המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות על הדרך

הובלות על הדרך – הובלה מהירה, מקצועית ואמינה

לעיתים מזומנות מתעורר הצורך לבצע הובלות על הדרך של פריטי ריהוט שונים. מדובר בהובלה של פריט בודד או מספר מצומצם של רהיטים ממקום למקום. עד לא מזמן היה צורך להזמין הובלה מראש. לחילופין, הייתה, ועדיין קיימת, האפשרות לבצע את ההובלה באופן עצמאי. שיטת ההובלה הזאת התגלתה באיחור כבעייתית וגרמה יותר נזק מתועלת. מובילים מנוסים של מובילים בהובלות מבצעים הובלות קטנות של מוצר אחד או יותר, באמצעות צירוף של המוצר למשאית שנמצאת בדרך. מה זה בעצם הובלות על הדרך? אילו מוצרים מועברים בדרך כלל בשיטה הזאת ממקום למקום? מה המחיר של הובלות כאלה? מה היתרונות של הובלת מוצר אחד או יותר על הדרך? את כל התשובות תוכלו למצוא כאן.

מחפשים מוביל להובלה על הדרך?מצאתם!
הובלת פריט בודד או כמה פריטים החל מ-180 ש"ח
הובלה מעכשיו לעכשיו במחיר זול לכל כיס
שירות מקצועי בכל יום ובכל שעה
שירות בפריסה כלל ארצית

לייעוץ והצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-097

הובלות על הדרך במחיר משתלם


מה זה הובלות על הדרך ואיך מבצעים אותן?

כאמור, עד לא מזמן היה נהוג לבצע כל הובלה בנפרד. היה קשה ליצור קשר במהירות עם מוביל, ומצד שני למוביל היה קשה לתכנן את מסלול הנסיעה שלו בצורה טובה. נכון להיום, אפשר לבצע הובלה על הדרך במהירות וביעילות. מתקשרים למובילים עם המלצות ומקבלים הובלה מסודרת, לעיתים מזומנות כבר באותו היום. המסלולים של משאיות ההובלה נבדקים, וההובלה הקטנה שהוזמנה נמסרת למוביל שנמצא הכי קרוב לנקודת המוצא ולנקודת היעד של ההובלה, וכל זה בתוך זמן קצר.

 

אילו מוצרים עוברים בשיטה הזאת?

הובלות על הדרך נדרשות כשיש כוונה להעביר מוצר אחד או מעט יותר בדרך מהירה. שירות הובלות על הדרך נועד להעביר מוצרים שנמכרים או נמסרים מאדם אחד לאדם אחר. לפעמים אמא מעבירה לבן או לבת תנור ישן, מכונת כביסה או ספה. לפעמים מדובר במוצר כבד במיוחד – ארון גדול או אפילו פסנתר. הובלה גמישה על הדרך מאפשרת ליצור פתרון הולם ולהעביר את המוצר בלא פגע ליעד החדש שלו.

 

המחיר של הובלת מוצר בודד על הדרך

בגלל העובדה שמדובר על הובלה קטנה, ובעקבות העובדה שמדובר בסך הכל בתוספת מינורית למה שכבר נמצא על המשאית, המחירים של הובלה קטנה על הדרך אינם גבוהים. המחיר עשוי לנוע בטווח של 180 – 200 ₪ למוצר קטן וקל יחסית להובלה, לבין כמה מאות שקלים, אם ההובלה היא עבור מספר פריטים. שני הצדדים מרוויחים. המוביל מרוויח תוספת הכנסה בזמן שהוא לא סוטה מהמסלול שלו באופן משמעותי ולא מבזבז זמן. מזמין העבודה מקבל מחיר הוגן והובלה מהירה.

 

היתרונות של שירות הובלת פריטים בודדים על הדרך

היתרונות הבולטים של הובלת פריטים על הדרך נוגעים לכל אחד מהפרמטרים האפשריים. מבחינת המחיר – כבר הזכרנו כאן שהמחיר של הובלה כזאת עשוי להפתיע לטובה ולא להיות גבוה יותר מאשר כמה מאות שקלים. מבחינת המהירות, מדובר בהובלה שמתבצעת בו ביום או ביום שאחרי העברת הבקשה. מבחינת המקצועיות – מדובר במובילים מקצועיים ששומרים על השלמות והתקינות של כל פריט המועבר. הובלת פריט בודד על הדרך היא לכל הדעות הדרך הטובה ביותר להעביר מוצר כבד ממקום למקום.

 

איפה מוצאים הובלות על הדרך במחיר הוגן?

אם יש לכם מוצר אחד או מספר קטן של מוצרים שיש בדעתכם להעביר מהבית או מהעסק שלכם לחברים, לקרובי משפחה או לילדים, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר עכשיו עם המובילים המקצועיים והזריזים של חברת מובילים בהובלות ותקבלו שילוב של שירות מעולה, מהירות ומקצועיות בהובלה.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן