המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות ברמת גן

הובלות ברמת גן בזול לכל סוגי ההובלות!

רמת גן, שהוקמה לפני כמאה שנה כמושבה חקלאית הפכה לעיר גדולה ומרכזית עם יותר מ-150,000 תושבים, מרכזי עסקים תוססים וקצב התפתחות מהיר מאוד בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית. קצב החיים המהיר בעיר שצמודה לתל אביב ומושפעת ממנה מאוד מייצר ביקוש רב לשירותיהם של מובילים ברמת גן, גם מצד עסקים מכל הסוגים וגם מצד בני אדם פרטיים. כאן באתר "מובילים בהובלות" תוכלו לבחור חברת הובלות מומלצת ברמת גן מתוך שלל אפשרויות, ולדעת שהמעבר יתבצע בצורה הטובה ביותר האפשרית ובמחיר אטרקטיבי.

שירותי הובלות ברמת גן בזול כולל כל השירותים הנלווים
הובלות קטנות ברמת גן החל מ-180 ש"ח
מובילים במקצועיות ובאחריות
שומרים לכם על הציוד
הובלת דירות ברמת גן, העברת משרדים ופריטים בודדים

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

מובילים ברמת גן במחיר זול

חשיבות הניסיון של מוביל ברמת גן

כשמחפשים חברות הובלות ברמת גן מחירים הם הפקטור שמתבלט מיד לעין, וזה טבעי. מצד שני כדאי לבחון גם מרכיבים אחרים בהצעה של כל מוביל מומלץ ברמת גן ובפרט חשוב הניסיון – גם זה הכללי וגם הניסיון הספציפי בביצוע הובלות ברמת גן כולל אריזה במידת הצורך.

הסיבה לכך שיש ערך רב לניסיון בעבודה בעיר הגנים הוא שזה המפתח לעבודה יעילה במיוחד. מרכז העיר, וגם חלק מהשכונות שלה, מתאפיין בבנייה צפופה, ומי שלא מכיר טוב את רמת גן עלול להפסיד זמן יקר ביום ההובלה – יום שהוא לחוץ מטבעו – בחיפושים אחרי מקום חנייה מתאים או אפילו לעמוד בנקודה שהופכת את העבודה לקשה יותר ועל כן את פרק הזמן של העמסת המשאית או פריקתה לארוך יותר.

בפרט עלולה להתארך הובלה ברמת גן כשהיא מתבצעת באחת השכונות הישנות של העיר: רמת עמידר, נווה יהושע, קריית בורוכוב, רמת השקמה, רמת יצחק, הגפן, הלל וגם מרכז העיר (רחובות הרצל, ביאליק וסביבתם). בשכונות אלה ישנם גם לא מעט בניינים ללא מעלית ועם חדר מדרגות שמספק אתגר של ממש לכל חברת הובלה ואריזה ברמת גן.

בשכונות חדשות יותר כמו מרום נווה, וגם בשכונות שמתאפיינות בעיקר בבתים פרטיים כמו תל בנימין ורמת חן, בדרך כלל חברת הובלות ברמת גן נהנית מתנאים נוחים יותר ועל כן העבודה קלה יותר, וכך גם בקרית קריניצי וברמת אפעל שאמנם נמצאות מעבר לכביש גהה אבל מבחינה מוניציפלית הן חלק מרמת גן.

 

הובלות ברמת גן – מסביב לשעון

כמו כל עיר מודרנית, גם רמת גן שוקקת חיים בכמעט כל שעות היממה. בנוסף ישנם סטודנטים רבים בעיר – רמת גן היא ביתה של מכללת שנקר, גם המכללה האקדמית למשפט ועסקים נמצאת גם היא בעיר זו ואוניברסיטת בר אילן קרובה מאוד גם כן – ובמקרים רבים השעות הנוחות מבחינתם לבצע מעבר דירה ברמת גן או הובלות קטנות של כמה פריטים הן שעות הערב והלילה. כאן באתר תוכלו למצוא גם אנשי מקצוע שמציעים שירות הובלות ברמת גן 24 שעות, וליהנות לא רק ממעבר בדיוק בזמן שנוח לכם אלא גם ממספר הצעות מחיר של מובילים מומלצים ברמת גן.

 

למה חשוב עם חברת הובלות ברמת גן את נושא הביטוח?

גם כשמחפשים הובלות ברמת גן בזול לא כדאי כמובן להתפשר על איכות השירות, ובפרט מומלץ לוודא שחברת ההובלות יש פוליסת ביטוח מתאימה כך שאם מסיבה כלשהי ייגרם נזק לרכוש שלכם – לא תצטרכו לספוג אותו בעצמכם אלא תקבלו פיצוי הולם דרך חברת הביטוח.

באופן טבעי ככל שההובלה גדולה יותר, וככל שיש פריטים רגישים מצד אחד ויקרי ערך מצד שני (למשל מסך גדול, פסנתר וכו'), כך חשוב יותר לחפש המלצות על מובילים ברמת גן שמקפידים לבטח את הפריטים שהם מעבירים.

 

טווח המחירים המומלץ של הובלות ברמת גן

כשמחפשים מוביל ברמת גן אמין וזול כדאי עוד לפני תחילת השיחות עם אנשי מקצוע בתחום לדעת מהו טווח המחירים המומלץ.

