המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בבאר שבע

הובלות בבאר שבע בזול עם חברת ההובלות מס' 1

עוברים דירה? מעבירים משרד? מחפשים מוביל שיסייע לכם לקחת פריט בודד מדירה אחת לאחרת במחיר זול ומשתלם? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בחברת מובילים בהובלות כבר עזרנו לאלפי ישראלים לחסוך על מחירי ההובלות שלהם, וגם אתם יכולים להצטרף אליהם ולהוביל בזול כל מה שנדרש לכם. אתם עומדים לגלות שעל הובלות בבאר שבע אין כל סיבה לשלם מחיר יקר. פשוט הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ותתחילו לחסוך!

הזמינו הובלה בבאר שבע + כל השירותים הנלווים
הובלה קטנה מעכשיו לעכשיו מחיר החל מ-180 ש"ח
מובילים במקצועיות ובאחריות
הנחות מיוחדות לפונים דרך האתר
הובלת רהיטים, מוצרי חשמל, ציוד משרדי, דירות ועוד
שומרים לכם על הציוד

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-793-4097

הובלות בבאר שבע בזול


אנחנו עושים הובלות בבאר שבע בכל שעה ויום

אצלנו אתם נמצאים במקום הראשון, ולכן לעולם לא נחייב אתכם להתאים את עצמכם ללוח הזמנים שלנו. אם תרצו לקבוע הובלת דירה לשעות הלילה או לסוף השבוע, לא נגיד לכם לא, ונסייע לכם לבצע הובלות בבאר שבע בכל זמן שמתאים ונוח לכם. אנחנו יכולים להוביל עבורכם פריטים אפילו בערבי חג במידת הצורך, אולם הדבר היחידי שנבקש זה שתקבעו זאת איתנו מראש.

 

כמה עולות הובלות קטנות בבאר שבע?

ההובלה הזולה ביותר אמורה לעלות לכם החל מ-180 שקלים, למשל הובלה של פריט קל למדי באותה שכונה. אם נדרשת הובלה קטנה עם טנדר בבאר שבע למרחק גדול יותר, המחיר יעלה, וכמובן שמה שישפיע על העלות זה גם סוג הפריט שמעבירים. אז כמה חברת הובלות אמינה גובה על הובלות מסוגים שונים? הסתכלו על הדוגמאות הבאות להובלות שביצענו בעבר, ואם אתם מעוניינים בהצעת מחיר מדויקת, התקשרו אלינו ותקבלו אותה מיד.

דוגמאות של הובלות קטנות בבאר שבע כמה עלתה ההובלה?
כמה עולה הובלת מיטה?

העברנו מיטה חשמלית מתקפלת עם בסיס כבד על ידי פירוק המיטה מהבסיס והובלת המזרון במצב ישר.

350 ₪
מה מחיר הובלת ארון?

הובלנו ארון 2 דלתות שהצריך פירוק מכיוון שהיה גבוה מדי. פירקנו את הארון בקלות, ובסוף ההובלה הרכבנו מחדש.

400 ₪
מה עלות הובלת שידה?

ביצענו הובלה של שידת החתלה שלא הצריכה פירוק – רק עטפנו אותה בניילון נצמד כדי להגן על הרגליות שלה.

250 ₪
כמה עולה הובלת מקרר בבאר שבע?

העברנו מקרר שלא היה ניתן להוציא מהדירה ללא פירוק הדלתות שלו. פירקנו והרכבנו אותן בסוף ההובלה.

400 ₪
מה מחיר הובלת ספה?

הובלנו ספת שזלונג ב-2 חלקים בחדר המדרגות, אחרי שדאגנו להגן על הריפוד שלה בעזרת ניילון נצמד.

450 ₪
מה עלות הובלת תנור?

ביצענו הובלת תנור ודאגנו לחבר אותו לגז בדירה שאליה הובלנו אותו.

400 ₪
כמה עולה הובלת מכונת כביסה?

העברנו את מכונת הכביסה במצב עמידה בלבד לאורך כל ההובלה כדי לא להזיק לה. לבסוף חיברנו אותה לתשתית המים.

350 ₪

 

מחירי הובלת פריטים בודדים בבאר שבע במשקלים גדולים

בניגוד לרהיטים או מכשירי חשמל פשוטים, אותם ניתן בדרך כלל לפרק במידת הצורך, יש פריטים אחרים שקשה להעביר בחדר מדרגות או אפילו במעלית מבלי לספק להם יחס מיוחד. הובלות קטנות בבאר שבע מסוג זה יצריכו תוספת תשלום, שכן עבורם יש להשקיע זמן ומאמצים רבים יותר, ולעיתים אף להזמין מנוף שיסייע להוציא אותם מהדירה. הובלת פסנתר בבאר שבע לצורך העניין יכולה לעלות 550 שקלים למשל, וכך למעשה כל הובלה קטנה בבאר שבע של פריט עם משקל שעולה על משקל של 200 ק"ג.

 

מתי צריך לעשות הובלה עם מנוף בבאר שבע?

מנוף הוא כלי שאנחנו משתמשים בו לעיתים רחוקות ורק מתי שבאמת צריך אותו. למה? מכיוון שהשימוש במנוף מייקר את עלות ההובלה. מנוף הובלות בבאר שבע מצריך מפעיל שמקבל תשלום נפרד מהמובילים, אשר עומד על 200-300 שקלים לשעה. כמעט תמיד ניתן להימנע מביצוע הובלה עם מנוף בבאר שבע, כשלרוב הרבה יותר זול להעביר פריטים דרך חדר המדרגות. עם זאת, לעיתים אין שום אפשרות לשלוף פריט מסוים מהבית, ובמקרה שכזה רק הובלות מנוף בבאר שבע יכולות לעזור. בנוסף, מנופים נדרשים להובלה של פריטים כבדים במיוחד, וכן להובלת משטחים.

 

איך מובילים בבאר שבע שומרים לכם על הפריטים?

יש כמה דרכים שבהן אנחנו מוודאים שהפריטים שלכם יגיעו בשלום ליעדם. הדבר הראשון שאנחנו דואגים לו זה לרפד כל פריט שעלול לספוג נזק בזמן ההובלה. זה כולל מזרונים, ריפודים, רגליות של רהיטים וחלקי זכוכית שעלולים להישבר. מוביל בבאר שבע שלא נעזר בניילון נצמד או שמיכת הובלה למטרה זו, למעשה לא מספק שום הגנה לפריטים שלכם. בנוסף, מוביל מומלץ בבאר שבע צריך להציע לכם ביטוח אפילו על הובלה קטנה. לכן כשאתם מזמינים מובילים בבאר שבע, בררו האם הפריטים שלכם מבוטחים, כדי שתדעו שאכן יש מי שישלם על נזקים במידה ויהיו.

 

כמה עולה הובלת דירה בבאר שבע?

העלות שאתם משלמים דרכנו על הובלות דירה בבאר שבע משתנה כמובן לפי גודל הדירה. המחיר מתחיל ב-500 ₪ לדירות סטודנטים. מעבר דירה בבאר שבע בגודל סטנדרטי עולה בסביבות 2,000 ₪. העברת דירה בבאר שבע יכולה לעלות גם 5,500 ₪, אם למשל מדובר בבית פרטי. אם נדרשת הובלת דירה עם מנוף בבאר שבע, עלות המנוף תחושב באופן נפרד ולפי שעה.

 

כמה משלמים על הובלה ואריזה בבאר שבע

לא כל אחד מעוניין או יכול לארוז בעצמו את הדירה שלו, ולכן אנחנו מספקים לכם גם שירותי אריזה במחיר משתלם. דרכנו אתם משלמים על הובלת בתים בבאר שבע כולל אריזה מחיר שמתחיל ב-20 שקלים לארגז.

 

כמה עולה הובלת קרטונים בבאר שבע?

אם ארזתם את הדירה בעצמכם למעשה חסכתם לא מעט כסף. כשהפריטים מסודרים בקרטונים קל הרבה יותר להעמיס אותם, מה גם שניתן לבצע הובלה בטנדר בבאר שבע במקום להזמין משאית, שתעלה יותר. על הובלה של 30 קרטונים תשלמו בסביבות 800 ₪.

 

הובלת משרדים בבאר שבע תוך יום אחד

מעוניינים לוודא כי הובלת משרד תסתיים כמה שיותר מהר על מנת שתוכלו לחזור לעבוד בהקדם האפשרי? דרכנו ניתן לסיים עם הובלה כולל סידור במשרד החדש תוך יום אחד! זה כולל הובלת רהיטים בבאר שבע וכל ציוד המחשוב של המשרד, ואם מדובר במשרד גדול, נוכל לבצע את ההובלה גם במהלך סוף השבוע כדי לוודא שביום ראשון תוכלו לחזור להפעיל אותו.

 

הובלת משטחים בבאר שבע לכל חלקי הארץ

צריכים להעביר סחורה במשטחים? אנחנו נסייע לכם לעשות זאת בלי שום בעיה, כשנספק לכם מוביל בבאר שבע שיהיה זמין לשליחויות לכל חלקי הארץ. נוכל אף לספק לכם שירות קבוע של הובלת משטחים במידת הצורך ובמחיר משתלם – התקשרו כבר עכשיו ובררו כמה זה יעלה לכם.

 

חברת הובלות בבאר שבע עם המלצות מוכחות

כמו בכל תחום אחר, עליכם לוודא שאתם נעזרים במובילים מומלצים שיודעים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. לכן אל תתפשרו וחפשו באופן פעיל חברת הובלות מומלצת בבאר שבע שאכן ניתן לסמוך עליה. התייעצו עם אנשים שעשו הובלות בעבר ובררו מה חברת ההובלות המומלצת ביותר באזורכם ואל תתפלאו אם התשובה תהיה אנחנו!

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן