המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בפתח תקווה

הובלות בפתח תקווה השוואת מחירים – מתחייבים לזול ביותר!

פתח תקווה היא אחד הישובים הראשונים שהוקמו בארץ ישראל, וכבר ב-1878 בוצעה ההובלה הראשונה בעיר כשיואל משה סלומון וחבריו עברו ל"אם המושבות" מיפו. היום זוהי עיר מרכזית, עם יותר מרבע מיליון בני אדם וגם אזורי תעשייה ועסקים גדולים מאוד. ההתפתחות המשמעותית של העיר, בעיקר לכיוון צפון וגם דרום, מייצרת ביקוש רב לשירותים של כל חברת הובלות בפתח תקווה. באתר "מובילים בהובלות" תמצאו מובילים מומלצים בפתח תקווה לכל מטרה – מעבר דירה, העברת תכולת מחסן או משרד, הובלות קטנות ועוד. כל אנשי המקצוע שמופיעים אצלנו נבחרו בקפידה כדי שתוכלו לקבל מספר הצעות מחיר ולבחור מביניהן בראש שקט כשאתם יודעים בוודאות שההובלה תתבצע בלי שום תקלה.

שירותי הובלות בפתח תקווה בזול כולל כל השירותים הנלווים
הובלות קטנות בפתח תקווה החל מ-180 ש"ח
מובילים במקצועיות ובאחריות
שומרים לכם על הציוד כולל ביטוח
מעבר דירה בפתח תקווה החל מ-300 ש"ח לדירה קטנה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 053-7934097

הובלות בפתח תקווה בזול

המאפיינים המיוחדים של הובלת דירה בפתח תקווה

העיר פתח תקווה מורכבת משילוב של שכונות ותיקות ושכונות חדשות. בשכונות החדשות יש בעיקר רבי קומות ואפילו מגדלים של ממש עם כמה עשרות קומות. בשכונות הישנות העבודה של מובילים בפתח תקווה היא קצת יותר מסובכת בגלל שבחלק גדול מהבניינים אין מעליות ובנוסף חדרי המדרגות צרים. גם הכבישים בשכונות אלה פחות נוחים לנסיעה ובמיוחד עבור משאית גדולה יחסית של חברת הובלות. בין השכונות הוותיקות: כפר גנים א', שעריה (שכונה במזרח העיר שבשטחה נמצא בית החולים הגריאטרי בית רבקה), מחנה יהודה שבאזור מרכז העיר, עמישב (שנמצאת בתנופת פיתוח משמעותית), יוספטל ובילינסון.

העברת דירה בפתח תקווה אל השכונות החדשות קלה יותר ונוחה יותר, אבל גם במקרים אלה לפעמים ישנו אתגר מורכב – למשל כשההובלה כוללת פריטים גדולים מאוד שלא נכנסים למעלית ויש צורך במנוף, וההובלה היא לקומה גבוהה במיוחד. בין השכונות החדשות שהצמיחו את פתח תקווה לגובה ושינו את האופי שלה באופן כללי: אם המושבות החדשה בצפון העיר, נווה גן, כפר גנים (בעיקר ב' ו-ג') ועוד.

בנוסף יש בפתח תקווה שכונות עם בתים פרטיים וקוטג'ים דו משפחתיים. המאפיין העיקרי של הובלות בתים בפתח תקווה בשכונות אלה – שביניהן נווה עוז, הדר גנים, כפר אברהם ובת גנים – הוא היקף התכולה שמחייב תכנון מדויק של סדר העמסת המשאית, ולכן חשוב לבחור אך ורק מובילים מנוסים במיוחד.

כמה תשלמו על הובלת דירות בפתח תקווה?

כשמחפשים הובלות בפתח תקווה בזול הפרמטר העיקרי לקביעת הצעת המחיר הוא מספר החדרים. חשוב להדגיש שכל מוביל דירות בפתח תקווה מתייחס גם לשיקולים רבים אחרים ולכן טווח המחירים יכול גם להשתנות.

* דירת חדר – הובלה של דירה של חדר אחד בפתח תקווה תעלה לכם בין 350 ל-750 ש"ח.

* הובלת דירת 2 חדרים בפתח תקווה – כולל הישובים שמסביב לעיר (כפר סירקין, גני תקווה) – בין 600 ל-1,200 ש"ח.

* 3 חדרים – 1,000-2,000 ש"ח. הובלת דירת 3 חדרים בפתח תקווה עם מנוף עולה מעט יותר.

* הובלה ואריזה בפתח תקווה של דירת 4 חדרים – 1,800-2,700 ש"ח. אם אתם לא זקוקים לשירותי אריזה, המחיר יהיה נמוך יותר.

* הובלת דירת 5 חדרים בפתח תקווה – 2,000-3,300 ש"ח – כולל דירות גג בפתח תקווה.

* הובלת בית פרטי בפתח תקווה – החל מ-2,500 ש"ח ובהתאם למורכבות ההעברה. במקרים אלה רצוי לחפש חברת הובלות מומלצת בפתח תקווה עם ניסיון ספציפי בבתים פרטיים.

באופן עקרוני במסגרת בחירת חברת הובלות בפתח תקווה השוואת מחירים היא חובה, ובמקביל חשוב לא פחות לוודא שבחרתם אנשי מקצוע אמינים ומיומנים שיהפכו את הובלת הדירה לחוויה נעימה.

מתי כדאי לעבור דירה בפתח תקווה?

לא תמיד אנחנו יכולים לתזמן את מועד מעבר הדירה, אבל אם אתם מחפשים מוביל בפתח תקווה אמין וזול ויש לכם בחירה לגבי התזמון, יש לנו שתי המלצות חשובות בשבילכם: קודם כל עדיף לעבור דירה בסתיו (אחרי החגים), באביב והכי טוב בחורף. נכון שלא כיף לדמיין את הכניסה לבית החדש ביום סוער, אבל בישראל החורף יחסית קל, ובכל מקרה רמת המחירים של חברות ההובלה נמוכה יותר בגלל שרוב בני האדם מעדיפים לעבור בקיץ.

המלצה שנייה לגבי המועד של מעבר דירה בפתח תקווה היא לעשות זאת באמצע החודש. הימים הראשונים והאחרונים הם ימים עמוסים ולכן מציעות חברות הובלה בפתח תקווה מחירים אטרקטיביים יותר באמצע החודש.

עוד הצעה היא לשקול לבצע את ההעברה בשעות אחרי הצהריים או אפילו הערב. יש לא מעט אנשי מקצוע שמבצעים הובלות בפתח תקווה 24 שעות ואפילו בשבתות, כך שיש לכם חופש בחירה רחב להזמין הובלות במרכז.

איך להפוך את מעבר הדירה מפרויקט מורכב ומתיש לקל?

דירה חדשה – וזה לא משנה אם ממש עכשיו הושלמה הבנייה שלה או שהיא חדשה רק עבורנו – היא תמיד חוויה מרגשת ומשמחת. המעבר לעומת זאת עלול להיות מתיש, ולכן לא מעט אנשים חוששים לעבור דירה. המפתח העיקרי להבטחת מעבר קל הוא מציאת מוביל מומלץ בפתח תקווה, כזה שתוכלו לדעת בוודאות מהרגע הראשון שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.

בנוסף אפשר להפוך גם את החלק המורכב והמעייף של אריזת תכולת הדירה לפשוט יותר. דרך אחת היא לשלם עבור שירות הובלות בפתח תקווה כולל אריזה כך שאתם לא תצטרכו לעבוד קשה, ועוד אפשרות היא לא לחכות לימים האחרונים של לפני המעבר ואז להילחץ ולעבוד המון שעות רצוף – אלא להתחיל את האריזות אפילו 3-4 שבועות לפני יום ההובלה. בכל בית ישנם פריטים שלא נמצאים בשימוש יומיומי ואפשר בשקט לשים אותם בקרטונים למשך זמן מה, ולמעשה המעבר הוא גם הזדמנות לשחרר את כל מה שכבר לא משרת אתכם (מה ששימושי אפשר למסור לנזקקים, ומה שכבר לא מעבירים בהדרגה ובלי לחץ לאתרי מחזור או לפח האשפה).

כדי שהסידור מחדש של הבית לא יהיה קשה מדי, חשוב לכתוב על כל קרטון בצורה ברורה בדיוק מה הוא מכיל. בדומה לאריזה, גם את הפריקה והארגון מחדש לא חייבים להשלים ביום אחד, אם כי מצד שני לא כדאי למרוח את השלב הזה יותר מדי זמן כדי לא לחיות עם קרטונים בסלון.

הובלת משרדים בפתח תקווה

שטחים נרחבים בפתח תקווה מוקדשים לאזורי תעשייה ופעילות עסקית. למעשה השטח הכולל של אזורי המסחר והתעשייה גדול מכל השטח של בת ים למשל! בהתאם יש ביקוש רב להובלות מאזור התעשייה סגולה ואליו, בקריית אריה שבמערב העיר (ושמשלב תעשייה כבדה עם מתחם היי-טק עכשווי) ובקריית מטלון שבה פועלות כ-800 חברות.

כשנדרשת הובלה של משרד או הובלה לוגיסטית של מחסן, חשוב מאוד למצוא המלצות על מובילים בפתח תקווה עם ניסיון ספציפי בשירותים אלה. הובלות מהסוג הזה חובה לבצע במקסימום זהירות ומצד שני גם במהירות כדי לא להשבית את העסק לזמן רב מדי. במסגרת הובלת מחסן כדאי לשכור חברת הובלה ואריזה בפתח תקווה שתבצע את הפרויקט כולו ביעילות הגבוהה ביותר האפשרית.

הובלות קטנות בפתח תקווה

גם כשמחפשים הובלה קטנה בפתח תקווה חשוב מאוד להקדיש תשומת  לב לבחירת איש המקצוע הנכון. אמנם באופן טבעי הובלת פריטים בודדים בפתח תקווה היא פרויקט פשוט יותר בהשוואה להעברת תכולת דירה שלמה או מחסן גדול, אבל גם פריט אחד יכול להיות יקר ערך ולא נרצה שייגרם לו נזק. בנוסף ישנם פריטים כמו פסנתר, ג'קוזי או מקרר שההובלה שלהם מחייבת ניסיון ספציפי.

בטבלה הבאה מפורטים הדגשים העיקריים של ההובלות הקטנות והעלויות המקובלות:

פריט דגשים עיקריים להובלה קטנה הובלות קטנות בפתח תקווה מחירים
הובלת מקרר בפתח תקווה הובלת מקרר כדאי לבצע בעמידה. חשוב מאוד להגן היטב על המנוע, כולל בזמן הנסיעה. עוד דגש חשוב לגבי הובלת מקררים בפתח תקווה (וגם מכונות כביסה ותנורי אפייה) הוא לוודא מראש שהם עוברים בכל הפתחים עד לנקודה שבה הם אמורים לעמוד. החל מ-200 ש"ח
הובלת ג'קוזי הדגש העיקרי של הובלת ג'קוזי בפתח תקווה הוא פירוק זהיר ממערכות החשמל והמים. במידת הצורך נעשה שימוש במנוף. החל מ-300 ש"ח
הובלת פסנתר הובלת פסנתר בפתח תקווה חייבת להתבצע רק ע"י מובילים מנוסים שיודעים להגן על הכלי הרגיש – גם במעלית, גם בחדר מדרגות וגם בנסיעה. החל מ-250 ש"ח
הובלת הליכון בפתח תקווה בדרך כלל יש צורך לפרק את ההליכון ולאחר המעבר להרכיב אותו בחזרה. החל מ-180 ש"ח
הובלת רהיטים הובלת רהיטים בפתח תקווה כוללת במידת הצורך פירוק והרכבה. כשישנו רהיט גדול – ספה תלת מושבית ענקית, ארון שאי אפשר לפרק אותו, שידה כבדה וכו' – ייתכן צורך במנוף. החל מ-180 ש"ח
הובלת מזרון בפתח תקווה עוד סוג נפוץ של הובלות קטנות בפתח תקווה בזול הוא של מזרונים. הובלת מזרון בפתח תקווה כדאית בעיקר כדי לא להסתבך עם נהיגה לא בטוחה במכונית פרטית עם מזרון עליה, וגם על-מנת שלא לגרום נזקים לשכבות הקפיצים של המזרון. החל מ-180 ש"ח

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן