המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלת בתי עסק

הובלת בתי עסק ומעבר חלק למקום החדש

אחד המצבים הרגישים ביותר שבהם יכול עסק להימצא הוא הצורך בהעברה שלו למקום חדש. הובלות בתי עסק שונות באופן מהותי מהובלות של דירות או בתים פרטיים, בכל גודל שהוא. המומחים של מובילים בהובלות יבצעו עבורכם את הובלת העסק במהירות, ביעילות ותוך שמירה מרבית על הציוד של העסק. מה ההבדלים בין הובלה של בית עסק והעברה שלו ממקום למקום, לבין הובלת בתים פרטיים ודירות? על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים מובילים? מהם המחירים הנהוגים להובלות מהסוג הזה? התשובות בהמשך המאמר.

 

הובלות לכל סוגי העסקים – מחיר זול לכל כיס!
אפשרות להזמין שירותי מנוף במידת הצורך
שירותי פירוק והרכבת רהיטים + אריזה
הובלות פריטים בודדים והעברת עסק שלם
מספקים ביטוח על כל ההובלות
שירותי בפריסה כלל ארצית

לייעוץ והצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-097

הובלת בתי עסק במחיר זול

ההבדל בין הובלות לעסקים להובלת דירות ובתים

לפני שמתרכזים בהבדלים, חשוב להבין את נקודות הדמיון. בשני המקרים מדובר בהעברת כלל התכולה הקיימת ממקום אחד למקום אחר. אלא שבבתים פרטיים, אחרי ההעברה יכולים בעלי הבית והדיירים בו לקחת את הזמן ולבצע את הסידור מחדש של הבית בזמנם החופשי. הובלת עסקים, לעומת זאת, מחייבת פריקה מהירה של התכולה וסידור מהר של הציוד. זאת במטרה להפעיל את העסק מהר ככל האפשר אחרי ההעברה. הובלת בית עסק הכולל מכונות ייצור וציוד תעשייתי היא אפילו מסובכת יותר. המורכבות של ההובלה נובעת מהמשקל של המכונות והציוד ומהמורכבות הרבה של ההעברה שלהם מבית עסק אחד לשני.

 

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מובילים לעסק שלכם

אחת הסוגיות החשובות ביותר שיש להתייחס אליהן בהקשר הזה, היא סוגיית הבחירה של מובילים מומלצים. כשבוחרים את המוביל, יש לשים דגש על אמות המידה הבאות:

√ ניסיון: הובלת בתי עסק איננה עניין פשוט. כל בית עסק, ועל אחת כמה וכמה עסק יצרני, מחזיק מכשירים ומכונות לייצור, לאריזה ולצרכים אחרים. הובלה בלתי מקצועית עלולה לפגוע במכשירים כאלה ולעכב את החזרה של העסק לפעילות מלאה בתום ההובלה.

√ אמינות: המוביל חייב להיות אמין. לא כל מוביל יכול לבצע הובלה לעסק. מוביל שאיננו אמין, לא מגיע ביום ובשעה המיועדים או לא מבצע את ההובלה כהלכה. מוביל כזה עלול לפגוע בעסק. הפגיעה עשויה להיות פיננסית – עובדים שהוזעקו לשווא ושולם להם שכר, וכן עיכוב בחידוש העבודה בעסק. בנוסף, המוניטין של העסק עלולים היפגע, אם הוא לא מפנה בזמן את המבנה הישן או לא עמוד בהתחייבויות שלו ללקוחות.

√ אריזה: יש מובילים המציעים שירותי אריזה והובלה לבתי עסק. שילוב האריזה עם ההובלה משפר את התוצאות. זאת, משום שאפשר לתכנן טוב יותר את שלבי ההובלה. בנוסף, השילוב הזה מזרז את ביצוע העבודה.

√ הסכם חתום: הובלות לעסקים חייבות להתבצע אחרי חתימת חוזה. מדובר בציוד יקר וחשוב להקפיד הן אל הביטוח והן על העברה מסודרת בשלבים ובתנאים שהוגדרו מראש.

 

מחירי הובלת עסק ומה משפיע עליהם

המחירים של הובלות עסקיות נקבעים בדרך כלל תוך התחשבות בכמה אמות מידה. עם אמות המידה ניתן למנות את היקף ההובלה, סוג הציוד, המרחק ומידת הקושי בהעמסה ובפריקה של התכולה. מחיר הובלת בתי עסק עשוי לנוע בטווח של כמה מאות שקלים עבור הובלת משרד או עסק קטן, לבין כמה אלפי שקלים לעסק שיש בו מכונות כבדות, מקררים וציוד אחר. אם במהלך ההובלה נדרשים גם שירותי מנוף לעסקים, הדבר יכול להשפיע על מחיר ההובלה. להלן טבלת מחירים להובלות לעסקים:

סוג ההובלה מה היא כוללת מחיר הובלה
הובלת סחורה הובלת סחורה מבית העסק ואליו 600 ₪ ויותר – בהתאם לכמות הסחורה
הובלת רהיטים לעסק הובלת פריטי ריהוט חיוניים לעסק – הובלת כל הריהוט לעסק כולל ספריות, שולחנות, מדפים, כונניות וספריות. לא כולל ציוד תעשייתי החל מ-2,000 ₪
הובלת מכונות וציוד תעשייתי מכונות ייצור, ציוד תעשייתי כבד, ציוד קירור ועוד 450 ₪ ומעלה לכל פריט

 

איך בוחרים מוביל לביצוע הובלות בתי עסק?

ביצוע מקצועי, איכותי ומהיר של הובלות בית עסק מחייב התמחות ויכולות טכניות. זאת, בעיקר אם ההובלה כוללת פירוק והתקנה של מכונות וציוד תעשייתי אחר. בנוסף, על המוביל שנבחר להקפיד בצורה בלתי מתפשרת על עמידה בזמנים מצד אחד וזהירות מצד שני, הובלת עסקים מקצועית כוללת:

√ שירות: רמה גבוהה ובלתי מתפשרת של שירות.

√ חוזה: יש חשיבות עצומה בחתימה על חוזה מחייב. הדבר נכון תמיד, ונכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בביצוע הובלות בהיקפים שונים עבור עסקים.

√ גמישות: לעיתים, עסקים דורשים הובלות בשעות פחות סבירות. זאת בהתאם לדרישות ובמטרה לפגוע פחות ככל שניתן בפעילות העסקית. בנוסף, מובילים מקצועיים לעסקים צריכים להיות מוכנים להובלה בהיקפים משתנים – החל מהובלת פריטים בודדים וכלה בהובלה של העסק על כל המרכיבים שלו.

אם יש לכם עניין בביצוע הובלה מקצועית, איכותית וברמה בלתי מתפשרת, זה המקום הנכון עבורכם, כדאי ליצור קשר כבר כעת והמובילים המקצועיים של מובילים בהובלות יחזרו אליכם בהקדם. המומחים שלנו יגיעו לבית העסק וילמדו ממקור ראשון את היקף ההובלה, סוג הפריטים והצרכים הספציפיים שלכם. בהמשך, הם יבצעו את ההובלה במהירות וביעילות ובהתאם ללוח זמנים שנקבע בהמשך.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן