המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות מהיום להיום

הובלות מהיום להיום במחיר זול במיוחד!

ברוב המקרים הובלה היא שירות שמוזמן זמן רב מראש, בטווח של מספר שבועות או אפילו חודש וגם חודשיים. יחד עם זאת יש מצבים שבהם נדרשות הובלות מהיום להיום. כשזה המצב חשוב למצוא חברה שהיא גם זמינה עבורכם באופן מידי, גם יודעת לספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר וגם לא מנצלת את הצורך הדחוף כדי לגבות מחיר מופרז. עם מובילים בהובלות אתם יכולים להיות בטוחים לגבי 3 המרכיבים המהותיים האלה, ובתור בונוס לזכות גם בשירות אדיב.

המוביל הבריז לכם? מחפשים מוביל מהרגע להרגע? מצאתם!
הובלות קטנות בזמינות מיידית מחיר החל מ-180 ש"ח
הובלה + אריזה + הרכבת רהיטים במחיר הוגן
הובלת דירות, משרדים ופריטים בודדים
שירותי בפריסה כלל ארצית

לייעוץ והצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-097

הובלות מהיום להיום במחיר זול


הובלה מהיום להיום של תכולת דירה

ישנם שני סוגי מצבים שבהם נדרשת הובלה בטווח הזמן המידי, כלומר מהיום להיום ואפילו מהרגע להרגע. מצב אחד הוא כשכל החפצים שצברתם במשך שנים כבר ארוזים בקרטונים והכל מוכן להעברה, אבל ברגע האחרון המוביל מתקשר ומתנצל שלא יוכל להגיע. לפעמים יש נסיבות שבאמת מונעות מאותו מוביל לממש את ההתחייבות שלו ולפעמים פשוט נכנסה לו עבודה אחרת והוא בחר בה (בהקשר זה כדאי לציין שבענף ההובלות יש לא מעט חאפרים, כתוצאה מהיעדר רגולציה מסודרת). מבחינתכם כמובן הסיבה לא משנה – מה שחשוב זה שצריך למצוא בדחיפות הובלה מהיום להיום.

מצב שני הוא כשנוצר צורך בהול לעזוב את הדירה הנוכחית וגם להעביר תכולת דירה למקום אחר, מכל סיבה שהיא. במקרים אלה של העברת דירה מהיום להיום, זהו אירוע מורכב במיוחד. אם הבית לא ארוז, כדאי להזמין שירות שמשלב הובלה ואריזה, כדי שתוכלו לצאת לדרך במינימום זמן ובלי להתעכב שלא לצורך. חברת מובילים בהובלות מנוסה מאוד במתן שירות מקיף זה במינימום זמן ובשיא המקצועיות, כך שלמרות הדחיפות לא ייגרם שום נזק לאף פריט שלכם.

 

הובלות מהיום להיום של פריטים בודדים

סוג אחר של שירות מבוקש במיוחד בשנים האחרונות הוא הובלה קטנה מהיום להיום. בחלק מהמקרים מדובר על מי שעוזב דירת שותפים מעכשיו לעכשיו וזקוק להעברת מספר של פריטים, עוד אופציה היא העברת דירת חדר ללא רהיטים רבים או מכשירי חשמל כבדים. הסיבה העיקרית לצורך בהובלות הקטנות היא רכישת פריטים יד 2 – מקרר, מכונת כביסה, תנור אפייה, סלון, שידה, מזנון, שולחן אוכל ועוד.

בשנים האחרונות ישנו גידול משמעותי גם בהיצע וגם בביקוש בשוק הרהיטים ומכשירי החשמל המשומשים – גם משיקולים כלכליים וגם משיקולים אקולוגיים. במקרים אלה הצורך לבצע הובלות מהיום להיום נובע בעיקר מהרצון להקדים קונים פוטנציאליים אחרים שחושקים גם הם באותו פריט שמצאתם במחיר אטרקטיבי. הזמינות המידית של מובילים בהובלות מהווה יתרון משמעותי ולמעשה מבטיחה את מימוש ההזדמנות.

 

איך נקבע המחיר של הובלות מהרגע להרגע?

השיקולים העיקריים לקביעת מחיר של הובלה היום או מחר הם היקף ההובלה הדרושה, הזמן הדרוש לצורך העמסת המשאית או הטנדר והפריקה לאחר מכן (כשלמשל הורדת מקרר מקומה שלישית ללא מעלית תהיה מעט יקרה יותר מהובלת מקרר שנמצא בבית פרטי במפלס התחתון), ומרחק הנסיעה מנקודת המוצא אל היעד.

בדרך כלל תהיה תוספת מחיר מסוימת עבור הדחיפות, אם כי אנחנו מבצעים גם הובלות מהיום למחר ואפילו מעכשיו לעכשיו במחירים משתלמים מאוד, ובוודאי שלא מנצלים את הצורך הדחוף שלכם כדי לגבות מחיר מופרז.

דגש נוסף הוא איכות השירות: ככל שההובלה דחופה יותר, כולל מקרים שבהם הצורך הוא מהיום למחר, כך גדלה החשיבות של המקצועיות של המובילים – כדי שלחץ הזמן לא יוביל לטעויות שעלולות לבוא לידי ביטוי בצורה של נזקים לרכוש שלכם. הניסיון המגוון והנרחב של חברת הובלות מומלצת כמו מובילים בהובלות מבטיח התנהלות יעילה וזריזה ובמקביל גם זהירה ואחראית – כך שהתועלת מבחינתכם כוללת גם מענה מידי לכל צורך וגם ראש שקט באמת.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן