המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בתל אביב

הובלות בתל אביב בשיא המקצועיות ובמינימום מחיר!

תל אביב היא עיר שמתאפיינת בתנועה מתמדת. כל הזמן מתפתחת, כל יום מגיעים אליה בני אדם מכל רחבי הארץ כדי לחיות בה וליהנות מכל מה שהיא מציעה, וגם מי שכבר חי בעיר ללא הפסקה – ובמיוחד הסטודנטים והצעירים – עובר דירות בתדירות גבוהה למדי. מי שעוד מחפש המלצות על מובילים בתל אביב הם אלה שכבר התמסדו וכשהמשפחה מתרחבת מגיע הזמן לעבור לבית מרווח יותר, ואם לוקחים בחשבון את המספר הרב של העסקים בעיר שמהווה את המרכז העסקי והכלכלי של המדינה, ברור לגמרי למה מוביל בתל אביב אמין וזול הוא אוצר יקר. כאן באתר "מובילים בהובלות" תוכלו למצוא חברות הובלות שמכירות מצוין כל שכונה וכל רחוב בתל אביב ומבטיחות לעזור לכם לעבור בקלות ובמחיר נמוך במיוחד – מבטיחות ומקיימות.

שירותי הובלות בתל אביב בזול כולל כל השירותים הנלווים
הובלות קטנות בתל אביב החל מ-180 ש"ח
מובילים במקצועיות ובאחריות
שומרים לכם על הציוד
הובלת דירות בתל אביב, העברת משרדים ופריטים בודדים

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

מובילים בתל אביב במחיר זול

איך למצוא השוואת מחירים באופן חכם?

כשמחפשים הובלות בתל אביב השוואת מחירים היא פעולה מתבקשת. באופן טבעי השיקול העיקרי הוא עלות ההובלה, ומן הסתם תג המחיר הוא זה שמתבלט לעין, אבל לא כדאי לבחור מובילים אך ורק לפי פרמטר זה – אלא גם לפי איכות השירות שתקבלו, ובמיוחד חשובה האמינות.

הכלל הנ"ל תקף אם אתם מעבירים דירה שלמה (דירת 5 חדרים או דירת חדר אחד, בכל מקרה הפריטים שלכם יקרים ללבכם ולא תרצו שייגרם להם נזק עקב הובלה רשלנית), אם אתם מעבירים "רק" מקרר או "רק" הובלת פינת אוכל, במקרה של הובלת פסנתר או הובלות של מחסנים ובעצם בכל מקרה שבו אתם מחפשים מובילים מומלצים בתל אביב יש לא מעט אנשי מקצוע מנוסים ואמינים – אבל גם לא מעט שרלטנים.

מחיר מעבר דירה בתל אביב בהתאם למספר החדרים

מחיר העברת דירה בתל אביב מושפע קודם כל ממספר החדרים שלה, כשלפי מספר החדרים יכולים המובילים להעריך כמה עבודה נדרשת. במקביל חשוב לספק למובילים את כל המידע הרלוונטי לגבי תכולת הדירה – למשל הובלת דירת 2 חדרים שיש בה פסנתר כנף תהיה יקרה יותר בהשוואה למחיר הובלת דירה בתל אביב שאין בה פסנתר גדול. הטבלה הבאה מסכמת את טווח המחירים המקובל לגבי הובלות בתים בתל אביב:

מספר החדרים מחירון העברת דירות בתל אביב
הובלת דירת חדר בת"א 350-650 ש"ח
העברת דירת 2 חדרים בתל אביב 500-900 ש"ח
מעבר דירת 3 חדרים בתל אביב 700-1,800 ש"ח
4 חדרים 1,000-2,400 ש"ח
5 חדרים 1,700-3,200 ש"ח
הובלת דירה גדולה במיוחד / בית פרטי 2,500-5,500 ש"ח

 

למה חשוב לעבוד רק עם חברת הובלות מומלצת בתל אביב?

הנזק שעלול להיגרם לכם אם תסכמו עם מובילים לא אמינים גדול – אפשרות אחת היא שבבוקר העברת תכולת הדירה אתם תתעוררו כשכל הבית בארגזים, תחכו למובילים שסיכמתם איתם, תסתכלו בשעון, תחכו עוד קצת בסבלנות, תתקשרו אליהם ואו שבכלל לא תקבלו תשובה או שתשמעו תירוצים למה הם מתעכבים ו/או לא מגיעים.

עוד בעיה שעלולה להתעורר היא שבאמצע המעבר מוביל דירות בתל אביב יסביר לכם שהצעת המחיר שקיבלתם בטלפון בעצם לא רלוונטית ושתצטרכו לשלם יותר, ונזק אפשרי אחר הוא פגיעה ברכוש שלכם עקב הובלה רשלנית.

המובילים שתוכלו ליצור איתם קשר דרך האתר נבדקים באופן שוטף וביסודיות, כך שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות – ובמקרה שלהם הצעת מחיר נמוכה כפי שתקבלו היא לא מקור לחשדות אלא הזדמנות למצוא חברות הובלות בתל אביב שהיא גם איכותית וגם זולה.

כל שירות שתרצו – תמצאו

המספר הרב של מובילים בתל אביב מאפשר לכם לקבל כל שירות שתרצו, כולל פרויקטים מורכבים שמחייבים מנוף או מקצועיות ייחודית (למשל בהובלה של פסנתר). בתור תל אביב מתבצעות הובלות בתל אביב 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. אם אין לכם זמן בימי חול, תוכלו למצוא אנשי מקצוע שיספקו את השירות בשבת. אם אתם זקוקים לשירות של הובלה ואריזה בתל אביב, תוכלו למצוא גם אותו וכך לחסוך לעצמכם זמן יקר (כשבאופן טבעי הובלות בתל אביב יפו עם אריזה יהיו יקרות יותר, אבל דרכנו תוכלו למצוא גם את השירות המקיף במחיר אטרקטיבי).

הובלות קטנות בתל אביב – כמה זה עולה?

תל אביב היא כאמור עיר דינמית ואפילו תזזיתית. בהתאם מתבצעות גם הובלות קטנות רבות – הובלת פריטים בודדים בתל אביב מתומחרת בהתאם לסוג הפריט ולמורכבות ההעברה, כשאופציה אחת היא פנייה לחברה שזוהי המומחיות שלה, ואופציה שנייה היא ביצוע הובלה קטנה בתל אביב עם חברה גדולה שבמסגרת העברה אחרת עוברת גם אצלכם, על הדרך, ואוספת את הפריט שלכם.

בכל מקרה כשמחפשים אנשי מקצוע לטובת הובלות קטנות בתל אביב בזול חשוב לוודא שהם בעלי ביטוח מתאים, כך שאם ייגרם נזק לרכוש שלכם לא תצטרכו לשלם על כך.

פריט על מה חשוב להקפיד? מחיר הובלה קטנה בתל אביב
הובלת מקרר בתל אביב הדרך הטובה ביותר להוביל מקרר היא בעמידה. בנוסף חשוב להקפיד שלא ייגרם נזק למכלול החשמלי החל מ-180 ש"ח
הובלה של מכונת כביסה חובה לוודא מראש שמכונת הכביסה נכנסת בכל הפתחים עד למקום שבו היא אמורה להיות מוצבת. אם לא תבוצע הובלה דרך חבלי הכביסה החל מ-180 ש"ח
הובלת פסנתר בתל אביב הובלת פסנתר מחייבת מספר סבלים מתאים כדי שכלי הנגינה לא ייתקע בקירות ומשקופים. בזמן הנסיעה חובה לוודא שהפסנתר יציב לגמרי כדי שלא ייגרם לו נזק החל מ-240 ש"ח
הובלה של ג'קוזי חשוב לפרק את הג'קוזי בזהירות כדי לא לפגוע בו החל מ-250 ש"ח
הובלת פינת אוכל בתל אביב מחיר הובלת פינת אוכל נקבע לפי גודלה. אם אין מעלית וחדר המדרגות צר, מחיר ההובלה עולה. במקרים של פינות אוכל גדולות במיוחד ייתכן צורך במנוף החל מ-220 ש"ח
הובלת מיטה בתל אביב בדרך כלל המובילים מפרקים את המיטה לפני ההובלה ומרכיבים אותה לאחר מכן החל מ-180 ש"ח
הובלת שידה בתל אביב מחיר ההובלה נקבע בהתאם לגודל השידה ולמשקל שלה החל מ-170 ש"ח
הובלת ספה בתל אביב הובלת רהיטים בתל אביב ביעילות ובמהירות מחייבת במקרים רבים פירוק – ובמיוחד כשמדובר על ספה גדולה או נפתחת החל מ-180 ש"ח

דגשים עיקריים של הובלות בתל אביב

כשמחפשים הובלה בתל אביב מחירים משתנים גם לפי המיקום הספציפי בעיר: תל אביב היא עיר גדולה, ויש הבדלים משמעותיים בין שכונות שונות. בשכונות הצפוניות (רמת אביב ג', צהלה, נאות אפקה, המשתלה, תל ברוך, רמת אביב החדשה) כמעט תמיד ישנה נגישות טובה לבניין, החנייה בשפע (יחסית לתל אביב כמובן…), חדרי המדרגות מרווחים וכמעט תמיד יש גם מעלית. במרכז העיר – הצפון הישן (אזור יהודה המכבי), הרחובות הראשיים (דיזינגוף, בן יהודה, קינג ג'ורג' וכו'), אזור שנקין ואזור בוגרשוב – המובילים עלולים להתקשות למצוא חנייה, וכמו כן יש לא מעט בניינים ישנים שמקשים גם הם על ביצוע הובלות. דרום העיר – פלורנטין, נווה שאנן ונווה צדק – צפוף אפילו יותר ולפעמים אין בכלל גישה למשאיות, ולכן חשוב במיוחד למצוא מוביל מומלץ בתל אביב שלא מתרגש מהאתגר.

חברת הובלה ואריזה בתל אביב מבצעת באופן טבעי העברות רבות גם ליפו, שמתעוררת בשנים האחרונות כשמצד אחד היא משמרת את הקסם הייחודי שלה ומצד שני צצים בה פרויקטים מושקעים במיוחד. אם אתם גרים בדירה בקומה גבוהה ללא מעלית ובבניין שהגישה אליו לא נוחה במיוחד, עדיין תוכלו למצוא הובלות בתל אביב בזול בעזרת "מובילים בהובלות" – אבל חשוב להיות כנים ולספר לאנשי המקצוע מראש את כל הפרטים הרלוונטיים.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן