוא נשלח ללא מנוף, ועוד.

באופן כללי אנחנו גובים עבור הובלת מכשירי כושר מחיר אטרקטיבי מאוד – בזכות היעילות הרבה שלנו. בטבלה שבהמשך העמוד תמצאו דוגמאות למחירים שגבינו עבור שירות זה.

 

מה כולל שירות הובלת מכשירי הכושר?

הובלת מכשירי ספורט עשויה לכלול גם פירוק והרכבה. במקרים אלה מומלץ בחום לא לנסות לפרק בעצמכם את מכשיר הכושר וגם לא לבצע את ההרכבה ללא עזרת אנשי מקצוע מנוסים – גם אם הפעולה נראית פשוטה יחסית, כל טעות ולו הקלה ביותר עלולה להשבית את המכשיר או להפוך אותו ללא בטיחותי!

אמנם באופן טבעי פירוק והרכבה של מכשיר כושר במסגרת ההובלה מייקרים אותה מעט, אבל התוספת למחיר לא גבוהה, וחבל להסתכן שלא לצורך רק עבור סכום כסף זניח. בכל מקרה את ההחלטה אם לפרק ולהרכיב את המכשירים שאותם מובילים נקבל על סמך גודל כל מכשיר ואפשרויות הוצאתו מהמקום שבו הוא נמצא והכנסתו למקום שאליו הוא מיועד – אם אין הכרח לפרק ולהרכיב, נוביל את המכשיר כפי שהוא.

 

שמירה קפדנית על כל מכשיר

המיומנות הרבה שלנו והניסיון שצברנו מאפשרים לנו להבטיח שכל הובלת ציוד כושר תושלם בלי שום נזק לשום מכשיר. גם כשיש צורך במנוף וגם כשנדרשים פירוק והרכבה, ההתנהלות האחראית והזהירה מובילה לכך שמיד בסוף ההובלה תוכלו לחזור ולהשתמש במכשיר בראש שקט לגמרי – בין השאר בזכות עטיפת כל מכשיר באמצעי ההגנה המתאימים לו ביותר ובעיגון מוקפד בזמן הנסיעה.

דגש מיוחד בכל הובלת מכשירי כושר הוא הגנה על המנוע של המכשיר. ההקפדה על זהירות מרבית באה לידי ביטוי גם במניעת גרימת נזק לקירות הבית ולמרחבים המשותפים כשמכשיר הכושר נמצא בבניין רב קומות.

דוגמאות לעבודות ולמחירים של הובלת ציוד לכושר:

סוג השירות פרטים מחיר
הובלת הליכון הובלה של הליכון מתקפל מחנות לבית פרטי בתוך ירושלים 200 ש"ח
הובלת אופני כושר כולל פירוק והרכבה הובלה מרמת גן לחולון 400 ש"ח
הובלת 3 מכשירי כושר הובלה מנצרת לחיפה 600 ש"ח
הובלת מולטי טריינר כולל שימוש במנוף ביעד הובלה מתל אביב לנתניה 420 ש"ח

 

הובלה למכשירי כושר – שירות אדיב בזמינות גבוהה

הובלת מכשירי הליכה וציוד כושר אחר היא פעולה שמטבעה מעוררת חשש אצל הלקוחות. כשמפקידים את המשימה בידיים מקצועיות, החשש מתפוגג באופן טבעי. כשמוסיפים על כך את היכולת להגיע לכל לקוח ולקוחה בזמן האידיאלי מבחינתם ואת האדיבות של השירות, התוצאה היא גם תוצאה מוצלחת וגם דרך נעימה בדרך לאותה תוצאה – ובסך הכל יחס עלות תועלת משתלם להפליא.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן