המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת מדיח כלים

הובלת מדיח כלים – מקסימום איכות, מחיר מינימלי

מדיח כלים הוא מסוג המכשירים שברגע שמתחילים להשתמש בהם לא מבינים איך אפשר היה להסתדר בלעדיהם. בהתאם הובלת מדיחי כלים היא פעולה נפוצה למדי, בכל רחבי הארץ. גם אם אתם מאמינים שאין צורך לפנות לחברת הובלות מקצועית כדי להוביל פריט בודד, ובפרט לא מדיח כלים, כדאי בכל זאת להיעזר במובילים שזוהי המומחיות שלהם, מה גם שהעלות של השירות היא לא גבוהה. עוד המלצה היא לחפש נותני שירות דרך פורטל מובילים בהובלות – כדי שהאיכות תהיה מקסימלית והמחיר מינימלי.

שירות הובלת מדיח כלים בעלות ללא תחרות!
הובלת מדיח כלים ביתי או תעשייתי החל מ-250 ש”ח 
הובלה של מדיח כלים לכל מקום בארץ – שירות בפריסה כלל ארצית
האפשרות להובלת מדיח כלים בעזרת מנוף
ניתן להזמין הובלת מדיח מהיום להיום!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלת מדיח כלים בזול

כמה עולה הובלה של מדיח כלים?

אצל כל שמי שרוצה להעביר את המכשיר החשמלי שהופך את החיים להרבה יותר קלים עולה באופן טבעי השאלה כמה עולה הובלת מדיח כלים.

התשובה הקצרה והכללית היא החל מ-250 ש"ח. כדי לקבל הצעת מחיר ספציפית עבור הובלה קטנה של מכשיר חשמלי – שמן הסתם לא תהיה הרבה יותר יקרה מהסכום הנ"ל – יבקש מכם נציג חברת ההובלות תשובות למספר שאלות:

מאיפה לאיפה תרצו להעביר את המדיח? – ככל שהמרחק קצר יותר, ובמיוחד אם נשארים באותה עיר, כך הסכום שתשלמו יהיה נמוך יותר, אבל יש דרכים להוזיל גם עלויות של הובלות בין עירוניות.

האם יש מעלית במקום שממנו מעבירים את המדיח? – במידה ולא, המחיר יהיה מעט גבוה יותר. באופן דומה מושפעת עלות ההובלה מהשאלה האם קיימת מעלית במקום שאליו מעבירים את המדיח. בנוסף, לפעמים יש צורך להזמין שירות של מנוף להובלה זו, וזה גם ישפיע על מחיר ההובלה הסופי.

סוג המדיח – בנוסף למדיחים הפרטיים שהמשקל שלהם בדרך כלל נמוך למדי ומובילים מיומנים מעבירים אותם בקלות, ישנם גם מדיחים תעשייתיים שיכולים להיות כבדי משקל. במקרים אלה תתבצע בדרך כלל הובלת מדיח כלים עם מנוף, והמחיר יתייקר (אבל לא בהפרש משמעותי).

למה לא כדאי להוביל מדיח כלים בכוחות עצמכם?

מדיח כלים הוא מכשיר חשמלי רגיש למדי, והובלה לא מיומנת שלו עלולה לגרום לו נזק של ממש – גם לרכיבים החשמליים, גם לצינורות וגם לחיבורים השונים. כשלוקחים בחשבון שמחיר ההובלה הוא לא גבוה, ולעומת זאת עלות תיקון מדיח שנפל במהלך הובלה לא מקצועית עלולה להגיע לכמה מאות שקלים ולמעשה הנזק הכספי יכול להיות גם גבוה יותר אם נדרשת קניית מדיח חדש – קל להבין למה כדאי להפקיד את המשימה בידי חברת הובלות.

בנוסף אסור לשכוח שבמקרה של הובלת מדיח כלים כבד יחסית אתם עלולים לפגוע בעצמכם, ובפרט לסבול מכאבי גב ואפילו להפסיד ימי עבודה – עוד נזק כספי פוטנציאלי. העברת מדיח כלים עם חברת הובלות היא הפתרון הנכון, כשבתור בונוס גם תחסכו זמן יקר בזכות הבחירה הזו.

איך מובילים מדיח כלים?

את רוב מכשירי החשמל מומלץ להעביר בעמידה, כשהם כמובן מאובטחים היטב כך שלא יעברו טלטלות קשות תוך כדי נסיעה. אם בכל זאת ביצעתם הובלת מדיח כלים בשכיבה אסור להפעיל אותו במשך מספר שעות. הסיבה לכך היא שבתוך המדיח ישנן בוכנות שפועלות על בסיס שמן, ואחרי שהוא בילה זמן מסוים בשכיבה, השמן לא נמצא במקום שהוא מיועד לו והפעלת המדיח עלולה להזיק לו. במקרים אלה חשוב להעמיד את המדיח מיד כשמגיעים ליעד, להמתין מספר שעות ורק לאחר מכן לחבר את המכשיר לחשמל ולהפעיל אותו.

איך אפשר להוביל מדיח כלים במינימום עלות?

הובלת מדיח כלים היא כאמור שירות שעבורו לא תצטרכו לשלם סכום גבוה מדי. כמובן שגם כך השאיפה היא להשיג הובלה בזול, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתגמש מבחינת מועד ההעברה.

באופן עקרוני הימים הראשונים והאחרונים בכל חודש הם ימים של ביקושי שיא אצל מובילים, ולכן כדאי לתזמן את הובלת המדיח לאמצע החודש. עוד דרך היא לאפשר למובילים לצרף את הפריט הבודד להובלה גדולה שהם מבצעים לאזור שאליו אמור להגיע המדיח.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן