המלצות   צור קשר

להצעת מחיר חינם ללא התחייבות

הובלות בקרית אתא

כל מה שחשוב לדעת על הובלות בקרית אתא

קרית אתא מתפתחת בקצב מהיר בשנים האחרונות ואיתנו תוכלו לבצע את כל סוגי ההובלות לכל השכונות בעיר, מגבעת טל וגבעת רם ועד קרית בנימין, קרית נחום וקרית שטנד. פוטרל מובילים בהובלות עוזר לכם למצוא מובילים מומלצים בקרית אתא, לבצע השוואת מחירים לגבי השירות הספציפי שאתם צריכים ולדעת בוודאות שתקבלו את שירות ההובלות הטוב ביותר שיש, בלי לחץ ובלי חשש.

שירות הובלות קטנות וגדולות בקרית אתא במחיר מבצע מדהים!
החל מ-200 ש"ח לפריט בודד
העברת דירות בתוך קרית אתא במחיר מוזל
אפשרות הובלת בתי עסק ומשרדים בקרית אתא
הובלת בתים פרטיים בקרית אתא כולל אריזה
הנחות מיוחדות לפונים דרך האתר

לקבלת הצעת מחיר חייגו: 053-7934097

הובלות בקרית אתא בזול

סוגי ההובלות האפשריות לקרית אתא, ממנה ובתוכה

ישנם סוגים רבים של הובלות ולכל אחד מהם מאפיינים ספציפיים. בין השאר תוכלו למצוא דרכנו את השירותים הבאים:

√ הובלות קטנות בקרית אתא – כולל הובלה של פריטים בודדים כמו העברת שולחן, הובלת כספת או שידה וכדומה.

העברה של תכולת דירה או בית פרטי – כולל אריזה אם תרצו בכך, וכן פירוק והרכבה של רהיטים גדולים. אופציה נוספת היא סיוע במציאת שירות אחסון תכולה משתלם לכל טווח זמן.

 הובלת תכולת משרד – או כל עסק אחר, כולל במקרים שמחייבים מנוף וידע מקצועי ייחודי.

בהמשך העמוד תמצאו פירוט לגבי כל סוג שירות כולל טווחי מחירים ודגשים שכדאי לקחת בחשבון.

המלצות כלליות

1. טיימינג – גם כשאתם מחפשים הובלת פריטים בודדים בקרית אתא וגם כשמדובר על תכולה של בית של משפחה גדולה שכבר צברה רכוש רב, יש חשיבות רבה לטיימינג. אם אתם יכולים להתפשר לגבי מועד ביצוע המעבר, תוכלו לחסוך לא מעט כסף. במיוחד כדאי להימנע מהובלה בימים הראשונים והאחרונים של כל חודש.

2. אמינות – למרבה הצער ישנם מובילים בקרית אתא שלא מקפידים על מילוי כל ההבטחות שלהם. מומלץ כבר בשיחת הטלפון להתרשם מהאמינות של איש המקצוע על סמך השאלות שהוא שואל והרצינות שהוא מפגין. פורטל מובילים בהובלות מקפיד לעבוד רק עם מובילים אמינים לחלוטין שקיבלו המלצות חיוביות.

3. מקצועיות – גם כשרוצים לחסוך בעלות ההובלה, וזהו כמובן רצון טבעי, אסור להתפשר על המקצועיות. אין טעם לחסוך 100 או 200 ש"ח בתשלום למובילים ובמקביל לסבול מנזק של אלפי שקלים בגלל פגיעה ברהיט יקר או מכשיר חשמלי משוכלל. כשאתם מזמינים דרכנו, גם הובלה זולה בקרית אתא מתבצעת על ידי מקצוענים שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

הובלת דירות בקרית אתא

השירות הנפוץ ביותר הוא העברת דירה בקרית אתא. נהוג לחלק קטגוריה זו ל-4 סוגי הובלות:

סוג ההובלה מחיר התחלתי דגשים חשובים
העברת דירת חדר קטנה בקרית אתא 600 ש"ח כשכל הפריטים ארוזים מראש, ניתן להשלים את הפעולה תוך שעתיים-שלוש. כולל הובלות מכל רחבי הצפון לקרית אתא, וממנה לחיפה, קריות אחרות, עכו, כרמיאל ועוד.
הובלה מבניין עם מעלית לבניין עם מעלית 350 ש"ח חשוב למדוד את רוחב המעליות ולוודא שכל הפריטים נכנסים אליהן. במידה ולא, כדאי לשקול להוסיף שירות פירוק והרכבה להובלה.
הובלת דירה קרית אתא כשאין מעלית באחת הנקודות 650 ש"ח אם אתם גרים בקומה 3-4 או עוברים לקומה גבוהה, תידרש תוספת של כ-15-20% למחיר ההתחלתי. במקרים אלה מוביל מקצועי יגיע אליכם כדי לתכנן את ההעברה, לבדוק אם הפריטים עוברים בחדר המדרגות ובמידת הצורך לבצע הובלות מנוף בקרית אתא.
העברת פנטהאוז או בית פרטי גדול בקרית אתא 3,500 ש"ח כשתכולת הבית תופסת נפח גדול במיוחד, הדגש העיקרי הוא לוודא שהיא נכנסת למשאית אחת, ואם לא – להיערך מראש עם שתי משאיות. כמו כן חשוב לקראת הובלות בתים בקרית אתא לתכנן נכון את סדר הוצאת הפריטים והכנסתם כדי שההובלה תהיה יעילה ותימשך זמן קצר ככל האפשר.

 

עוד המלצה חשובה היא לוודא שבחרתם מובילים מיומנים שיודעים לעבוד במהירות אבל בזהירות – כדי לא לגרום נזקים בבניין או בדירה. חברה לא אחראית יכולה אולי להבטיח הובלות בקרית אתא בזול, אבל בסופו של דבר תצטרכו לשלם ביוקר על המעבר!

הובלות לסטודנטים בקרית אתא – מחיר נוח, זמינות מרבית

באזור הצפון ישנן כמה וכמה אוניברסיטאות ומכללות: הטכניון, אוניברסיטת חיפה, מכללת הגליל המערבי, המכללה למינהל שבצ'ק פוסט, מכללת אורט קרית ביאליק ועוד. בהתאם יש ביקוש רב גם לביצוע הובלות בזול עבור סטודנטים. במקרים אלה של הובלות בקרית אתא השוואת מחירים מקיפה מומלצת במיוחד כדי לא להעמיס על ההוצאות הרבות גם ככה סכומים מופרזים.

מעבר דירה בקרית אתא של סטודנטים דרך פורטל מובילים בהובלות אפשרי גם בשבתות וגם בשעות אחה"צ והערב, כדי להסתנכרן עם לוח הזמנים העמוס שלהם.

העברת משרדים בקרית אתא

הפעילות העסקית בקרית אתא מתאפיינת גם היא בשגשוג ובדינמיות רבה, ובעיקר באזור התעשייה שממערב לקריה ושכולל גם את קניון שער הצפון ואת איקאה, ולאורך הרחוב הראשי בקריה, רחוב העצמאות. כשבעל עסק זקוק לשירות הובלות בקרית אתא מחירים שמציעים לו אנשי מקצוע שונים הם באופן טבעי שיקול משמעותי בבחירה, אבל במקביל כדאי לזכור שהברזה של המובילים ברגע האחרון עלולה לגרום נזקים כספיים חמורים, וכך גם העברה רשלנית. בהתאם חשוב לחתום על חוזה מסודר ולוודא שלחברת ההובלות יש ביטוח מתאים.

כמו כן מומלץ במיוחד במקרים אלה לחפש שירות משולב של הובלה ואריזה בקרית אתא, כדי לחסוך זמן יקר ועל מנת לאפשר חזרה לפעילות מלאה בהקדם האפשרי.

הובלות של פריטים בודדים בקרית אתא

גם הובלה קטנה בקרית אתא, כלומר כזו של פריט אחד בלבד או מספר מצומצם של פריטים, כולל מהסניף החדש של איקאה שהוקם בסמוך לעיר, צריכה להתבצע באופן זהיר ועם מלוא תשומת הלב.

בטבלה שלפניכם תמצאו את טווח המחירים המקובל להובלות קטנות של כמה פריטים ואת האופן שבו מתבצעת כל העברה.

הפריט טווח מחירים אופן ביצוע ההעברה
הובלת מקרר בקרית אתא 200-400 ש"ח העברת מקרר יעילה תתבצע כשהוא במצב עמידה, על מנת לא לגרום נזק למנוע. חשוב גם לקבע היטב את המכשיר החשמלי הרגיש כדי שלא יטולטל תוך כדי נסיעה וכמובן לא ייפול. במידת הצורך תפורק הדלת על מנת לאפשר מעבר של מקרר בכל הפתחים.
הובלת מכונת כביסה בקרית אתא 200-350 ש"ח מדובר בפריט כבד יחסית ועל כן כאשר מובילים מכונות כביסה, קודם כל מעבירים אותן אל המשאית באמצעות עגלה ייעודית. חשוב לוודא שהמיקום שנבחר למכונה מתאים לה, כדי להימנע מעבודה כפולה ומיותרת אחרי ההובלה.
הובלת ארון בקרית אתא 200-350 ש"ח ארונות גדולים חובה לפרק לפני ההובלה. מומלץ לנצל את הניסיון הרב של מובילים מיומנים ולהפקיד בידיהם את מלאכת הפירוק וההרכבה, שלא מייקרת במידה ניכרת את השירות.
הובלת שידה בקרית אתא 200-350 ש"ח שידות כבדות מחייבות הזמנת מוביל עם מנוף בקרית אתא. אם לשידה מחוברת מראה, היא תפורק ותועבר בנפרד, כמובן כשהיא ארוזה היטב על מנת למנוע שברים.
הובלת מזרון בקרית אתא 200-250 ש"ח מומלץ להעביר מזרונים עם חברת הובלות ולא ברכב פרטי – כדי לשמור על המזרון וגם על המכונית, מה גם שנסיעה עם מזרון על גג שלא מיועד לכך אינה בטיחותית.
הובלת מכשירי כושר בקרית אתא 200-400 ש"ח בדרך כלל יתבצע פירוק של ההליכון או מכשירי הכושר האחרים כדי שההעברה תהיה קלה יותר ויעילה.
הובלת פסנתר בקרית אתא 250-500 ש"ח הובלה שמחייבת זהירות רבה במיוחד. אם היא מתבצעת דרך חדר מדרגות, יש לעטוף היטב את כלי הנגינה הרגיש ולוודא שיש מספיק סבלים שעומדים מכל הפינות שלו ומונעים התנגשויות בקירות ומשקופים.
הובלת ספות בקרית אתא 200-350 ש"ח מחיר ההובלה נקבע בהתאם למידות הספה. לפני ההובלה של סלון גדול יש לפרק את הספה ולאחר ההובלה להרכיב אותה חזרה.
הובלה של תנור אפייה בקרית אתא 200-400 ש"ח הדגש העיקרי הוא עיטוף התנור בניילון נצמד באופן הדוק. את כל החלקים הקטנים של הכיריים לוקחים בשקית נפרדת כך שלא ילכו לאיבוד תוך כדי הובלה.

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר להובלה השאירו פרטים

חדש באתר

דילוג לתוכן