עבור הובלה של פריטים בודדים – שידה, הובלת מזרון, ספה, מקרר וכו' – הסכום שיגבה מכם מוביל מומלץ ברמת גן הוא החל מ-180 ש"ח. הובלת משרד ברמת גן תעלה לכם החל מ-300 ש"ח, ואילו במקרה של העברת דירה בת 2 חדרים טווח המחירים הוא 500-1,100 ש"ח. במקרה של דירת 3 חדרים המחיר יכול להגיע גם ל-1,700 ש"ח ואילו העברת דירת 5 חדרים מתומחרת בדרך כלל בין 1,800 ל-3,000 ש"ח. תוספות שונות כמו אריזה או מתן קרטונים מייקרות את השירות בהתאם להיקף הפריטים שנדרש עבורם השירות הנוסף.

בכל מקרה שבו מתכננים להזמין שירותי הובלת דירה לקראת שכירת שירותי הובלות ברמת גן השוואת מחירים חשוב לזכור שהצעת מחיר אמיתית מגיעה רק לאחר שהמוביל עבר אתכם על כל פרטי ההובלה – כך שהוא יודע בדיוק כמה עבודה מצפה לו ומתמחר אותה בהתאם.

 

הובלת דירה ברמת גן לפי מספר החדרים

ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על מחיר העברת דירה ברמת גן, ובראשם כמובן היקף ההובלה. בהתאם מספר החדרים קובע את טווח המחירים של מוביל דירות ברמת גן (כשמדובר בהובלות "רגילות" ואין צורך למשל בשירותי מנוף הובלות). בטבלה שלפניכם מפורטים המחירים הממוצעים בהתאם למספר החדרים של הדירה שברצונכם להעביר:

מספר החדרים טווח המחירים מחירון הובלות דירה ברמת גן
דירת חדר 350-650 ש"ח אם מדובר בדירת מרתף (ללא גישה של מעלית) המחיר מעט גבוה יותר
הובלה של דירת 2 חדרים ברמת גן 500-1,100 ש"ח
הובלת דירה 3 חדרים ברמת גן 1,000-1,700 ש"ח ניתן להוסיף שירות אריזה במחיר אטרקטיבי
העברת תכולת דירת 4 חדרים בר"ג 1,400-2,400 ש"ח אם הדירה בקומה גבוהה ואין מעלית המחיר מעט גבוה יותר
הובלת דירה בת 5 חדרים ברמת גן 1,800-3,000 ש"ח ניתן לבצע הובלה במנוף במחיר משתלם
דירה גדולה במיוחד / בית פרטי 2,500-5,000 ש"ח הובלות בתים ברמת גן מתבצעות בדרך כלל במתכונת של שירות הכל כלול

הובלות קטנות ברמת גן בזול ובכל שעה

שירות מבוקש נוסף הוא הובלת פריטים בודדים ברמת גן. ישנם אנשי מקצוע רבים שמציעים הובלות קטנות ברמת גן בזול, ולכן הבחירה צריכה להיות לפי מידת הרצינות והניסיון של כל מוביל. לכל פריט ישנם דגשים ספציפיים וחשוב להקפיד עליהם כדי שההובלה תהיה לא רק זולה אלא גם יעילה וכמובן שהפריט יגיע ליעדו בשלום.

פריט דגשים עיקריים מחירון הובלות קטנות ברמת גן
הובלת מקרר ברמת גן מומלץ לבצע הובלה בעמידה במידת האפשר. חובה להגן על המנוע כדי שלא ייפגע במהלך הנסיעה החל מ-180 ש"ח,

בהתאם לנפח המקרר

הובלת פסנתר בר"ג הובלת פסנתרים מחייבת במקרים רבים מנוף. כמו כן נדרשת זהירות מוגברת כדי לא לפגוע בכלי הנגינה הרגיש מאוד – בין השאר חובה לעטוף אותו בניילון קשיח ולפעמים גם מפורקות הרגליים שלו החל מ-200 ש"ח,

בהתאם לממדי הפסנתר

הובלת ספה ברמת גן בדרך כלל מפרקים את הספה לפני ההובלה ומרכיבים אותה לאחר מכן. חובה לקשור היטב את כל החלקים שלא מפורקים החל מ-200 ש"ח,

לפי סוג הספה

הובלת ארון ברמת גן באופן כללי הובלת רהיטים ברמת גן כוללת פירוק והרכבה, כדי שהפריט לא יינזק תוך כדי מעבר החל מ-180 ש"ח,

לפי גודל הארון

הובלה של מכונת כביסה כדי שהמכונה תעבור בכל הפתחים צריך לפעמים לפרק את הפתח שלה. אם אין ברירה ההובלה תתבצע דרך חבלי הכביסה, אם צריך אז בעזרת מנוף החל מ-200 ש"ח
הליכון הובלה שכוללת פירוק והרכבה החל מ-220 ש"ח
ג'קוזי בדרך כלל יש צורך במנוף. ניתן לקבל שירות פירוק והובלת ג'קוזי החל מ-300 ש"ח,

בהתאם למורכבות

 

דרך האתר שלנו תוכלו לקבל שלל הצעות מחיר עבור כל הובלה קטנה ברמת גן – וכך לדעת בוודאות שהרכוש שלכם בידיים טובות של אנשי מקצוע מנוסים ואמינים.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן