המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בראשון לציון

שירותי הובלה בראשון לציון גם מהיום להיום

ראשון לציון היא העיר ה-4 בגודלה בארץ מבחינת מספר התושבים. בנוסף יש בה לא פחות מ-5 אזורי מסחר ותעשייה (וגם בילויים) – מעיין שורק, טריגוזין, נווה אליהו, אזור התעשייה הישן בצפון העיר ואזור התעשייה החדש בחלקה המערבי. העיר מתפתחת ללא הפסקה, גם לכיוון מערב, גם לכיוון מזרח וגם בתוך העיר בזכות שלל פרויקטים של פינוי בינוי. כאן באתר "מובילים בהובלות" תוכלו למצוא המלצות על מובילים בראשון לציון לכל צורך – העברת דירה, הובלה של משרד, הובלה לוגיסטית, הובלות קטנות ועוד.

שירותי הובלות בראשון לציון בזול כולל אריזה פירוק והרכבה
הובלות קטנות בפתח תקווה החל מ-180 ש"ח
מובילים מומלצים באחריות!!!
ביטוח על כל הובלה
הובלת דירה בראשון לציון החל מ-300 ש"ח לדירה קטנה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

שירותי הובלות בראשון לציון

על מה אסור להתפשר כשבוחרים מובילים בראשון לציון?

באופן טבעי כל מי שרוצה להעביר דירה או להעביר פריט כזה או אחר מחפש הובלות בראשון לציון בזול. הרצון לחסוך כסף מובן, וכמובן שבמסגרת בחירת חברת הובלות בראשון לציון השוואת מחירים היא פשוט חובה – אבל במקביל חשוב לזכור שהחלטה שמבוססת רק על השיקול הכספי עלולה להיגמר בעוגמת נפש. עוגמת הנפש עלולה להיגרם עקב הובלה לא מקצועית ונזקים לפריטים יקרים ללבכם, בגלל מובילים שקובעים אתכם מועד לביצוע העברת דירה בראשון לציון אבל ביום המיועד, כשכל תכולת הדירה בארגזים ואתם מחכים להם, הם פשוט לא מגיעים, בגלל הצעת מחיר אטרקטיבית בטלפון שבזמן אמת פתאום תופחת והופכת פחות משתלמת וכולנו מכירים עוד מקרים של הובלות שנגמרו עם טעם רע בפה.

כאן באתר ממתינים לכם כאמור אך ורק מובילים מומלצים בראשון לציון – כך שתוכלו לבצע השוואת מחירים בראש שקט ולדעת בוודאות שההובלה תתבצע באופן המקצועי ביותר שיש.

 

כמה עולה הובלת דירה בראשון לציון?

הפרמטר המשפיע ביותר על המחיר שמבקש מוביל דירות בראשון לציון הוא גודל הדירה – נתון שלפיו אפשר להעריך מהו היקף העבודה שתצטרך להתבצע כדי להעביר את כל התכולה שלכם. עבור דירת 2 חדרים טווח המחירים המקובל הוא בין 800 ל-1,800 ש"ח, דירה של 3 חדרים תוכלו להעביר ב-1,200-2,000 ש"ח, ואם יש לכם דירה של 4 חדרים תציע לכם חברת הובלה בראשון לציון מחירים בטווח שבין 1,800 ל-2,700 ש"ח. עבור בתים פרטיים גדולים המחיר עשוי להגיע גם ל-4,000-5,000 ש"ח.

פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר שתבקש מכם חברת הובלות בראשון לציון הם המרחק בין נקודת המוצא של המעבר לנקודת הסיום, נוחות הגישה עם רכב ההובלות אל פתחי הבניינים, הקומה שממנה מעבירים את הדירה (אם אין מעלית בבניין המוצא), הקומה שאליה מגיעים (גם כן, אם אין מעלית בבניין זה), רוחב חדרי המדרגות בכל מקום שאין מעלית, האם ישנו צורך במנוף ועוד.

 

איך אפשר להוזיל את המחיר של הובלה ואריזה בראשון לציון?

דרך אחת לא לשלם יותר מדי על המעבר היא למצוא חברת הובלות מומלצת בראשון לציון, כזו שמקפידה על מקצועיות גבוהה ובמקביל נותנת הצעות מחיר הוגנות ומשתלמות. דרך שנייה היא להזמין הובלה קטנה לימי אמצע החודש – ימים שבהם אין עומס רב על חברות ההובלות ועל כן המחירים נוחים יותר. חשוב לזכור שגם אם מנסים להוזיל את העלות, דבר שהוא כמובן טבעי לגמרי, אסור להתפשר על איכות אנשי המקצוע והניסיון שלהם, ביטוח הוא עוד מרכיב הכרחי ואם יש לכם ציוד רגיש – למשל פסנתר כנף – מומלץ בחום למצוא מוביל בראשון לציון אמין וזול שיש לו ניסיון ספציפי בהעברה של כלי נגינה מסוג זה.

 

איך משפיעה השכונה על מחיר ההובלה?

מעבר דירה בראשון לציון מתבצע בקלות רבה יותר בשכונות החדשות שבהן הכבישים רחבים יותר, לרכב ההובלות יש גישה קלה יותר לכל בניין, כמעט תמיד יש מעלית ואפילו מרווחת וגם אם אין מעלית חדר המדרגות רחב ידיים ואפשר להעביר בו בקלות יחסית גם פריטים גדולים. בין השכונות האלה: נווה הדרים, מישור הנוף, נווה ונאות אשלים.

בשכונות הוותיקות יותר יש תמהיל מגוון: גם דירות חדשות (חלקן כתוצאה מפרויקטים של פינוי בינוי שפופולריים מאוד בראשל"צ), גם בניינים ישנם שבאופן טבעי מקשים על המובילים בגלל שהם מתאפיינים בחדרי מדרגות צרים וגם בתים צמודי קרקע שגם הם מתאפיינים בבנייה של פעם ולפעמים קשה להוציא מהם את כל תכולת הבית. בין השכונות המעורבות: רמת אליהו, כצנלסון (ובעיקר החלק הדרומי של שכונה זו), רביבים, ראשונים, רמז, רמב"ם ושיכוני המזרח. בשכונות אלה חשוב למצוא מוביל מומלץ בראשון לציון שלא נלחץ מתנאים לא אופטימליים.

 

הובלות קטנות בראשל"צ

גם הובלה קטנה בראשון לציון מחייבת תשומת לב גדולה, וזאת מפני שגם אם מדובר בפריט אחד או שניים, הם יכולים להיות בעלי ערך כספי גבוה או ערך רגשי רב (למשל פריט ריהוט עתיק שעובר במשפחה). דרך "מובילים בהובלות" תוכלו להגיע למובילים מומלצים שהעיסוק העיקרי שלהם הוא הובלת פריטים בודדים בראשון לציון ולכן הם צברו ניסיון מגוון מאוד בכל סוגי ההובלות האלה. באופן כללי השירות מוצע במחיר אטרקטיבי מאוד, ואם תתגמשו לגבי מועד ההעברה, יהיה לכם אפילו עוד יותר קל למצוא הובלת קטנות בראשון לציון בזול. בטבלה שלפניכם יש סיכום של הדגשים העיקריים לפי סוג הפריט שמובילים:

הובלות קטנות בראשון לציון על מה חשוב להקפיד?
הובלת מכשיר חשמלי בראשל"צ מכשירי חשמל – מקרר, תנור אפייה, מכונת כביסה וכו' – מובילים בעמידה אלא אם אין שום ברירה אחרת. חובה לוודא מראש שהם עוברים בכל הפתחים עד לנקודה שבה תרצו למקם אותם. מקררים גדולים עם כמה דלתות נהוג לפרק לפני ולהרכיב אחרי, וגם במכונות כביסה שלא עוברות במשקוף אפשר לפרק את הפתח כדי שלא להזדקק למנוף.
הובלת רהיטים בראשון לציון בראשל"צ שוכן סניף גדול של איקאה וגם ממנו מתבצעות הובלות קטנות של פריטים בודדים, כולל רהיטים כמו מיטה, שידה, ארון, ספה תלת מושבית, ספה נפתחת, שולחן אוכל או פינת אוכל. במקרים שבהם יש חלקים מזכוכית (למשל פלטה של שולחן אוכל) אורזים אותם בנפרד ובזהירות רבה. כדי שיהיה קל ונוח לבצע את ההובלה רצוי לפרק את כל מה שאפשר לפרק, ואם תרצו המובילים יבצעו זאת עבורכם – וגם ירכיבו כמובן את הרהיט בסוף ההעברה.
הובלת ג'קוזי הניתוק של הג'קוזי מהמים והחשמל חייב להתבצע באופן מקצועי. מומלץ להיעזר במנוף, ובמובילים עם ניסיון בהפעלת מנוף, כדי לא לסכן את הג'קוזי.
הובלת פסנתר במקרים של הובלת פסנתרים גדולים כמו פסנתר כנף ייתכן צורך במנוף. בכל מקרה דגש חשוב נוסף של הובלת פסנתר בראשון לציון הוא להגן על כלי הנגינה הרגיש – גם בזמן שסוחבים אותו (מספר המובילים חייב להיות לפחות 2, ואם מעבירים אותו בחדר מדרגות אפילו 3 או 4) וגם במהלך הנסיעה (חובה לוודא שהוא יציב לגמרי, כדי שלא ייפול בזמן עצירה פתאומית, עלייה על באמפרים וכו'). חובה גם לעטוף היטב בשמיכה עבה או ניילון נצמד.
הובלת מכשירי כושר / הליכון עוד פריטים שנהוג לפרק כדי שיוכלו לעבור בדלתות ובחדרי מדרגות (או להיכנס למעלית). הרכבת מכשירי כושר והליכונים מחייבת ניסיון ולכן לא כדאי להתפשר על מוביל שישאיר אתכם עם הליכון מפורק.
הובלת מזרון פריט יחסית קל משקל ויש מקרים שבהם אנשים מתפתים להעביר אותו בתוך מכונית נוסעים או על גג – כדאי בכל זאת לחפש  הובלות קטנות בראשון לציון, גם כדי לא לגרום נזק לרכב, גם כדי לא לצאת לנסיעה מסוכנת כששדה הנסיעה מוגבל וגם כדי לא לפגוע בשכבות הקפיצים במזרון ובאיכות השינה שלכם עליו.

 

שירותים מיוחדים שאפשר לשלב עם הובלות בראשון לציון

כשמבקשים לבצע הובלה בראשון לציון ישנם מספר שירותים ייחודיים שמחייבים תשומת לב רבה:

* העברת מחסן לוגיסטי – הובלות מחסנים גדולים מחייבת תכנון מדויק ומדוקדק לגבי סדר הפעולות, כך שהמעבר יהיה הכי יעיל שאפשר.

* הובלת משרד – כמעט כל הובלה של כמעט כל משרד מחייבת את השבתתו לפרק זמן מסוים. כדי שלא ייגרם נזק גדול מדי לעסק, חשוב לבחור מובילים אמינים במיוחד וגם לחתום על חוזה מסודר שכולל התייחסות מפורטת ללוחות הזמנים.

* הובלות עם מנוף – כשישנם פריטים גדולים או כבדים, ונדרש מנוף, חשוב לוודא שלחברה שבחרתם יש ניסיון בעבודה שכזו. תפעול לא נכון של מנוף עלול לגרום הרס רב.

* אריזה – עבור מי שמחפש הובלות בראשון לציון כולל אריזה, ישנן אפשרויות רבות. בחירת חברת הובלה ואריזה בראשון לציון מחייבת בדיקה של היכולות גם מבחינת איכות ההובלה וגם מבחינת מקצועיות האריזות.

* אחסון – ישנן חברות הובלה שמעניקות גם שירותי אחסון דירות במחירים אטרקטיביים.

* הובלות בכל שעות היום – כמו בכל עיר גדולה, בחלק מהמקרים פועלות חברות הובלות בראשון לציון 24 שעות ביממה, וניתן לנצל זאת כדי לבצע את ההובלה הדרושה לכם בזמן הכי מתאים מבחינתכם.

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן